Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc 125. jakie czesci kupić /moc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 13:46, 29 Lis 2014    Temat postu:

W USA to jest "przemysł" Laughing . W Polsce raczej sam się musisz tym zająć. W głowicy trzeba ustawić "squish gap", w secie będzie to na poziomie 1-1,1 mm, a kanały trzeba dopasować do karterów, ewentualnie wyrównać okna i w kanale wydechowym (przy zaworze otwartym na maksa) dopasować wszystkie elementy aby nie było stopni, schodków i nierówności, na koniec polerka kanału wydechowego.

To co podaję to nie jest żaden tuning, a tylko usprawnianie, ale efekty są odczuwalne. Znajdź sobie książkę Grahama Bell'a lub poszukaj na necie i trochę ja o tym pisałem w temacie "EXC six days" w galerii.

Ale w pierwszej kolejności upewnij się, że wszystko inne jest w nienagannym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 13:56, 29 Lis 2014    Temat postu:

7 MTH mam na tulei z tłokiem . tuleja nowa wbijana w Białym Stoku. Według serwisówki ustawię wszystko. Ponąć łańcuch odgrywa jakąś rolę. O-ringowy i bez oringowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 14:10, 29 Lis 2014    Temat postu:

O-ringowy stawia większe opory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 15:04, 29 Lis 2014    Temat postu:

jak masz tuleje,... a chcesz ładować wiecej kasy w tuning to totalny bez sens. zacznij od wymiany cylindra. potem oceniaj czy jest sens pchać kase i czas gdzie indziej.

co do łancucha oringowy stawia najwiekszy opór, Xringowy stawia sporo mniejszy ale jednak wciąż, bezoringowy stawia najmniejsze opory, ale bez oringów w błocie szybko leci. i ja bym wolał mimo wszystko X ringowy zarzucić

znaczenie ma też nawet opona, czesto ludzie do piździków szerokie nawet 140stki zakładająco sensu nie ma i tylko maszyne zamula Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin