Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 530 -wyrzuca czasem płyn chłodniczy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
immortalll1




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:59, 16 Sie 2011    Temat postu: KTM EXC 530 -wyrzuca czasem płyn chłodniczy

Jak w temacie-czasem jak "pokatuję" go po ostrych podjazdach potrafi wyrzucić mi troche płynu (płyn sie gotuje?-nie wiem) przejmować się czy olać sprawę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:17, 16 Sie 2011    Temat postu:

to normalka nie masz się czym przejmować. kontroluj tylko stan (tzn. czy niema za mało tego płynu) i będzie wszystko ok w razie czego minimalnie dolać i będzie ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 21:30, 16 Sie 2011    Temat postu:

Podobno wymiana korka chłodnicy pomaga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 22:13, 16 Sie 2011    Temat postu:

tak jak z gaźnikiem op glebie- paliwo leci z przelewów, tak u Ciebie leci z przelewu chłodnicy, chyba, że to duże straty płynu chłodniczego to szukałbym przyczyny dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
immortalll1




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:14, 17 Sie 2011    Temat postu:

Panowie to około 0.5 litra na 3 godziny to chyba nie za dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 17 Sie 2011    Temat postu:

no to troszkę dużo posprawdzaj czy wszystko szczelne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
immortalll1




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:31, 17 Sie 2011    Temat postu:

z innego forum:
"Z własnego doświadczenia z użytkowania KTM-a:
1. Sprawdzają się jedynie wysokowrzące płyny do chłodnic.
2. Sprawdzić korek chłodnicy, czy jest odpowiedni, typowy motocyklowy ma za niskie ciśnienie upustowe.
3. Kontrola przepustowości chłodnic, niby nagrzewają się równomiernie, ale nie zapewniają wystarczającego strumienia przepływu.
4. Kontrola, czy wirnik pompy jest cały i na swoim miejscu.
5. Sprawdzić kołnierz pod korkiem chłodnicy na wypadek nieszczelności.
6. Poziom płynu nie większy niż 10mm ponad użebrowanie chłodnicy." Crying or Very sad to juz mój piaty KTM ale takich "niespodzianek" nie miałem w żadnym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 21:15, 17 Sie 2011    Temat postu:

immortalll1 napisał:
z innego forum:
"Z własnego doświadczenia z użytkowania KTM-a:
1. Sprawdzają się jedynie wysokowrzące płyny do chłodnic.
2. Sprawdzić korek chłodnicy, czy jest odpowiedni, typowy motocyklowy ma za niskie ciśnienie upustowe.
3. Kontrola przepustowości chłodnic, niby nagrzewają się równomiernie, ale nie zapewniają wystarczającego strumienia przepływu.
4. Kontrola, czy wirnik pompy jest cały i na swoim miejscu.
5. Sprawdzić kołnierz pod korkiem chłodnicy na wypadek nieszczelności.
6. Poziom płynu nie większy niż 10mm ponad użebrowanie chłodnicy." Crying or Very sad to juz mój piaty KTM ale takich "niespodzianek" nie miałem w żadnym...


w sumie to standardowa obsługa/sprawdzenie, bez paniki, ja tez miałem 5 katów i nigdy nie miałem problemów, fakt, jak się pokatuje na podjazdach to sie ma prawo zgrzać, ale nie robił bym z tego jakiegoś problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7
Gość






PostWysłany: Pią 8:46, 26 Sie 2011    Temat postu: u mnie dzieje sie tak samo troche wiekszych podjazdów i zara

u mnie dzieje sie tak samo troche wiekszych podjazdów i zaraz para idzie nie wiem skad dlatego wczoraj podokrecałem wszystkie weże bo były srednio dokrecone i zobaczymy co dzis bedzie jak wyjade..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:57, 26 Sie 2011    Temat postu:

mozesz tez wymienic korek dla pewnosci
plo litra troche duzo ale jak caly czas dostaje w dupe i co chwile ci kopci to tylko dolewaj i smigaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 9:12, 27 Sie 2011    Temat postu:

Wczoraj troche mu odkręcałem troche pary poszło ale to minimalnie i jest ok sprawdze stan na zimnym i mysle ze na zimnym bede dolwał tak zeby w srodku sie żebra zakryły i smigam dalej zobaczymy co bedzie dzis..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 18:40, 11 Lip 2013    Temat postu:

U mnie jest podobny problem, motor a raczej rozebrane chłodnice leżały prawie miesiąc czasu bo robiłem kapitalny remont, po zalaniu i odpowietrzeniu (tylko na chłodnicy odpowietrzałem) niby wszystko ok, odpaliłem, popatrzyłem pod korek stan ok, więc pojeździłem chwile, dosłownie 5min był motor odpalony i wiadomo bez katowania ok, dzisiaj troche więcej pojeździłem i jak jechałem np. na 4 biegu i na wyższych obrotach (większa prędkość wirnika) to wyrzuca płyn przez rurke upustową przy korku, to normalne ? zapowietrzony czy za dużo płynu i wyrzuca ? powinienem jakoś jeszcze odpowietrzyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:40, 11 Lip 2013    Temat postu:

ten układ sam sie powinien odpowietrzac. odpowietrzanie jest praktycznie po to że zalewasz odpowietrzajac srubkami i masz w pełni. inaczej to czasami trzeba po odpaleniu troche dolać

ale co do wyrzucenia - przede wszystkim płynu nie moze byc pod koreczek, serwisówka nawet mówi że płynu powinno byc z 1 cm nad żeberkami. jak wyrzuciło i poziom nad żeberkami sie utrzymuje to jest ok. a jak ubywa ciągle to nie jest ok. albo korek nieszczelny, albo przedmuchy np na uszczelce pod głowicą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:10, 11 Lip 2013    Temat postu:

Jak sie katuje w miejscu to nie ma siły, zawsze wyleje, albo dobry wiatrak albo zbiorniczek wyrównawczy załatwi sprawe.
Jak wywala płyn podczas jazdy, trzeba szukać awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 21:11, 11 Lip 2013    Temat postu:

Wcześniej nic takiego mi się nie działo więc teraz nie wiem... wody więcej bo jak dolewałem to weszło z 0.5l. Przedmuchy pod uszczelką pod głowicą można jakoś wyczaić ? raczej z tego co pooglądałem to pod głowicą sucho... do środka może bić czy jak ?

nowa uszczelka, fakt, nieoryginalny tylko z OMP więc będzie pewnie nauczka i ładnie trzebabędzie po uszczeleczke jutro do Aunera taszczyć... i zapinke do rozrządu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Czw 21:23, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin