Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ładowanie i światła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil exc 300




Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 20:58, 17 Lut 2019    Temat postu: Ładowanie i światła

Witam wszystkich jestem tu nowy także sorki za błedy😅
Motor exc 300 2011 problem; po odpaleniu motocykla od razu zapalaja sie światła i pali żarowki po dodaniu gazu Z pradnicy oprocz kabli zaplonowych ida 2 żołte kable na jednym jest prąd podczas kopania na drugim nie czy to normalne? Druga sprawa czy prąd z cewki ladujacej idzie najpierw na regulator a potem na aku czy od razu na aku. Pytam bo chcem wykluczyc regulator napiecia chyba ze jesli jest uszkodzony to takie sa objawy. Wczesniej swiatla dzialaly normalnie. Obstawiam regulator lub jakis kabel robi zware bezpisrednio na swiatlo bez obiegu przez rwgulator. Prosze o mądre sugestie. Pozdrawiam wszystkich zajawkowiczow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:48, 17 Lut 2019    Temat postu:

jakby cos robiło zwore to by sie przewody paliły a nie zarówka
alternator wytwarza prad zmienny - wiec nie moze isc bezposrednio na akumulator - musi byc prostowany i regulowany regulatorem napięcia
czy powinien byc prąd - nie wiem ciezko mi powiedziec nigdy nie sprawdzałem, ale tam przede wsyzstkim jest prad zmienny, miedzy zółtym a zółtym powinno byc jakies spore napięcie ale prądu zmiennego 30-70V powiedzmy - to trafia do regulatora gdzie jest prąd prostowany, i regulowany na te 14V napiecia które jest podawane na akumulator - wiec mozesz zaczac od zmierzenia jaki prad masz ładowania na zaciskach akumulatora


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil exc 300




Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 22:06, 17 Lut 2019    Temat postu:

Super wszystko wiem tylko pytanie czy usuwac starą elektryke wszystko w oryginale dobrze zachowane🙄

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:31, 17 Lut 2019    Temat postu:

zalezy co chcesz osiągnac - po co chcesz usuwac elektryke ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 7:05, 18 Lut 2019    Temat postu:

Chcem osiagnac porządek z elektryka kupilem motor juz bez kierunkowskazow i innych tematów potrzebnych do homologacji a instalacja zostala Strasznie chaotycznie wygląda ta instalacja szkoda tez usuwać bo jednak wszystko jest oryginalnie. Zrobie poprostu porządek z calością. Bedzie troche zabawy😁. A moze jest gdzies opcja pobrania schematu do tej instalacji?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:45, 18 Lut 2019    Temat postu:

oczywiscie w ksiazce serwisowej na koncu są schematy
kristofsx.com - tu forumowy kolega ma troche tego ,pewnie znajdziesz

skoro wiązka jest oryginalna to tam jest porządek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin