Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 125 Słaba moc na 1 i 2 biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:10, 25 Sie 2015    Temat postu: KTM EXC 125 Słaba moc na 1 i 2 biegu

witam jak w temacie na 1 i2 motor slabo wkreca sie na obroty dopiero na 3 pokazuje swoja moc czy tak ma byc w ktm exc 125 2000 rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:58, 25 Sie 2015    Temat postu:

co mają biegi do wkręcania się na obroty?
nic nie steruje prędkością obrotową silnika w stosunku do zastosowanego biegu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 21:58, 25 Sie 2015    Temat postu:

Na jedynce motor powinien wkręcać się najszybciej, w końcu jest to najkrótszy bieg, szczególnie w exc.
Opisz problem bardziej szczegółowo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 5:23, 26 Sie 2015    Temat postu:

Przy okazji napisz kiedy był remont, jak długo masz motocykl i na jakim oleju jeździsz i jakiej mieszance.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:45, 26 Sie 2015    Temat postu:

To pierwsze moje enduro w ktm wymienilem tlok selekcja e cylinder na nikasilu dyfuzor czyszczony zawor wydechowy wyczyszczony gaznik czyszczony gaznik ustawialem wczesniej zalewal ipalil swiece mieszanka 1;40 olej motorex niedawno spalila sie cewka zaplonowa w statrze sam ja przewinolem moto dobrze wkreca sie na3 biegu a zauwarzylem przetarcie na przepustnicy 1 bieg tylko rusze motor niema mocy 2 bieg jest lepiej ale trzeba go wkrecac 3 dopiero odlot stawiam na gaznik albo zawor wydechowy moto 2000 rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 9:41, 27 Sie 2015    Temat postu:

1. Pisz mniej haotycznie-czytaj swoje wiadomości
2. Gdzie dorwałeś selekcje e?!!!
3. Sprawdź membranę i gaźnik(wszystkie ustawienia, dysze, iglice i położenie iglicy), porównaj je z serwisówką. Chociaż nie są to typowe objawy problemu z podawaniem paliwa. A na luzie wkręca sie szybko? Szybko schodzi z obrotów?
4. Juz dawno powinieneś mię serwisówkę, wiec sprawdź wszystkie wartości w całym układzie zapłonowym i porównaj z tolerancją. Masz to pod koniec serwisówki.
5. Jeżeli do tej pory nie miałeś serwisówki to zamień się z kimś na Simsona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:41, 27 Sie 2015    Temat postu:

A jak ruszysz na pierwszym biegu i na tym pierwszym biegu go troszkę przepędzisz to nie ma poprawy?
Albo jak już jedziesz na tej 3 i po jakimś czasie zredukujesz do 1 lub 2 zwalniając naglę i nagle odwiniesz to też nie ma poprawy?
Jak ruszasz to nie dymi ci za mocno z tłumika?

Nie wiem jak jeździsz ale możliwe że robisz za bogatą mieszankę w olej i dlatego jak go troszkę przeciągniesz (do 3 biegu) to wtedy dostaje mocy.
A na 1 i 2 biegu zarzuca świecę przez olej.
Ewentualnie opisz dokładnie jak wygląda ten brak mocy lub nagraj filmik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:17, 27 Sie 2015    Temat postu:

witam czytam czytam wiadomosci 1,serwisowke posiadam 2budowe tego silnika znam na pamiec 3.moto kupilem z taka selekcja e tak mnie zapewniano nie mierzylem cylindra kupilem drugi tlok wosner E ,54.23 4.Membramy lekko odchylaly sie docisnolem podkladka sa letko .lekko uszczerbione 1mm 5. Iglica na 3 pozycji sruba od skladu mieszanki 0.75 obrotu jak odkrece na 1.5 pali swiece po przejechaniu 1 km albo zaleje swiece br9evx 6 .uszczela pod cylindrem 0.50 grubosc jest warzna 7.Filmik youTube Ktm exc 125 2000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 5:35, 28 Sie 2015    Temat postu:

Po pierwsze czytać się nie da:)

Po drugie z tego piszesz to chyba każdy uważa, że masz troszkę śmietnik w silniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:27, 28 Sie 2015    Temat postu:

OK .ZACZNE OD WYMIANY KROK PO KROKU

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:18, 04 Wrz 2015    Temat postu:

Hehe nie znam się za bardzo na silnikach itp ale przeglądam forum już nie od 1szego roku a autora tego tematu ciężko zrozmumieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:08, 06 Wrz 2015    Temat postu:

Po prostu szukam przyczyuny slabego wkrecania sie motoru na 1 i 2 biegu tak jak pisalem ktm osiaga pelna moc dopiero na 3 biegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
delta6583




Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:30, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Nie widziałem nigdy selekcji e ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 15:51, 21 Wrz 2015    Temat postu:

nie czytalem całości tematu, ale miałem podobny problem po przewinięciu cewki.
na innym zaplonie szedł jak głupi. silnik po generalce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin