Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm exc 125 czy ktm exc 200 wszystko powyżej 2013r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian110




Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:17, 04 Wrz 2016    Temat postu: Ktm exc 125 czy ktm exc 200 wszystko powyżej 2013r

Witam mam pytanie co byłoby lepsze exc 125 życia exc 200
Na 125 jeżdżę już 3 lata zawody cross country i tego typu.
Cenie sobie lekkość motocykla ale i zarazem poręcznosc.
Pod uwagę biorę tylko te 2 modele. Będę używał go właśnie do cross country jazda po lesie potoki wawozy generalnie enduro.
Jakie rozwiązanie byłoby lepsze exc 125 czy 200. Exc 250 i 300 nie wchodzi w grę.
Za odpowiedzi z góry dziękuję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:06, 04 Wrz 2016    Temat postu:

zdania są podzielone. generalnie oba motocykle prowadzą sie jak rowery, bo bazuja na jednej ramie i silniku tym samym. 200tka to rozwiercona 125tka.

wg mnie lepsza jest 200tka, jak dobrze ogarniasz już tą pojemnosc, róznica nie jest kolosalna ale 200tka duzo lepiej ciągnie z dołu.

chociaż słyszałem kilka opinii że 125tką jeździ sie lepiej, bardziej po obrotach sie daje ale jest przez to poręczniejsza - ile w tym prawdy nie wiem, wiem tylko że polatałem pare razy 200tką i mocy nie brakuje i jest mega poręczny ( mocy nie brakuje do tego co chcesz robic... chociaz na crosscountry na prostych odcinkach i w 500 EXC przydało by sie pare kucy wiecej ;D no i w górach na ostrych podjazdach długich też 200tka potrafi kleknąc, ale to juz na prawde podjazd taki że mało która 250/300 sie wdrapie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian110




Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:09, 04 Wrz 2016    Temat postu:

Dzięki bardzo za swoją opinię na pewno wezmę ja pod uwagę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian110




Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:22, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Odświeżam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 19:13, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Jeżeli trzeci sezon latasz na 125 dość logicznym wyborem będzie 200.
W zasadzie nie wiem dlaczego masz dylemat.
Jeżeli ogarniasz 125 to taka 200 nie będzie dla Ciebie wielkim zaskoczeniem.
Latasz w zawodach, wiec podejrzewam że mniej lub bardziej ważny jest dla Ciebie ich wynik, a więcej mocy w tej samej ramie tylko poprawi Twój czas (przynajmniej w teorii Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:22, 06 Wrz 2016    Temat postu:

EXC200 to świetny wybór!
Zdecydowanie lepszy dół niż 125 co daje bardzo dużo w ciężkim terenie i na różnego rodzaju przeszkodach. Można pobawić się też zaworem wydechowym i dostroić moto do swoich preferencji. Sam przesiadłem się z 3504t na EXC200 i od dwóch lat jestem zachwycony. Oczywiście wszystko zależy od tego do czego ma moto służyć - z tego co piszesz to jedynie w CC na przelotach może się męczyć ale 125 będzie się tam męczyć jeszcze bardziej. Za to w ciężki teren - super - poręczność 125 ale z lepszą charakterystyką silnika. Świetny motocykl do nauki techniki i rozwoju. (oczywiście pomijam tu osoby, które mają już wysokie umiejętności i dają sobie radę bez problemu np z 300-2t).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 8:26, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 9:22, 06 Wrz 2016    Temat postu:

No proste że 200 Smile
A dlaczego większe nie wchodzą w grę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian110




Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:25, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Za ciężkie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuhacz




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 20:40, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Latam nieco starszym modelem z 07r i jest naprawdę fajny Smile
Jak wspomniano bardzo poręczny. Przeloty dłuższe są możliwe, robiłem i po 40km jazdy powiedzmy ekonomicznej, ale rzeczywiście to nie jego klimat. W takim trybie na zębatkach 14-48 prędkości to niestety jakieś okolice 80km/h wg mnie. Jesli masz więcej miejscówek w niedalekiej odległości to zapakuj 13-50 i myślę będzie ok. Smile

Jeśli jeździłeś już 125 to nawet bym się nie zastanawiał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin