Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pierwsze dni na EXC 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 23:24, 11 Cze 2016    Temat postu:

Tak, to są motogodzin.
Dam Ci dobrą radę - Znajdź na stronie kristofsx "user manual" książka użytkownika, z niej dowiesz się najwięcej. Mi na początku bardzo pomogła w zrozumieniu sprzętu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 23:32, 11 Cze 2016    Temat postu:

tak, tak tego user manuala mam tu pod reka bo juz mi Henio podesłał linka także no problem, ale manual manualem a moto po wielu latach sie roznie zachowuje i czasem lepiej i szybciej jakis problem jest rozwiazac pytaniem na forum Smile najwyzej jak to bedzie przeszkadzac to zdejma temat Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 20:48, 09 Lip 2016    Temat postu:

jezdze juz jakis tam czas, wczuwam sie coraz bardziej w to moto i kolejna dla mnie troche sprawa zagadka, zawór wydechowy- czy to normalne do akceptacji ze czasem sie nie zamknie ? mam na mysli tutaj to ze najczesciej przy rozgrzewaniu silnika 1 odkrecenie solidne powoduje ze zawor zostaje otwarty-takie przynajmniej odnosze wrazenie, bardzo glosno pracuje silnik i kompletnie brak mocy na dole, zero reakcji na manetke , oczywiscie chwile pozniej jestem w stanie to manewrujac gazem i biegami wyeliminowac, ale z ciekawosci jeden raz przy takiej sytuacji zatrzymałem moto postawiłem na nodze i tak czekałem lekko gazowałem na luzi i nic Smile zawor otwarty i chyba sam by sie z automtu nie zamknał Smile czy to mozliwe przy niedogrzanym silniku i tej konstrukcji czy to juz wymaga regulacji badz wymiany ktoregos elementu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 21:06, 09 Lip 2016    Temat postu:

Jeżeli zawór się nie zamyka, to prawdopodobnie zawalony nagarem, dobrze wyczyścisz dopiero przy demontażu cylindra.

Jak kupowałem sprzęta to jeżdżony był na castrolu, zawór skrobałem z centymetrowego osadu z nagaru, teraz jeżdżę na motorexie i co remont zawór tylko włókniną przecieram Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:11, 09 Lip 2016    Temat postu:

ale to jest jednorazowy incydent, moze ze 2 razy w ciagu jazdy sie to zdazy a tak to chyba wszystko normalnie Smile moto jedzie przyspiesza i mnie zaskakuje co jakis czas jak na ta pojemnosc :)pokrywy zaworu nie rozbieralem to przyznaje odrazu, cylinder byl tylko sprawdzany czy zawor chodzi no i chodził Smile czy to moze miec jakis wpływ na kopcenie dymienie w jakims zakresie obrotow badz w jakims momencie jazdy ? zimny niedogrzany ale juz cieply ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:11, 09 Lip 2016    Temat postu:

Na jakim oleju jeździsz i w jakiej proporcji robisz mieszankę? Przy najbliższej okazji wyczyść mechanizm, nie zaszkodzi Wink I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana Twisted Evil nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 20:32, 10 Lip 2016    Temat postu:

ipone samurai od 1;50 do 1;60 -to chyba nie tak najgorzej do jazdy raczej po ulicy, " I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana, nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu" -czesto powtarzane stwierdzenie, do dzis nie rozumiem co to ma na celu ? ja tym moto jezdze na codzien do pracy Smile i nie zamulam staram sie go na odpowiednich obrotach zawsze trzymac, nie na maxa ale zawsze na tych na ktorych juz jedzie do przodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 18:21, 06 Sie 2016    Temat postu:

dzisiaj wzialem sie wstepnie za nowe regulacje zaworu, odkad go mam to ustawienie było takie ze czesc ruchoma zaworu była prawie zgrana z gorna kreska tego drugiego elementu, ustawilem na rowno te kreski i katastrofa- odczucie takie jakby zawor wogole sie nie otwieral, no to spowrotem rozkrecanie i w druga strone tym razem sam srodek kreske na ruchomym elemencie ustawiona pomiedzy, i w dalszym ciagu jest zle nie ma juz tego kopa co miał, czy jest przy tym ustawianiu jeszcze cos o czym nie wiem ? bo nie bardzo wiem jak sie jutro za to zabrac, a do tego znowu jakis problem z gaznikiem i szczerze mowiac zgrac mi te 2 rzeczy to ciezka sprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin