Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SXF 250 wymiana uszczelniaczy i oleju wlagach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurek06




Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:46, 22 Wrz 2016    Temat postu: KTM SXF 250 wymiana uszczelniaczy i oleju wlagach

CześćSmile mam SXF 250 lagi o srednicy 48 wymieniam w nich uszczelniacze i olej i tu pojawia sie moje pytanie. Ile oleju nalac poniewaz sa rożne opinie oraz jak pozniej po nalaniu odpowietrzyc lagi. Z gory dziekuje za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:59, 23 Wrz 2016    Temat postu:

który rok tego ktma? zawias jedno czy dwukomorowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:49, 23 Wrz 2016    Temat postu:

jak SXF to powinien byc dwukomorowy.

w tym moto masz wiec dwa obiegi jeden w kartridżu a drugi po prostu zalany do srodka. w kartridż wchodzi około 150 ml, do okoła z 350 ml około. kartridż trzeba odpowietrzyc i umieć to robić, z zewnatrz po prostu zalewasz olej, i po wsadzeniu wszystkiego na moto, srubką od odpowietrznika spuszczasz ewentualny nadmiar powietrza.

co do samego oleju - leje sie nie na ilosc podaną w litrach tylko na wysokosc słupa oleju, a raczej głębokosc słupa powietrza, bo sie odsysa nadmiar oleju od górnej krawędzi zawieszenia.

a co do opinii - iloscią oleju reguluje sie poduszke powietrzną wiec miedzy innymi charakterystyke pracy zawieszenia, opinia jest jedna tylko kierowcy różni i kazdy jak wie co i jak to dopasowuje to do siebie


i radze zajrzeć do serwisówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin