Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 450 exc-r 2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 6:44, 25 Sie 2016    Temat postu:

GaCek napisał:
Ochi napisał:
poprzedni właściciel napinal za mocno łańcuch na mechanicznym napinaczu i dlatego było słychać klekot bo blaszki w łańcuchu ciężko chodziły

I tu się zaczyna problem/ pytanie(?), w jaki sposób kręcić manualnym napinaczem, żeby to chodziło prawidłowo.
Jednak nie jest to prosta i oczywista sprawa.


Napinanie napinaczy mechanicznych nie jest trudne, ale faktycznie jak ktoś to robi pierwszy raz zawsze jest obawa.
Dla każdego mechanika motocyklowego jest to podstawowa sprawa, bo to często spotykane, również fabryczne, rozwiązanie w motocyklach.
Napinacz hydrauliczny również można żle zamontować bez znajomości odpowiedniej procedury montażu i będzie afera.
Zasada jest po prostu taka, żeby nie napiąć łańcucha jak baranie jaja.
Trzeba pamiętać, aby regulacje napięcia / czyli docisku śruby do ślizgu łańcucha, przeprowadzać w takim położeniu wału, kiedy łańcuch po stronie napinacza jest najluźniejszy a śruba regulacyjna wkręca się wtedy bez oporu jak najdalej.
Takie położenie wału korbowego jest wtedy, kiedy wałek rozrządu wciska zawory wydechowe, a łańcuch pomiędzy wałkami rozrządu i wałem korbowym jest najbardziej napięty.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 7:06, 25 Sie 2016    Temat postu:

Ochi napisał:
poprzedni właściciel napinal za mocno łańcuch na mechanicznym napinaczu i dlatego było słychać klekot bo blaszki w łańcuchu ciężko chodziły(tak jakby się ścinam) ....

Te "wielopłytkowe" łańcuchy rozrządu, tak już mają, że przy bardzo, ale bardzo! mocnym zużyciu zacinają się.
Poskładane ogniwka w drugą stronę, nie rozprostują się sam pod własnym ciężarem łańcucha.
Łańcuch złom i już za długo chodził.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ochi




Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:50, 26 Sie 2016    Temat postu:

Mam mały problem dziś pojeździłem trochę z przerwami nie było problemu z zapalaniem ale jak kuzynowi zgasł na biegu bo (nie trafił w luz) nie mogłem go odpalić a nigdy nie miałem problemu próbowałem z rozrusznika aż siadł aku i z kopki i nie dałem rady a że się ściemniło moto zostało u kuzyna. Jutro posprawdzam iskrę itd. Co jeszcze posprawdzac przy okazji?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ochi dnia Pią 19:50, 26 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:01, 26 Sie 2016    Temat postu:

Ochi napisał:
Mam mały problem dziś pojeździłem trochę z przerwami nie było problemu z zapalaniem ale jak kuzynowi zgasł na biegu bo (nie trafił w luz) nie mogłem go odpalić a nigdy nie miałem problemu próbowałem z rozrusznika aż siadł aku i z kopki i nie dałem rady a że się ściemniło moto zostało u kuzyna. Jutro posprawdzam iskrę itd. Co jeszcze posprawdzac przy okazji?

Sprawdz Kranik.
Nic się nie mogło stać. Naladuj aku i musi zapalić.
Czasem praktykuje taki trik że odkrecam manete na full razem z wcisnietym guzikiem gaszenia i w tym polozeniu kopie pare razy żeby przewietrzyc komore spalania. Potem Dobry kop i z reguły pomaga. Szczególnie na goracym silniku.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ochi




Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:56, 27 Sie 2016    Temat postu:

Niestety brak iskry ze Statora idzie prąd sprawdzone cewka poszła czy regulator

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ochi dnia Sob 10:01, 27 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:38, 27 Sie 2016    Temat postu:

Sprawdz czy do cewki dochodzi prąd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ochi




Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:08, 12 Wrz 2016    Temat postu:

oddałem cały zapłon oprócz koła magnesowego do Digitecha robili jakieś próby i nie udało się im uzyskać iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin