Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC-R 450 2008 stukanie w silniku na wolnych obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgyver




Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ

PostWysłany: Sob 13:11, 29 Sie 2015    Temat postu: KTM EXC-R 450 2008 stukanie w silniku na wolnych obrotach

Witam, mam problem jak w tytule. Kupiłem kata exc 450 z 2008r i po pierwszym dniu jazdy odkąd go przywiozłem zaczęło sie stukanie w silniku na wolnych obrotach. Na wyższych obrotach stukanie ustaje i silnik pracuje dobrze. Według gościa od którego kupowałem KTM jest po remoncie, wymienione miał tłoka, korbę, łancuszek rozrządu, łożyska na wale a jeżeli chodzi o napinacz to gość powiedział, że jest ząbkowany na zapadki. Dodam ze gdy kupowałem nic takiego sie nie działo.
Miał ktoś może podobny przypadek i wie o co chodzi? Poniżej zamieszczam filmik.

youtu.be/fz0CvPiwQHg


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcgyver dnia Sob 13:12, 29 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 13:54, 29 Sie 2015    Temat postu:

za niskie te wolne obroty,raczej klekocze autodekompresator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:43, 29 Sie 2015    Temat postu:

Obroty rzeczywiście za niskie ustawiasz ale mimo to, tego dźwięku nie powinno być. Pierwsze co to wyciągnij napinacz i zobacz czy rzeczywiście jest tuningowy. Oprócz tego ściągnąć trzeba pokrywę zaworów i obejrzeć dekompresator i rozrząd + łańcuch. Jeśli tam będzie ok to ściągasz głowicę i cylinder, do inspekcji tłok, korba, głowica, cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Sob 21:30, 29 Sie 2015    Temat postu:

Podejzewam ze napinacz jest zle zalozony tak jak u mnie to bylo,jak zmniejszasz obroty to slabnie cisnienie oleju i nie naciaga lancucha i klekocze. prawdopodobnie ktos go nie rozlozyl w silniku tak jak to opisuke serwisowka tylko go wlozyl a trzeba go rozsunac z zapadki specjalnym narzedziem ale da sie to zrobic zwyklym srobokretem .
Sciagnij gore to tylko 4 sroby i od gory sprawc czy napinacz (tylko nie odpalaj Very Happy ) dotyka do slizgu lancucha jak tak to prawdopodobnie do wymiany bo juz nie trzyma jak nie dotyka to moze tylko kwestia wykreceniabibzlozenia zgodnie z servisem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Sob 21:32, 29 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcgyver




Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ

PostWysłany: Sob 22:57, 29 Sie 2015    Temat postu:

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Chyba jest to wina napinacza. Wykręciłem go i wcisnąłem kilka razy i zauważyłem, że nie za każdym razem rozsuwa sie do końca - blokuje sie (filmik poniżej). Proszę o odpowiedź czy tak powinien zachowywać się napinacz, czy jest on już poprostu popsuty. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 4t dlatego rozrządy to dla mnie nowość Wink

youtu.be/-aXNPdoBxsw

P.S. czyli wychodzi na to, że facet naopowiadał bajerów a teraz okazuje sie co innego, bo raczej nie jest to napinacz z zapadkami.
A swoją drogą jeżeli mam kupić nowy napinacz to co polecilibyście? Ogryginalny, czy manualny dokręcany na śrubę? A może Dirt Trick który jest hydrauliczny i ma zapadki, ale kosztuje 450zł co trochę odstrasza Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:04, 30 Sie 2015    Temat postu:

Napinacz masz oryg hydrauliczny a nie tuningowy z zapadkami. Chcesz mieć spokuj z napinaczem to kup dirt ticksa. Mechaniczny na śrube też jest ok ale trzeba go ręcznie ustawiać co jakiś czas. Po filmie nie można stwierdzić czy twój jest uszkodzony bo one tak pracują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 11:07, 30 Sie 2015    Temat postu:

Zaluz go poprawnie i sprawdz jak pracuje bo one sie dopiero zapadaja jak dostana do srodka oleju i sprawdz sobie przy okazji luzy zaworowe bo teraz to juz nie masz pewnosci ze ktos ten silnik remontowal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:38, 30 Sie 2015    Temat postu:

Prawidłowe ustawienie i montaż napinacza do silnika jest pokazany na filmikach w dziale Video serwis ktm.
Kto szuka ten znajdzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyktm




Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzice

PostWysłany: Pon 8:01, 31 Sie 2015    Temat postu:

Witam , chce kupić ktm 250 exc i nie wiem czy 2 suw czy 4 suw który jest lepszy i mniej awaryjny ,i który rocznik proponujecie ,pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 8:51, 31 Sie 2015    Temat postu:

Kup 4t bo wiecej wybacza i jesli to twoj pierwszy motocykl to nie bedzie ci tak rak urywac Laughing a co do servisu to tu i tu koszta bo to wyczynowki a jak jezdzisz rekreacyjnie na 4t bedziesz odpoczywal i sie relaksowal jazda a szatan 2t bedzie ci ciagle rece urywal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 9:53, 31 Sie 2015    Temat postu:

a który rok kupić ktm 250exc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyktm




Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzice

PostWysłany: Pon 13:42, 31 Sie 2015    Temat postu:

który rocznik jest dobry ktm 250 exc bo nie wiem który kupić ?,pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 14:49, 31 Sie 2015    Temat postu:

Najnowszy. Satysfakcjonuje Cię taka odpowiedź?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazyktm




Dołączył: 31 Sie 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzice

PostWysłany: Pon 15:21, 31 Sie 2015    Temat postu:

mam pytanie czym się różni ktm excalbo exc-f,dzieki i pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 15:31, 31 Sie 2015    Temat postu:

crazyktm napisał:
mam pytanie czym się różni ktm excalbo exc-f,dzieki i pozdrawiam


zacznij czytać a nie pisać! Wink na wszystkie swoje pytania znajdziesz odpowiedź w już istniejących postach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin