Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie przełożenia 250 2T

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:26, 04 Sty 2015    Temat postu: Jakie przełożenia 250 2T

Napiszcie coś o swoich doświadczeniach w temacie , jakich przełożeń używacie w 250 2T i w do jakiej jazdy.

Ja mam obecnie 13/50 (podjazdy + las). Jest nie do zdławienia, ma konkretnego strzała, super krótka jedynkę (przydaje się) ale na sypkich podjazdach lubi stracić przyczepność.
Często podjazdy robione przez innych na 2 ja oblatuję na 3 biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
K2kt




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:21, 04 Sty 2015    Temat postu:

Mój tata, który też ma 250 jeździ na takich samych przełożeniach jak ty 13/50. Jeździmy głównie to samo co ty plus trochę przeszkód (opony, podkłady betonowe, kłody, krótkie strome podjazdy itp) i jest idealnie.
Jeśli jedziemy gdzieś dalej, gdzie dużo tras prowadzi przez proste, polne drogi lub las to zmienia przód na 14 żeby trochę dłuższych biegów dostał.

Jak kupił to miał 14/48, ale był wtedy trochę za bardzo przymulony i brakowało mu tego strzała Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:17, 06 Sty 2015    Temat postu:

Też latam na 13/50 z tego co się orientowałem w temacie jak napęd zmieniałem to najsensowniejsza kombinacja do lasu. Próbowałem 14/50 ale zdarzało się na stromych podjazdach , że trzeba było strzelać sprzęgłem a tu większość podjazdów wychodzi bez problemu. Jeśli nie latasz po płaskim dużo to niema sensu kombinować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:55, 07 Sty 2015    Temat postu:

Jak dla mnie (porównując do 14/50) ta opcja jest super, ale może ktoś poda lub nie jakieś argumenty dla innej kombinacji Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:07, 07 Sty 2015    Temat postu:

spróbuj 14/50 jesli masz teraz 13/50, przednia zebatka jest tansza od tylnej wiec jak ci nie bedzie pasowac to opylisz dosyc łatwo bo 14z to czeste przełozenie wybierane na przód.... ja smigam 14/50 jest naprawde ok, jazda po lasach (płasko ja na klacie 12 latki) + zwirownia lekkie podjazdy + sporadycznie jakis tor amatorski, chociaz czuje ze to i tak za krótkie przełozenie dla mnie, jak bede wymnieniał naped to spróbuje 14/48 ewentualnie 14/47...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin