Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opony BLACKROCK 110/100 18"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blabo




Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grantham UK

PostWysłany: Nie 11:38, 15 Kwi 2012    Temat postu: Opony BLACKROCK 110/100 18"

Witam
Mam pytanie co do opon na tył.
Tu opdaje link do opon jakie chcę założyć
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos jezdzi na takim rozmiarze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blabo dnia Wto 20:48, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelenduro




Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Nie 21:25, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Witaj,
wszystko zależy w jakim terenie jeździsz.
Ja zmieniam pomiędzy Michelin enduro COMPETITION 120/90-18 i Dunlop 120/90-18 65R TT GEOMAX ENDURO.
Zawsze na musse michelin, wiec nie ma problemu z kapciami w górach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blabo




Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grantham UK

PostWysłany: Wto 20:57, 17 Kwi 2012    Temat postu:

[quote="pawelenduro"]Witaj,
wszystko zależy w jakim terenie jeździsz.
Ja zmieniam pomiędzy Michelin enduro COMPETITION 120/90-18 i Dunlop 120/90-18 65R TT GEOMAX ENDURO.
Zawsze na musse michelin, wiec nie ma problemu z kapciami w górach Smile[/quote

W jakim terenie? Teraz to jest błoto potem będzie rzczej szutr. No i czasami w kamieniste regiony. Np teki

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:41, 17 Kwi 2012    Temat postu:

poczytaj specyfikacje producenta, tam na pewno pisze na jaki teren jest oponka. i jest tak jak kupisz opone np na piasek albo typowo na błoto - to w tych warunkach masz idealna trakcje. ale z kolei wjedziesz piaskową oponą na asfalt moment i jej nie masz. dlatego najlepiej kupic oponke w miare uniwersalną i typowo enduro bo takie nie traca własciwosci jezdnych nawet jak nie są ostre w przeciwieństwie do crossowych gdzie lekkie zaokrąglenai to spadek przyczepnosci ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blabo




Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grantham UK

PostWysłany: Wto 21:45, 17 Kwi 2012    Temat postu:

[quote="henio12323"]poczytaj specyfikacje producenta, tam na pewno pisze na jaki teren jest oponka. i jest tak jak kupisz opone np na piasek albo typowo na błoto - to w tych warunkach masz idealna trakcje. ale z kolei wjedziesz piaskową oponą na asfalt moment i jej nie masz. dlatego najlepiej kupic oponke w miare uniwersalną i typowo enduro bo takie nie traca własciwosci jezdnych nawet jak nie są ostre w przeciwieństwie do crossowych gdzie lekkie zaokrąglenai to spadek przyczepnosci ;P[/quote

A co o rozmiarze myślisz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:50, 17 Kwi 2012    Temat postu:

tez zalezy, powiem ci że ten wymiar "szerokosci" nie ma nic do faktycznego stanu jaki bedzie Razz oponka 100 moze byc szersza niz endurowa 140. podejdz sobie do sklepu z oponkami i zobacz Very Happy ja nie raz sobie oglądam i rzuca mi sie jakas fajna szeroka w oczy patrze a tu 110 albo 120 Razz a obok stoi 140 która jest węzsza, chodzi ogólnie o balon. zalezy gdzie smigasz. jak ciezszy teren tak jak mówisz kamienie itp to wiekszy balon to zaleta, raz że dodatkowa amortyzacja, 2 że nie uszkodzisz sobie felgi ja teraz tez jak bede brał to biore jak najszerszą z jak najwiekszym profilem ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 17:18, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Czeka mnie wymiana opony tylnej i zastanawiam się na rozmiarem. Obecnie mam 120/100/18, a zastanawiam się nad 140/80/18. Jeżdżę głównie lo miękkim terenie lasy, trochę piachu.... no i z 15% asfaltu na dojazd. Myślę o Mitas EF 07.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelenduro




Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Nie 8:42, 22 Kwi 2012    Temat postu:

na szuter i piach polecam 120/90-18 65R TT GEOMAX ENDURO bieżnik gesty będzie dobrze się prowadzić. Ja teraz takiej używam, jeżdżę od błota, gdzie trochę szybko się zakleja to jest jej minus, duże kamienie i potoki w Beskidzie śląskim, ogólnie do extrem enduro jest ok, kolega jeździ na Pirelli skorpion tez bardzo dobra ale nie dopasujesz mussa do niej bo ma za duże wartości, po prostu za duża wiec tylko dętka zostaje.

Co do rozmiaru zależy jakie moto, ja w 525 mam 120 ale w mussie wiec cala leży na ziemi (wszystkie kostki dotykają podłoża) tak jak 140 albo i lepiej.
nie polecam opon shinko kiedyś miałem i była to porażka - kupiłem 3 po 50% wartości i męczyłem się, a później na allegro sprzedałem.
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelenduro dnia Nie 8:52, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 9:39, 22 Kwi 2012    Temat postu:

ja właśnie skończyłemz tyłu pirelli scorpion ("19) - w moim odczuciu lepsza od geomaxa i maxxisa, rzadsza kostka fajnie ciągnie na błocie,nie zakleja się, szeroka opona świetnie idzie po podjazdach,duży balon sprawdza się na głazach, nawet jak byla dosyć mocno starta - podjazdy robiłem bez najmniejszego problemu, justro zakładam następną Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:17, 27 Maj 2012    Temat postu:

Powracajac do tematu opon, bede niedlugo musial zmienic opony i poszukuje czegos co nie bedzie zuzywalo sie zbyt szybko na asfalcie. Dokladniej mowiac jak jade w teren musze przejechac od domu ok 5c km w kazda strone po asfalcie. Podloze glownie kopne suche, czyli piasek i glina z piaskiem. W tej chwili z tylu mam Michelin enduro competition, a z przodu Kende. Nie sa juz w najlepszym stanie, wiec ciezko mi wyrazac opinie na temat ich przyczepnosci. Wstepnie rozwazam Michelin AC 10, Michelin Enduro Comp, ewentualnie Metzeler MCE 6 days extreme. Z gory dziekuje za opinie o tych oponach i podpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:37, 27 Maj 2012    Temat postu:

ac10 mam dobra jest z opini powoli sie zuzywa
ale jak masz więcej kasy weź metzelera albo geomaxa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:46, 27 Maj 2012    Temat postu:

A jak sie ma Geomax contra Asfalt?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:12, 27 Maj 2012    Temat postu:

nie wiem Very Happy poczytaj ale z tego co mówia opona kosmos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:39, 27 Maj 2012    Temat postu:

kolega wyjeździł 2 geomaxy, super oponka na typowo torowe warunki. wgryza się niesamowicie Razz jak latałem na kxf 250 na łysej a potem na nowym geomaxie to miałem wrazenie że jade na slickach po asfalcie Razz jednak twardy teren i kostki idą w oczach ;/ szybko sie zaokrąglają i traca swoje parametry ;/ a potem jak zostanie połowa kostki to całkiem oponka srednio sie nadaje, np na mokrej trasie lata sie jak po lodzie - 0 przyczepnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:10, 28 Maj 2012    Temat postu:

Z tego co czytalem na innych forach o tych geomaxach, to jedni pisza, ze drogie i szybko na asfalcie schodza, a inni z kolei ze super w terenie i nie schodza tak szybko na asfalcie. Wiec szybko, to chyba pojecie wzgledne. Na moich obecnych to sie jezdzi jak jak henio opisales, czyli jak na lodzie (w tym stanie w jakim sa-dosyc niska przyograglona kostka).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrekws dnia Pon 19:11, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin