Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm exc 250 2t 2016 - regulacja gaźnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaal19995




Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 19:06, 02 Lut 2022    Temat postu: Ktm exc 250 2t 2016 - regulacja gaźnika

Witam ! Jestem posiadaczem ktm'a 250 2t 2016r w wersji sixdays.
Motor zakupiłem razem z dyfuzorem hgsa, mam go od roku i nie robiłem żadnych regulacji gaźnika.
Dołożyłem ostatnio membrane 4force i chciałem dobrze ustawić gaźnik. Czy seryjnymi ustawieniami można się sugerować ?
Dodam, że na wolnych obrotach czasami po odpaleniu musze mu minimalnie trzymać manetkę gazu żeby się troche "przepalił", bo gasnie... Ale na rozgrzanym jest ok.
Kwestia tylko wykorzystania potencjału dyfuzora i 4force Smile
Będę wdzieczny za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:29, 02 Lut 2022    Temat postu:

nie mozna tylko trzeba sie nimi sugerowac Very Happy
zmieniajac wydech i dolot potrzebujesz bogatszych nastawów - wiec sugeruj sie serwisówką i dorzuć cos od siebie, odpal, ocen i koryguj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaal19995




Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:57, 03 Lut 2022    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Powiem szczerze, że jestem w temacie blady.
Chętnie bym spróbował coś podziałać, ale boje się, że mogę więcej szkody narobić niż to warte... Very Happy
Możesz podpowiedzieć co mogę "dorzucić od siebie" zakładając że będą już domyślne serwisowe ustawienia? Bardziej zabawa z iglicą, czy którąś z dysz?
Jest sens ruszac srube regulacyjna od powietrza przy gaźniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:13, 03 Lut 2022    Temat postu:

pytajac czy jest sens ruszac sruba mam pewnosc ze nie bardzo masz pojecie o regulacji - próbuj metodą prób i błędów ale temat gaźnika jest ogromny, poczytaj ksiązki serwisowe chociazby, naucz sie zasady działania - wtedy mozemy pogadac o pomysłach na regulacje, inaczej to nie ma sensu - jak nie zamierzasz przy tym grzebać regularnie zleć to komus, sruba składu to podstawa - zaczynasz kręcic tym nim zaczniesz grzebac przy dyszach, czy kręcic dyszami czy iglicą - wszystkim, kazdy element odpowiada za cos innego Wink regulujesz tam gdzie jest problem - a zeby wiedziec gdzie jest problem trzeba miec swiadomosc co za co odpowiada i w jakim stopniu, no i oczywista oczywistość zeby wiedziec czy jest jakis problem czy nie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin