Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oznaczenia/wymiary cylindra, głowicy i tłoka exc 450
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:31, 15 Kwi 2014    Temat postu: Oznaczenia/wymiary cylindra, głowicy i tłoka exc 450

witam , nie znalazłem nigdzie odpowiedzi wiec pytam Was.
o co tu chodzi ....
mam exc 450 od niedawna i postanowilem zajrzec do zworow ,tloka itp.
wszystko ladnie rozmontowalem i zawiozlem do pomierzenia cylinder wraz z tlokiem. Pan lanie pomierzyl i okazuje sie ze wymiar cylindra to
95,01 tłoka nie pamietam ale od dołu ma oznaczenia ELKO 95-4-P ++ co swiadczy o tym ze jego wymiar nominalny to 95 mm. dobrze rozumiem ?
jednak z tego co sprawdzilem w katalogach tlok jak i cylinder jest z exc 525, bo 450 ma 89 wymiar .
oznaczenia na głowicy to 89-7 R ++
czyli co z tego wynika ? cylinder i tłok z exc 525 a głowica z 450 , one w ogole pasuja do siebie ?
aaa , korbe ktos zmienila bo jestProx 03.6520 korba chyba idzie ta sama do 450 i 525 .

co o tym myslicie? jak to ma dzialac , to znaczy ze mam 450 przerobione na 525 czy o co tu kur... chodzi ?
poprawcie mnie jak sie myle.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 19:42, 15 Kwi 2014    Temat postu:

tłok 95 idzie do 450 sx i 525 sx/exc, korba jest ta sama dla 450 exc i 525 sx/exc
korba Prox 03.6520 jest do excka czyli masz 525 EXC , taka mała zamiana ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:00, 15 Kwi 2014    Temat postu:

Pewnie ktoś zrobił remont silnika i wsadził cylinder z 525.
Reszta może być z 450.
Podaj kod jaki masz na module zapłonowym.
59439031000 450
59039031500 525


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:30, 15 Kwi 2014    Temat postu:

dzieki panowie za zainteresowanie.
sprawdziłem kod z modułu zaplonowego - odpowiada 525 exc
59039031500
troche mnie wkurwilo ze nikt o tym przy sprzedazy nie wspomnial...
ale panowie to normalnie "trybi" ?
czy majac zaplon i cyl z tlokiem z 525 on juz powinien miec moc 525 ?
co z reszta czesci gaznikiem ( dysze te same i ustawienia) , nie wiem... kolektorem wydechowym, wydechem jakas elektryka itd ?
w sumie koncowke wydechu tez mam z sxa...
co to jest za zmota???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moturzysta90 dnia Wto 20:31, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:32, 15 Kwi 2014    Temat postu:

Skoro silnik i moduł masz z 525 to jednoznacznie masz 525 a nie 450.
Więcej zmian nie ma więc nie masz się czym przejmować - prócz mocą i pojemnościąSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:43, 15 Kwi 2014    Temat postu:

hacker33 wlasnie to samo doczytałem w innym temacie na forum. cylinder tlok i zaplon inny reszta to samo niby.
a dysze w gazniku te same, bo nie wiem czy tam zagladac pozniej ?
nigdy nie jezdzilem zadnym katem dopolki tego nie kupilem i powiem szczerze jak tak ma jechas 525 to jestem lekko zdziwiony... zawsze myslalem ze to powinno lapy urywac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 21:33, 15 Kwi 2014    Temat postu:

525 exe miało gaźnik 39 a 450/525 sx gaźnik 41, ustawienia są inne, co do mocy: może masz po prostu zajechany sprzęt, bo 525 zwłaszcza w SX urywa łapy Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Wto 21:37, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:21, 15 Kwi 2014    Temat postu:

KozioŁ model gaźnika jaki u mnie siedzi to fcr 3900 E ATJ18 z tego co znalazłem jest on od 450 racing . a w 525 powinien byc 3900 F>
modele o ktorych wspomniałeś sa montowane w nowszych modelach 450/525 sx
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co wywnioskowałem chyba róznią się one jedynie iglica .
jutro sprawdze jaka u mnie siedzi iglica.
ktoś wie co to za oznaczenia
jet needle:
OBEKT
OBDVR
OBDTR
OBDVT
OBDTP

co do sprzeta , czy zajechany czy nie ciezko mi sie wypowiedziec, bo jak pisalem nie mam porownania bo na innym exc nie siedzialem. z 4 na kolo z gazu idzie, ale na pewno nie moge o nim powiedziec ze jest nie do opanowania Wink
fakt ze mam tloczek i zaworki do wymiany ,ale pierscienie jak mierzylem na zamkach mieszcza sie w normie.
musze z tym wszystkim jakos dojsc do ladu, mam nadzieje ze pomozecie troszke Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moturzysta90 dnia Wto 22:33, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 5:29, 16 Kwi 2014    Temat postu:

To są oznaczenia iglic.
Takie same napisy masz na iglicy.

Tobie łap nie urywa bo jesteś świrus i zapierdalator:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Czw 14:54, 17 Kwi 2014    Temat postu:

różnica między 525 a 450 jest potężna Very Happy

ja mam 450 i jest łagodny jak baranek, ale kręcisz, kręcisz a on ciągle idzie, aż strach

natomiast 525 jest agresywniejszy, tu z manetką trzeba naprawde uwazac

heniek ma jeszcze rolgaz z sxa, więc tam dotknięcie go sprawia że to urywa dupe z jajami

ale nie mysl ze 450 to leszcz, jest łagodny jak delikatnie jedziesz, jak kręcisz mocniej, odwiniesz konkret to potrafi narobic zamieszania.

zdrowa maszyna idzie jak powinna. zużyta idzie jakoś, ale jak zrobisz remont, to dopiero odczujesz diametralną różnice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:37, 04 Maj 2014    Temat postu:

nie pozostaje nic innego jak przejechac sie czyjas 450 Wink
Panowie mam pytanko , po ciezkich bojach dobrali mi tlok do ktma i niby jest to wossner od sxf 450 aczkolwiek jak bylem u szlfierza to poradzil mi dla pewnosci zlozyc wszystko na starych uszczelkach i sprawdzic czy tlok nie bedzie uderzal w glowice , bo jest ciut wyzszy. co o tym myslicie ?
i 2 sprawa na starym tloku pierscienie mialy znaki wybite od gory na tym jest tylko :
kompresyjny - wybite "N"
dwie cienkie blaszki od olejowego bez zadnych znaków.
sprezynke chyba tez nie ma roznicy jak sie zalozyc byle konce nie nachodzily na siebie a jedynie stykaly sie?

czyli co , kompresyjny dac "N" do góry/dołu a reszte obojetnie jak?
patrzac na ksztalt kompresyjnego zdaje sie powinno byc 'N" w doł ale uj wie Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moturzysta90 dnia Nie 10:45, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:22, 13 Maj 2014    Temat postu:

Panowie wielka prosba do Was. musze kupic tlok do kata i na podstawie nr czesci jakie podalem wczesniej trzeba by ustalic od czego pasuje.
sklep w ktorym sie zaopatruje ( choc na to miano raczej nie powinie zaslugiwac ostatnimi czasy, banda patalachów... ) sprzedal mi tlok firmy wossner od sxf 450 i mial pasowac , "wszystko pomierzylismy, jest troche inny ale podejdzie" no i ku*wa nie podchodzi, jak zawsze zjebali sprawe.
jak mam ustalic w 100% z jakiego modelu mam miec tłok? jak dla mnie powinien byc z 525 exc a dla nich z sxf 450 . chu* ze na korbe nie idzie go zalozyc w ogole bo glowka korbowodu jest szersza... i to sporo. pomijam ze jest tez kilka setek wyzszy i nawet szlifierz mowil zeby zlozyc to na sucho bo moze byc "bam" w glowice ...
sory ze wulgarne slowa ale nie wytrzymalem juz tego wszystkiego .
na 10 zakupow u nich przynajmnije w 7-8 przypadkach daja dupy i cos nie pasuje , jest od innego modelu , jakas pomylka u nas wystapila , mamy urwanie glowy i takie tam sranie w banie. chyba zostaja sklepy innternetowe albo serwis na ktory niestety mnie nie stac :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:46, 13 Maj 2014    Temat postu:

masz stary tłok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:55, 13 Maj 2014    Temat postu:

Ja wolę podawać kody niż mówić co do czego bo potem wygląda to właśnie tak.
Tu masz najnowszy katalog Wossnera.
Zamawiaj po kodzie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:55, 13 Maj 2014    Temat postu:

mam - elko 2250a 95-4-P ++

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin