Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:20, 07 Maj 2013    Temat postu: Obroty

Witam, nowy temat zakładam no tak mi gadano że co inny problem to nowy to OK.

Jaki jest problem? Moto EXC 525 03r.
Problem jest z zapalaniem na ciepłym silniku na kopa ciężko go odpalić, tzn niema szans go odpalić ciepłego na kopa, lecz odwrotna sytuacja jest gdy jest zimny- wtedy niema problemu, motor może stać 2 tyg. 2X na kopa i chodzi tak samo jak się jezdzi, dzisiaj mi siadł elektryczny starter i żeby go opdalić musiałem czekać pół godziny, postoi chwilę minimum 0,3 h i na kopa pali jak ostygnie co może być przyczyną takiego zachowania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin.111




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:42, 08 Maj 2013    Temat postu:

Może być kilka powodów ale jeżeli zawory masz dobrze ustawione to daje 99% na gaźnik. Dobrze wyczyść gaźnik zwracając uwagę na układ ssania i wolnych obrotów. Poskładaj odpal niech pochodzi kilka minut na wolnych obrotach. Zgaś, wykręć świecę i zobacz jaki ma kolor. Podreguluj śrubką aż uzyskasz pożądany kolor. Jak po zabiegach będzie Ok to dla mnie browar który możesz sam wypić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:01, 08 Maj 2013    Temat postu:

Zawory były ustawiane około 3 miesięcy temu także to chyba będzie problem z gaznikiem, trza będzie przeczyścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 13:52, 09 Maj 2013    Temat postu:

Zacznij od wkręcenia trochę śruby od mieszanki.
czasami takie objawy powoduje uszkodzony impulsator, ale wtedy silnik sam gaśnie i kicha po zagrzaniu się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:29, 09 Maj 2013    Temat postu:

chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 14:36, 09 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz


Te "czarne pokrętnło" służy do ustawienia obrotów jałowych.
mieszankę regulujesz śruba pod gaźnikiem

Impulsator znajduje się koło magneta. To to małe coś co zlicz impulsy z magneta.

Co do jego sprawdzenia robisz to multimetrem a procedurę masz opisana w manualu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 9:30, 14 Maj 2013    Temat postu:

NIestety nie sprawdzisz go multimetrem, tylko jak całkowicie padnie. Też sprawdzałem przejścia nawet zagrzewałem go do sprawdzenia i nic, wymiana pomogła jak ręką odjął, wtedy był objaw że po czasie zaczynał kichać i gasł po czym nie dało się go odpalic przez kilka minut.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:34, 14 Maj 2013    Temat postu:

Nie wiem jak w 4T a w 2T jest podana szczelina jaka ma być między impulsatorem a kołem zamachowym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin