Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pęknięty karter
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:04, 03 Wrz 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Kartery to standard - aluminium. W tym wypadku tylko TIg i dobry spawacz.

magnez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:05, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
http://images43.fotosik.pl/1524/95b53e1b3c973e78.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te kartery leżą gdzieś w garażu ale maja kilka pozrywanych gwintów poobijaną płaszczyznę pod cylinder i właśnie luz na łożysku wysprzęglika gdzie było pęknięcie. Używki z tego roku ciężko dostać ze zdrowymi gwintami a poza tym te roczniki są już zmęczone i gwinty łatwo padają.


PS Macie jakiś pomysł na przywrócenie działalności tych karterów? Chodzi o splantowanie płaszczyzny ale co potem? dorabiać uszczelkę 1.00 lub więcej?


kolego chyba masz spawana rame pod dzwignia zmiany biegow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:18, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Jakoś mnie to nie dziwi ;d To taka padlina że wszystko jest możliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:58, 09 Wrz 2012    Temat postu:

no i okazało się ze uszkodziło mi też wysprzęglik
[link widoczny dla zalogowanych]
myślicie ze jak zakleje ta szparkę czyms typu metal bond to wytrzyma ciśnienie?
bo ucieka mi tędy płyn i klamka lata jak masło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:00, 09 Wrz 2012    Temat postu:

niebawem urwie ci całą tą wystającą tuleję
kumplowi tak zrobiło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:16, 09 Wrz 2012    Temat postu:

i jakie były tego konsekwencje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:33, 09 Wrz 2012    Temat postu:

w konsekwencji musiał kupić nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:54, 12 Wrz 2012    Temat postu:

jeśli kupie jedna połówkę silnika to czy bez problemu ona mi będzie pasowała?mowa o lewej stronie oczywiście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:05, 12 Wrz 2012    Temat postu:

wydaje mi sie ze fabryka nie bawiłaby sie w dopasowanie 2 połowek raczej tak
klej bond ------- kleilem obudowe skrzyni biegow w maluchu dwu składnikiem trzymało ,,tylko trzeba dobrze odtłuscic i dobry dwuskładnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:58, 12 Wrz 2012    Temat postu:

karter już mam zespawany Very Happy a powoli szukam coś nowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin