Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 EXC-F - dziwny problem z TPS ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:16, 16 Maj 2018    Temat postu: KTM 250 EXC-F - dziwny problem z TPS ?

Hej
Pacjent to 250 EXCF 2015.
EFI miga 6x - czyli złe ustawienie TPSa,
TPS wymieniony na nowy, ustawiony na 0.6 i dalej jest to samo,

czy powinno się zrobić 'inicjalizację TPSa" żeby komp go dobrze odbierał?
- serwisówka mówi o 10 przekręceniach gazem , usunięciu błędów i zrobieniu 5 minutowego 'initialization run'

czy bez skasowania błędów da rady odpalic nowego TPSa?

moto odpala od strzała i na wolnych chodzi dobrze, problem jest do ok 1/3 otwarcia gazu, - dławi się , powyżej tego zakresu wkręca się normalnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 20:14, 16 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 7:22, 30 Maj 2018    Temat postu:

Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 8:41, 30 Maj 2018    Temat postu:

bully napisał:
Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.


jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki Wink

bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)

a problem udało się rozwiązać - za którymśtam razem ustawienie TPS 'zaskoczyło' i moto chodzi jak złoto Wink

a propos ustawienia , ja u siebie znowu pobawiłem się i poprzestawiałem - było 0.56 , zjechałem do 0.42 - no i jakoś lepiej, może trochę gorzej pali ale lepiej wchodzi na obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
umiar




Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 8:56, 31 Maj 2018    Temat postu:

z tym TPSem to jest nie takie proste wszystko - dużo można naprawić ale chyba więcej popsuć. Mi słabo palił na zimno a na ciepło czasem również.
Poczytałem, zrobiłem dynksa do sprawdzenia napięcia (raptem kilka kabelków) - przestawiłem na wartości sugerowane w internetach. Efekt - moto przestało pracować na jałowych. No to zabawa od nowa - powrót do wartości początkowych - to samo. Dopiero za którymś razem, delikatnie ustawiłem - tu ważne jest przykręcanie bo przy tej czynnosci potrafi się przestawić - i teraz, pomimo, że ustawiony na wartości początkowe - chodzi jak bajka. Pali na zimno, na cieplo, z dolu lepiej startuje na obroty, nie ma typowego wcześniej zachlysnięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 7:38, 01 Cze 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:


jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki Wink

bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)



no niestety przejrzałem całego repaira SX-f 2014 oraz exc-f 2014 i nic. tylko wolne obroty podają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 8:17, 01 Cze 2018    Temat postu:

nie wiem dlaczego ale dla SX-F nie podają ustawienia TPSa, a dla EXC-Fa tak
tutaj dla 2014 350:

i w tą stronę bym szedł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 14:02, 01 Cze 2018    Temat postu:

no w pdfach 250 tek tego zapisu nie ma.
Przesadzają z tą dokładnością, chyba jakis laboratoryjny miernik do tego trzeba, na samym złaczu się odłoży więcej napięcia niz ich tolerancja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin