Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 520 warto>?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13650
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:17, 06 Mar 2018    Temat postu:

ja tam na ekipe nie patrze, jak mam przejechac 10 km prostego odcinka w lesie zeby dojechac na jakas miejscówke to wolałbym 500ta jechać niz 250tką Very Happy

miałem 525 i fajnie sie latało po lasach szybka turystyka niezaleznie od terenu mozna było sprawnie sie przemieszczać, potem kupiłem 300tke, to 20 km gdzies pojechac ( nie ze prosty odcinek tylko po prostu w lesie troche zakrętów itp ) to masakra, sprzet sie nie nadawał męczył mocno kierowce. wiec mozna - ale po co sie meczyc Very Happy i sprzet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 11:54, 07 Mar 2018    Temat postu:

ja mam 500 i jezdze czasami techniczne podjazdy i jakies odcinki "waskie".

Na przeloty czy jakies scieszki w lesie to jest sprzet bajka dotego stworzony. jakies dłuzsze podjazdy na zwirowni tez jest fajnie natmiast juz czuje za duzy momet i mase.
NIe ukrywam ze jak zaczne go podnosci to wtedy odczuwam ten ciezar.

nie ma sprzetu uniwersalnego. Wszystko ma swoje plusy i minusy.

oo przepraszam moze 450 byłaby uniwersalna. Taki troche balans. i szybko pojedziesz i w technicznych sie sprawdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 580
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:57, 07 Mar 2018    Temat postu:

Zastanawiam sie właśnie nad 500 po RFS- jak to wychodzi jeśli chodzi o eksploatacje np w stosunku do RFS.
Co ile tłok/korba/zawory itp - mówią że sprzęt jest mega odporny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13650
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:54, 07 Mar 2018    Temat postu:

tutaj duzo zalezy od szczescia bo sprzet jest delikatniejszy ale równie pancerny, robisz podobne przebiegi co w rfsie, ale trzeba dbac o olej, filtr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek9412




Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:17, 07 Mar 2018    Temat postu:

już totalnie nie wiem co robić niestety nie ma ciekawych ofert z bliska , żeby chociaż zobaczyć motor jeździłem na kumpla sx było spoko , ale wole jednak coś w 4T z magicznym guziczkiem oglądałem exc-f 250 i widziałem jak jeżdzą na nim oraz czytałem opinie no motorek także mnie zaintersował...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 17:55, 07 Mar 2018    Temat postu:

Janek9412 napisał:
już totalnie nie wiem co robić niestety nie ma ciekawych ofert z bliska , żeby chociaż zobaczyć motor jeździłem na kumpla sx było spoko , ale wole jednak coś w 4T z magicznym guziczkiem oglądałem exc-f 250 i widziałem jak jeżdzą na nim oraz czytałem opinie no motorek także mnie zaintersował...


Niestety niktm nie podejmi decyzji za ciebie. moim zdaniem celuj w 450. 2t przy hard enduro dopiero pokazuje do czego jest tn motocykl stworzony a wnioskuje ze hard enduro nie bedziesz jezdził co week.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek9412




Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:10, 08 Mar 2018    Temat postu:

No rozumiem , że nikt nie podejmie ale jak to jest widzę filmy exc 520 , 525 przeloty szybkościowo jak najbardziej na + ale jak oglądam 250exc-f podjazy to lepiej sobie radzi w czym problem jest??? Wiem , że troche lżejszy , ale nie jest tak ze ta 500 powinna mieć więcej mocy i tam sobie spokojniej wjechać w koncu to 500..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13650
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:16, 08 Mar 2018    Temat postu:

chodzi o to że np na podjeździe 500 ciagnie jak lokomotywa - do przodu i nie bardzo sie tym da sterowac, jest ciezka, za mocna czasem przez to gubi wiecej trakcji, 250tka cisniesz gazu do oporu, wjeżdza wolniej ale da sie tym jeszcze fajnie manewrowac, duzo wieksza jest tez róznica w odczucia motocykla, chodzi np o balansowanie ciałem- w 500 to czy siedzisz na błotniku przednim czy tylnym moto i tak staje dęba jak chce Very Happy w 250tce wystarczy sie troche odchylic i czuc róznice w trakcji i rozłozeniu masy - przez to ułatwia to jazde i mozna wjechac tam gdzie inny sprzet nie da rady...

ale jak dobry pion to 250tka moze troche byc przydławiona i czasem trzeba kopać sprzęgłem, 500tka wykle takich problemów nie ma Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 20:18, 08 Mar 2018    Temat postu:

Większa moc bardzo często przeszkadza, szczególnie przy nardziej technicznej jeździe, odkręcisz i moto zamiast iść do przodu traci trakcję i kopie doły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 20:31, 08 Mar 2018    Temat postu:

Kupuj 450. bedziesz zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 20:32, 08 Mar 2018    Temat postu:

kupisz 450 bedziesz zadowolony. kupisz 250 bedziesz miał lekki niedosyt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:40, 08 Mar 2018    Temat postu:

Kupuj EXC 400 na RFS-ie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek9412




Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:45, 08 Mar 2018    Temat postu:

to teraz zapytam tak 450 jaki rok najlepiej ? oraz exc-f 250 i czy dam rade znaleźć coś do 10k w miare sensownego?
a jeśli chodzi o 450 to z podjazdami będzie lepiej niż w 520 ? i wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:04, 08 Mar 2018    Temat postu:

Pajka napisał:
Większa moc bardzo często przeszkadza, szczególnie przy nardziej technicznej jeździe, odkręcisz i moto zamiast iść do przodu traci trakcję i kopie doły.


do sterowania mocą masz kontrole trakcji czy sprzegło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 22:32, 08 Mar 2018    Temat postu:

Jak 250 za mało, 450 za duzo, to jest jeszcze opcja 350, ale musiałbyś "trochę" dołożyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin