Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 EXC, potrzebna diagnoza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silveriusz




Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:15, 05 Maj 2016    Temat postu: KTM 250 EXC, potrzebna diagnoza

Jako że to mój pierwszy post, Witam wszystkich serdecznie. Ale niestety do rzeczy, zakupiłem ktm niedawno zdarzyłem niestety jedynie jedna mth wyjezdzić, wszystko pięknie fajnie, na zimnym odpalał(tak czas przeszły) jak i ciepły, ale po 50 minutach zaczał przerywać dławić się i jakoś motor innaczej pracował(jeśli chodzi o dziwęk) sadziłem ze jestem matołem który nie zalał go i jadę na oparach. Po 5-6 km takiej pracy motor zgasł, więc zaczałem go prowadzić do domu, gdy doszedłem do stromej górki, postanowiłem go na pych ruszyć i udało się ale dzwięk był ten sam, czyli słaby. Dziś już niestety nie chce odpalić nawet, nie wiem ocb mam nadzieje ze nie nadziałem się na mine podczas zakupu. Dziękuje za wszelka pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
markosz




Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 14:02, 05 Maj 2016    Temat postu:

No to słabo jak dźwięk słaby Wink

Obawiam się, że po takim opisie sytuacji to nawet najstarsi wróżbici ze szklanej kuli nic nie poradzą...

Malo faktów, mało szczegółów mało wszystkiego.

Paliwo sprawdziłeś ?? Może kranik, może filtr, może świeca ?? Posprawdzaj na początek to co możesz.

Który rok ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez markosz dnia Czw 14:03, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:06, 05 Maj 2016    Temat postu:

to jest 2T czy 4T?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silveriusz




Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:22, 05 Maj 2016    Temat postu:

Przepraszam trochę prawdziwek jestem w tej kwesti, dopiero zaczynam. Jest to 4T. Odnośnie faktów i szczegółow mało jestem w stanie powiedzieć, bo jak pisałem godzine zdarzyłem sie nacieszyć a pózniej musiałem już pchać... dobre cwiczenie na łydki ale jednak wole pojsc spokojnie na siłke : ). Tak paliwo dolałem, z kranikiem też jest ok, jeśli chodzi natomiast o filtr i świece to będe musiał to ogarnać, dzięki chłopaki za szybką odpowiedz Smile

jest to rocznik 2008


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez silveriusz dnia Czw 14:22, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13667
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:19, 05 Maj 2016    Temat postu:

jak nie masz pojęcia, to zaczął bym od wizytu u mechanika, w 4T mocno zmieniony dzwiek silnika nigdy nie jest czymś dobrym. w najlepszym przypadku moze to kwestia dokręcenia czegoś, w najgorszym moze cos wybuchnąć i koszta mogą isc w tysiącach... a sam jak sie nie znasz to szybko tego nie zdiagnozujesz, nawet z nasza pomocą to bedzie ciezkie i trudne i nie zawsze pewne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:36, 05 Maj 2016    Temat postu:

Czy przed jazdą a po kupnie sprawdziłeś lub najlepiej wymieniłeś olej i filtry?
Sprawdzałeś czy masz płyn w chłodnicy?

Czy faktycznie podczas jazdy skończyło Ci się paliwo?

Czy po tym jak stanął coś było zblokowane? Rozrusznik kręcił silnikiem? Kopka obracała silnikiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silveriusz




Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:36, 05 Maj 2016    Temat postu:

Nie paliwo sie nie skończyło, choć objawy były dla mnie własnie takie, bo silnik przerywał i gdybym go nie trzymał na wyższych to miałem wrazenie żeby sie zadławił. Pogadałem z koleszka i jednak podjalem decyzje ze daje do mechanika, jest w tym motorze kilka faktow ktorych swieżak nie ogarnie.

Generalnie ten moto nie ma rozrusznika, ale najbardziej martwiace jest że jak go dziś kopałem to nie było tego specyficznego dziwieku, tylko chodziło lżej niż powinno

Odnośnie jakiś płynów nie zmieniałem nic, ze wzgledu na to iź poprzedni własciciel mowił ze olej był wymieniany 3mth więc na chwile obecna ma 4 aczkowiek, może zrobił mnie w chuja.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:41, 05 Maj 2016    Temat postu:

to na przyszłość zawsze się zmienia olej
nawet jak kupisz moto od mamy

i ogólnie przed jazdą po kupnie warto sprawdzić ich poziom itd.
zarówno jak się kupuje motocykl jak i samochód to jednak podstawowy serwis to obowiązek
olej, filtry, świece,

byli już na forum tacy co po kupnie jechali się przejechać motocyklem bez oleju:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin