Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 125 2001 Problem z silnikiem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:08, 22 Cze 2013    Temat postu: KTM EXC 125 2001 Problem z silnikiem.

Witam,
Od pewnego czasu jestem właścicielem ktma ww. ^. Od paru dni mam problemy techniczne. A mianowicie : Odpali, jest rozgrzany i jadę się nim przejechać. przejadę z 1km i zaczyna łapać muła a po chwili gaśnie. Nie da się go odpalić dopiero jak się schłodzi. Wydaje mi się że jest za gorący
Już zrobiłem :
-wymieniłem świece na ngk br9eix
-filtr powietrza
-czyszczenie i regulacja gaźnika
-sprawdzałem termostat

Proszę o pomoc bo nie widzi mi się remont :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:10, 22 Cze 2013    Temat postu:

ile oleju lejesz bo paliwka ? moto na tuleji czy żeliwie ? nie odpala.. ale jak próbujesz odpalić chociaż costam łapie ? czy kompletnie nic ? sprawdzałeś iskre na gorącym silniku ?

ostatnio gadałem z gosciem który dzieciakowi kupił ktma SX 65 chyba ( albo 85 wazne że malenstwo ) i były wsadzone jakieś słabe łozyska bez odpowiedniego luzu. i tez mówił że na rozgrzanym silniku łozyska sie zacieśniały i blokowały silnik aż gasł. ale pewnie kilka takich zamuleń i bedzie na zimnym silniku tak luźno że bedzie mozna sciągnąc pokrywe alternatorka i ręcznie sprawdzic cyz jest luz wyczuwalny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 16:12, 22 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:19, 22 Cze 2013    Temat postu:

Wydaje mi się że zrobiłem dobrą mieszankę.(ręki nie dam uciać). Palnuje kupić 2 litry benzyny zrobić mieszankę pewną i porównać kolory.Ta odpala z pierwszego strzała. Nie wiem, czy jest tam nikasil czy żeliwo. kupiłem rozgrzałem nową irydowa świece. Nadal to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:26, 22 Cze 2013    Temat postu:

to ile oleju dałes do paliwa ? moze za mało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 22 Cze 2013    Temat postu:

Wydaje mi się że 200ml na 10l ale po tym wszystkich nie jestem pewny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 16:33, 22 Cze 2013    Temat postu:

Moim zdaniem puchnie tłok mieszanka jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:41, 22 Cze 2013    Temat postu:

Jakieś inne wyjścia ? Poprzedniego dnia jeździłem normalnie a następnego stało się w odlelosci 2km od domu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:57, 22 Cze 2013    Temat postu:

A jak kopiesz po "zdechnieciu" to jest lżej/ciężej czy normalnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:11, 22 Cze 2013    Temat postu:

mi jak puchło, to od razu m,ozna było normalnie kopnąc odpalał i chodził jak trzeba.

jak dla mnie troche za ubogo oleju.. jak jest np na żeliwie ciasno spasowane to moze puchnąc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Sob 23:30, 22 Cze 2013    Temat postu:

Cylinder w górę. Nie ma innego wyjścia. Szkoda klawiatury na spekulacje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Sob 23:30, 22 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:40, 24 Cze 2013    Temat postu:

Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.

Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:22, 24 Cze 2013    Temat postu:

Trek napisał:
Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.

Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ?


Zdejmij tą głowicę i wszystko będziesz wiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trek




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:07, 29 Cze 2013    Temat postu:

Dzięki Pany za pomoc ! Very Happy Okazało się że gaźnik dostawał za mało paliwa ponieważ był zapchany filt paliwa pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Jeszcze raz dzięki za pomoc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin