Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 2012 dymi przy zimnym silniku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek84




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 21:39, 17 Cze 2012    Temat postu: KTM 450 2012 dymi przy zimnym silniku

Witam nabylem nowke sztuke Ktm 450 exc 2012 wtrysk mam pytanko.Wiadomo ze Nowki katy zalane sa mineralem lub polsyntetykiem po przejechaniu 3 mth pojechalem na 1 przeglad gwarancyjny.Zostal wymieniony olej + filtr na Pelen syntetyk i teraz gdy odpalam zimny silnik dymi na niebiesko jak by spalal olej przez kilka min az sie nagrzeje a potem w czasie jazdy zero dymu nawet przy odkrecaniu.Dymi zawsze jak postoi cala noc i jest zimny.Wyraznie smierdzi spalonym olejem(odpada para wodna i roznica temperatur)Czy ktos mial taki przypadek albo ktos ma kata z 2012 i moglby sie podzielic info z gory dzieki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:59, 17 Cze 2012    Temat postu:

Hmm dość nowy sprzęt i te wtryski Very Happy. Najlepiej spytać się w serwisie czy tak powinno być czy nie, bo przy takim sprzęcie pewno mało opinii po necie jeszcze chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:11, 17 Cze 2012    Temat postu:

ciezko bedzie o jakiekolwiek informacje, za 2-3 lata wyjda bolaczki nowych modeli taj jak w przypadku 530 wiec nie pozostaje ci nic innego jak testowac i zdawac relacje z eksploatacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:34, 17 Cze 2012    Temat postu:

nie ma prawa dymić, tak może się dziać w 5-10 letnim kacie, a nie w nowej sztuce, może coś nie poszło przy docieraniu , bo jak mówisz że po rozgrzewce nie dymi to nie jest tragicznie,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:42, 17 Cze 2012    Temat postu:

masz nowe moto wiec jakas tam gwarancja obowiązuje ;P jedź do serwisu i niech przynajmniej sprawdza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek84




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pon 20:16, 18 Cze 2012    Temat postu:

W serwisie juz pytalem i powiedzieli ze tez kiedys mieli 250 EXC-F i tez mial takie objawy ale minely po przejechaniu 10 mth.Niewiem moze sie dotarl lepiej dopasowal.Nigdzie niemoge dostac zadnych info na tematy nowych katow od uzytkowników.Gdyby ktos mial cos to smialo walcie czekam na opinie.Narzie kat dziala bez zarzutow super sie prowadzi w porownaniu z 450 EXC 2007 na pojedynczym walku bo takiego mialem wczesniej.Reakcja na gaz bez porownania od razu wstaje.Zawias super wybiera.Wiadome nowe to chodzi zobaczymy jak bedzie pozniej jak cos to napisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:49, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ja słyszałem plotki że 2012 ktm'a to najwieksza padaka pod względem wytrzymałości a nawet niby mocy(chodź z tym się raczej nie zgodzę) w porównaniu do innych marek. Niby 2013 już ogarnięty ale czym te dwa roczniki się wg różnią pod względem budowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:21, 26 Maj 2013    Temat postu:

Pozwolę sobie odgrzebać temat sprzed roku.
U mnie w EXC450 2013 tez dymi na zimnym (po rozgrzaniu jest idealnie).
U kolegi w EXC500 2013 również.
Oba mają po 16-18 motogodzin i zostały prawidłowo dotarte.
Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju Motorex 10W60 i rekomendują przechodzenie na 10W50.
Podobno pomaga.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Nie 18:22, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:42, 26 Maj 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju ...

... jak również jego nadmiar. Miałem podobną sytuacje w momencie gdy było za dużo oleju w silniku (zakryte całe okienko kontrolne). Przy normalnym poziomie (połowa okienka) było ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:51, 26 Maj 2013    Temat postu:

Jaki lałeś olej i w jakim dokładnie moto ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:52, 26 Maj 2013    Temat postu:

dziwne bo skoro zmieniasz z 10w60 na 10w50 na zimnym silniku nie powinno byc różnicy, co innego jak bys porównał 5w50 i 10w60.
Napiszcie cos o trwałosci, jak te sprzety sprawuja sie po sezonie bo jak bedzie podobnie jak w przypadku 530 to nie pozostanie nic innego jak wsadzic rfsa do nowego podwozia i zostawic wtrysk Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:29, 27 Maj 2013    Temat postu:

Póki co zestaw napędowy wymieniony po 250 kilometrach.
Parodia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 8:30, 27 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 11:38, 27 Maj 2013    Temat postu:

silnik 450 exc 2012 to kontynuacja rfsow;p a ze kopci to dzwina sprawa ja mam 350 excf 13 i 14 i w obu maszynach nie ma takiego problemu.polataj z 15 mth i zobacz co sie bedzie dzialo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:23, 27 Maj 2013    Temat postu:

350 to inna konstrukcja.
450, z tego co widzę, to "tak ma".
Zobaczymy co będzie działo się dalej.

BTW
Po co Ci dwie EXCF 350 ???
Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 12:24, 27 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarar




Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:45, 27 Maj 2013    Temat postu:

500-tka kolegi z któym latam po 10 MTH nadal kopci na zimno -czyżby ten typ tak miał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin