Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

oringi i uszczelniacze pomy wody
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 20:14, 16 Maj 2012    Temat postu:

kurde juz sam nie wiem . . . nie ma juz pomysłów. jutro zrzucam głowicę i lookam i wymieniam uszczelkę i mam nadzieję że będzie dobrze ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Pią 9:49, 18 Maj 2012    Temat postu:

co do dławienia to sprawdź jeszcze przepone pompki przyspieszającej i ustawienie gaźnika...kręcileś śrubą od składu mieszanki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 9:59, 19 Maj 2012    Temat postu:

To tak dla przyszłych pokoleń może komuś się przyda Very Happy.

Zakończenie wątku i opisanie co zrobiłem i motochodzi Smile)

W konsekwencji przedmuchałęm gaźnik sprężonym powietrzem i dalej było to samo, po odkręcenie korka od chłodnicy na biegu jałowym jak dodałem gazu płyn walił pod ciśnieniem prawie pod sufit. Zawory były ok i wszystko inne więc postanowiłęm zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę pod głowicą bo na nią od początku stawiałem i miałem ją kupioną. Po zrzuceniu głowicy stara uszczelka wyglądała ok, ale wymieniłem ją na nową. Następnie wszytsko złożyłem, następnie jeszcze regulacja zaworów i. . . klapa moto nie chciało wgl odpalić. Wkręciłem drugą świecę (okazało się że poprzednią zalałem od kopania, a pływak się lekko podwiesił i paliwa nie było w gaźniku i nie chciał odpalić). Na następny dzień moto zagadało i dzisiaj przejechałem nim 30km i spisuje się rewelacyjnie i oby tak było dalej.

Ogólnie za wszystkie porady dzięki!

LwG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin