Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM dla żóltodzioba
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 20:54, 28 Lut 2015    Temat postu:

Gdyby to miał być ciężki teren wymagający techniki to poleciłbym jeszcze EXC 200 - konstrukcja prosta jak T-34, lekkie, zwinne, łagodne i mocy wystarczy. Problem jest taki, że jest ich mało a w dobrym sanie to tak jakby wygrać w lotka (sam chciałem kupić coś takiego).


Link do aukcji, o której wspominał kolega:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 21:56, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:51, 01 Mar 2015    Temat postu:

celuj w małe pojemnosci najlepiej 2T, silnik który ma slaby dół wymusza szybką jazdę i to powoduje ze uczysz sie jezdzic, unikaj crossówek jeśli chcesz wjezdzac w trudniejsze miejsca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 20:30, 01 Mar 2015    Temat postu:

Ja również polecam exc 125/200. Setka wcale nie ma aż takiego słabego dołu, jak większość crossówek w tej pojemności. Remont dasz radę zrobić sam, silnik jest prosty jak konstrukcja cepa, a w 4t możesz mieć już większy problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CaLuuu




Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:05, 01 Mar 2015    Temat postu:

Mogę już wrzucić po ograniczeniach, aukcje + zdjęcia kata którym jestem zainteresowany. Prosiłbym o spojrzenie osób bardziej doświadczonych , może wprawne oko zobaczy więcej niż ja. Wiem że zdjęcia nie oddają 100% stanu faktycznego.

To tak info o sprzedającego:
Kod:
Remont byl robiony juz jakis czas temu, tylko przez‎ ponad rok motor zrobil 20 mth przez brak czasu ( motor jezdzony przez mojego znajomego) ja od pazdziernika zrobilem 15 mth. Filtr czyszczony co 2-3 jazdy, gdy jezdzony po suchym lub pisku to czyszczony co jazde. Olej i filtr oleju 7-10 mth. Motor tydzien temu byl w serwisie. Wyregulowane zawory, nowy akumulator, silnik okej, brak luzow, wsyzstko sprawdzone. Maly luz na pds, nie chcialo mi sie juz tego robic, koszt nowego lozyska 50 zl. Do wymiany klocki tyl. Serwis kosztowal mnie 500 zl. Opona nowa kosztowala 240 ( 1 wyjazd), łańcuch did xring 15mth( koszt 300 zl) motor zrobiony na wersje factory, pomalowana rama( jest wyciecie na nuner ramy) okleina dhl factory, siedzenie ktm power parts, nozka zmiany bigow tuningowy tak samo dźwignia biegow, wydech akrap. W motor wlozone duzo pieniedzy. Motor kupiony zza granica od znajomego, tam zostal tez przeprowadzony remont o ktorym wspominlem. Czesci do wgladu z faktura.





[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=5099650580&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62[/url]


[url]http://zapodaj.net/12fb427c3b4ba.jpg.html[/url]
[url]http://zapodaj.net/9cc21ae615866.jpg.html [/url]
[url]http://zapodaj.net/85a3392655213.jpg.html [/url]
[url]http://zapodaj.net/ea866ca13d613.jpg.html [/url]
[url]http://zapodaj.net/bda02a183489c.jpg.html[/url]
[url]http://zapodaj.net/52300358b2e24.jpg.html [/url]
[url]http://zapodaj.net/8f9edeeb47101.jpg.html [/url]
[url]http://zapodaj.net/05f813df01af9.jpg.html [/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CaLuuu dnia Nie 22:06, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 13:10, 02 Mar 2015    Temat postu:

Ja bym Ci polecił coś mniejszego na poczatek, coś co Cię nie zmęczy od razu i coś na czym będziesz miał większy margines błędu. Zdecydowanie 250 w 4T.
Chodź do tego co piszesz nadawał by się ròwnież Exc 400, do lasu sprzęt idealny, ze świetnym dołem i pancernym silnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:37, 02 Mar 2015    Temat postu:

smialo moge polecić exc 400. jeżdżę na niej od roku i zajebiscie oddaje moc nie mam zamiaru zmieniac sprzetu jedynie to za rok na nowszy rocznik cos ok 2008. maszyna jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaardRock




Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:22, 02 Mar 2015    Temat postu:

Ja się dokleję do tematu.

Czy jest jakiś przełomowy rok dla KTM'a EXC-F 250 ? Gdzieś na forum wyczytałem że od 2007r. nowy silnik, starszych nie warto brać pod uwagę. Czy to prawda? I czy przy kwocie 10 tyś. lepiej kupić 2004 r. po remoncie, odnowionego czy wspomniany 2007 rocznik w troszkę gorszym stanie np. [link widoczny dla zalogowanych] ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:14, 02 Mar 2015    Temat postu:

chyba okolice 2012-13r silnik jest juz blisniaczy jak ten w 350 tylko ma mniejsza pojemnosc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 19:29, 02 Mar 2015    Temat postu:

W 2014r. ćwiartka dopiero dostała ten silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:30, 02 Mar 2015    Temat postu:

o widzisz nie byłem pewny, w takim razie wczesniejsze roczniki jezeli chodzi o silnik były bez powaznych modyfikacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CaLuuu




Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:01, 15 Mar 2015    Temat postu:

Czesc, byłem oglądać tego kata wszystko wygląda dobrze tylko nurtuje mnie jedna rzecz . Jak odkrecasz manete powiedzmy na 1/3 gazu to sie dławi i dołozysz gazu i dopiero wkreca sie na obroty. Gosciu twierdzi ze to wina pogody , było około 15 C wiec nie tak zimno. Jak myślicie jak moze byc poważna ta awaria czy to kwestia wyregulowania gaznika czy cos wiecej. Troche poczytałem na necie i duzo opini jest na ten temat i troche sie boje. Ludzie mowia o przyspieszaczu , jakiś nieszczelnosciach i za duzo powietrza dostaje, kijowych dyszach, o przekreconym korbowodzie i kijowej kompresji, źle wyregulowanych zaworach. Duzo troche tego , co sadzicie o tym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 12:15, 15 Mar 2015    Temat postu:

StianEXC napisał:
smialo moge polecić exc 400. jeżdżę na niej od roku i zajebiscie oddaje moc nie mam zamiaru zmieniac sprzetu jedynie to za rok na nowszy rocznik cos ok 2008. maszyna jest ok.


jest 400 z 2008? wydaje mi sie ze nie. zakładam ze masz 2002r. zmien lampe i płtnik od 2008-2011 i odsiwerzony. szkoda zmieniac jak masz trafic na padło, a tak mysle ze wiesz co masz. Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 12:16, 15 Mar 2015    Temat postu:

CaLuuu napisał:
Czesc, byłem oglądać tego kata wszystko wygląda dobrze tylko nurtuje mnie jedna rzecz . Jak odkrecasz manete powiedzmy na 1/3 gazu to sie dławi i dołozysz gazu i dopiero wkreca sie na obroty. Gosciu twierdzi ze to wina pogody , było około 15 C wiec nie tak zimno. Jak myślicie jak moze byc poważna ta awaria czy to kwestia wyregulowania gaznika czy cos wiecej. Troche poczytałem na necie i duzo opini jest na ten temat i troche sie boje. Ludzie mowia o przyspieszaczu , jakiś nieszczelnosciach i za duzo powietrza dostaje, kijowych dyszach, o przekreconym korbowodzie i kijowej kompresji, źle wyregulowanych zaworach. Duzo troche tego , co sadzicie o tym ?


oryginalny wydech?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CaLuuu




Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:20, 15 Mar 2015    Temat postu:

akrapovic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DavidExc




Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Śro 20:17, 18 Mar 2015    Temat postu:

Siema , również dołączę się do tematu Smile . Latałem na secie Cr 125 i zgadzam się z opiniami ze fulle się nie nadają do lasu . Po pierwsze siadają ręce .. w końcu zawieszenie na tor , twarde .. silnik nie nadaję się długie proste jak to w lesie . Teraz jeżdżę na exc 200 i jestem bardzo zadowolony Smile . Moc jest , zawiecha fajna Wink . Nie powiem że łatwo jest kupić coś co nadaję się do jazdy .
Ogólnie ja wole jeździć na 2t , nie wiem czemu ale bardziej mi pasuje .. no i nie odczuwasz tak kosztów remontu bo niby jest częsty ale małe koszta . Wielki minus to spalanie :O .
Zgadzam sie z kolegami powyżej że lepiej pierw kupić mniejszą pojemność i pojeździć niż od razu potwora , wiem bo kolega kupił po drz 400 , exc 300 . Mówi ze pod górki się ciężko podjeżdża bo od razu plecy . Trochę sie rozpisałem .. to tyle . Pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin