Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

obroty w 380 2t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benus33




Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:30, 19 Cze 2013    Temat postu: obroty w 380 2t

czesc. nadal mam problem z obrotami. grzebalem w gazniku i zaplonie i szaalu nie ma. cos jest nie tak . 380 ledwo na 1 pujdzie na kolo , ale nie zawsze. nieraz zlapie wmiare. zauwazylem ze swieca ma taki niebieskawy kolor i jak porownac do 2t z czasow PRL. to jest slaba. jest tylko dol na pierwszych 4 biegach. na5 jezeli na maxsa zaczyna przerywac to odpuszczam i dokladam i czesto to pomaga. prosze o rady. dzieki za wszystkie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:51, 20 Cze 2013    Temat postu:

A jaki masz zapłon?
SEM czy Kokusan?
Świecę wymieniałeś?


Jakie masz ustawienie gaźnika?
Masz jakieś dysze aby móc się pobawić regulacją gaźnika?
KTM 380 uważany jest za najtrudniejszy 2T w regulacji gaźnika.
I raczej nie znajdziesz dwóch 380 z takimi samymi ustawieniami gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benus33




Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:31, 21 Cze 2013    Temat postu:

pracuje w delegacji i nie wiem co mam . w niedziele rano bede w domu to zobacze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benus33




Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:08, 23 Cze 2013    Temat postu:

czesc. ja mam zaplon sem . gaznik ma tylko ustawienie powietrza i nic wiecej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 15:37, 23 Cze 2013    Temat postu:

Sprawdź czy zapłon masz dobrze ustawiony.
Czy zawór się otwiera.
Czy zawór jest dobrze ustawiony - wysokość, oraz punkty na kołach zębatych.
Zobacz czy nie masz zawalonego wydechu sadzą, zawór wydechowy czy nie jest zawalony.
Czy membrana jest w dobrym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benus33




Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:54, 23 Cze 2013    Temat postu:

powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:43, 23 Cze 2013    Temat postu:

benus33 napisał:
powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka?


No to serwisówka w rękę i sprawdzasz. Na "wygląda", "wydaje mi się" motocykl może nie działać tak jak powinien.

Zawór jak jest zamknięty ma być 50,5mm od górnej krawędzi cylindra.
Zapłon ma być ustawiony 1,4mm przed GMP (13') a nie w GMP.

A co do regulacji gaźnika to warto go porządnie wyczyścić i zacząć od ustawienia gaźnika według serwisówki.
Później zabawa dyszami.

Ja mogę Ci powiedzieć że inne dysze mam muszę wsadzać lejąc Ipone a inne lejąc Motula 800 do paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 16:47, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin