Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 125 2009 przerywa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Czw 22:24, 04 Gru 2014    Temat postu: KTM EXC 125 2009 przerywa

Witam. W exc byl robiony remont silnika, pozniej byl rozbierany jeszcze raz, poniewaz bral olej ze skrzyni. Po tych zabiegach przestal brac olej, lecz kiedy zaczyna sie zbierac, strasznie przerywa. Przechodzi ten moment i ciagnie juz normalnie. Wszystko dzieje sie dopiero po dobrym rozgrzaniu. Zmieniane jeszcze ostatnio uszczelniacze na wale dla pewnosci. Swiece, filtr i reszta sprawdzane. Wiecie co moze byc nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Czw 23:43, 04 Gru 2014    Temat postu:

Jeżeli przerywa po rozgrzaniu to może być problem w elektryce np. cewka, trzeba by poszukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:48, 04 Gru 2014    Temat postu:

może być gaźnik do regulacji
jeżeli na wolnych jest ok, na wysokich jest ok to po testuj iglicę, daj o ząbek niżej i zobacz co się będzie działo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Pią 7:55, 05 Gru 2014    Temat postu:

Testy gaznik/iglica tez juz były.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:17, 05 Gru 2014    Temat postu:

a jaki remont był robiony?
dyszami też się bawiłeś?
jak wygląda świeca?
nie lejesz za dużo oleju do mieszanki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Pią 11:04, 05 Gru 2014    Temat postu:

Silnik byl calkowicie rozbierany, bo uszczelka miedzy polowkami byla zle zlozona. Zmieniany tlok uszczelniacze i lozyska. Wczesniej nie bylo problemu z przerywaniem ale bral olej. Jeszcze zostala wpieta stacyjka. Moze to byc z tym zwiazane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 12:27, 03 Sty 2015    Temat postu:

Nie macie pomysłu co to może być? Zmieniony cały stator z cewkami i impulsatorem. Stacyjka omijana. Praktycznie próbowałem już wszystkiego. Nie wiecie co to może być? KTM przerywa dalej przy wchodzeniu w rezonans.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:14, 03 Sty 2015    Temat postu:

To ewidentnie wskazuję na gaźnik. Co konkretnie robiłeś przy gaźniku? Membrane sprawdzałeś czy cała?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 13:19, 03 Sty 2015    Temat postu:

Membrana sprawdzana. Naprawia mi go mechanik, i mówi, ze słabo reaguje na regulacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:24, 03 Sty 2015    Temat postu:

Co to wogóle za stwierdzenie "słabo reaguje na regulacje"....z tego co ty mówisz to masz problem z przejściem z obrotów 1/4 do 2/4 lub z 2/4 do 3/4. Aż się prosi o regulację iglicą i dyszą paliwa(nie główną tylko od składu mieszanki).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Sob 13:29, 03 Sty 2015    Temat postu:

Z 2/4 do 3/4. Problem jest taki, że jak byśmy nie ustawili iglicy i wyregulowali to i tak przerywa, regulacja prawie nic nie zmienia tego przerywania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:34, 03 Sty 2015    Temat postu:

A patrzyliście przez okno inspekcyjne czy mechanizm zaworu wydechowego dobrze się połączył podczas montażu cylindra? w jakim stanie wogóle jest cały mechanizm zaworu? jest dobrze wyregulowany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobman




Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Nie 10:26, 04 Sty 2015    Temat postu:

Zawor jest ustawiony jak trzeba. Poskladany też dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 15:37, 04 Sty 2015    Temat postu:

Nagraj jakiś filmik, bo nie zawsze wszyscy mają na myśli to samo. Łatwiej będzie Ci coś doradzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosikon333




Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:00, 29 Kwi 2017    Temat postu:

siemka i co zdiagnozowales problem ? mam identycznie to samo i nie moge znalezc przyczyny a troche to denerwuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin