Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki moduł zapłonowy (i gaźnik) do 450 EXC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Śro 16:36, 26 Wrz 2012    Temat postu: Jaki moduł zapłonowy (i gaźnik) do 450 EXC

Jako, że ostatnio miałem okazję pojeździć SX-F'em 250 '06 dochodzę do wniosku, ze moja 450'tka jeździ sporo słabiej.
Ja rozumiem, że nie bezie miał takiego samego jeb....ia jak wspomniany SX, ale u mnie jest problem żeby z 3'ki podnieść fure na koło Shocked


I teraz tak - planuję zmienić moduł i gaźnik, bo u mnie te części są od SX'a (jak kiedyś wspominałem w tym temacie: http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-450-problem-z-regulacja-gaznik-od-sx-a,2709.html).


Na mądrych stronach z fiszkami znalazłem, że do mojego modelu (EXC 450 '05) były przewidziane/montowane trzy typy modułów:
    59839031200 - CDI UNIT 250 EXC RACING 2005 (250 EXC)
    59039031500 - CDI UNIT 400/525 EXC 2005 (400/525 EXC, 525 MXC EU)
    59439031010 - DIGITAL BOX 450 EXC


Który zakładać (czy są jakieś diametralne różnice), a może od zupełnie innego modelu podejdzie (tylko musi być z wyjściem aa TPS, bo taki też gaźnik zamierzam kupić)?


Aha mam możliwość kupienia gaźnika, na którym widnieje numerek: 3925D (chyba od 250'tki, ale jak trzeba będzie, to mam dysze i iglicę z oryginalnego 450) - nada się?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:59, 26 Wrz 2012    Temat postu:

zamiast tuningowac od razu jestes pewien, że twój sprzęt jest 100% sprawny ? on w serii powinien ładnie iść. moze masz jakiegos trupa ? wtedy zadne tuningi duzo nie pomogą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 18:32, 26 Wrz 2012    Temat postu:

To exc 400 z gazu na 3cim biegu na koło idzie jeśli ma zdrowy silnik a u ciebie w 450 nie chce iść?? Coś nie tak..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:47, 26 Wrz 2012    Temat postu:

Najpierw zrób serwis pomierz wszystko posprawdzaj potem szykuj takie tuningi. Może zaworki lub zapłon już nie te same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Śro 22:12, 26 Wrz 2012    Temat postu:

Miałem to napisać w pierwszym poście, ale myślałem, że zamiast doszukiwać się dziury w całym szanowni koledzy pomogą jak ludzie... Rolling Eyes

Do czego zmierzam:

!!! SILNIK MAM W NIENAGANNEJ KONDYCJI !!!

2mth temu wymieniałem tłok + komplet zaworów + ł.rozrządu. Cylinder i korba w stanie idealnym tudzież bardzo dobrym

tym razem odsyłam tutaj:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-450-nieszczelny-airbox-przestroga,3292.html



Po prostu kupiłem moto, od kolesia który nieudolnie odbudował go po spaleniu - instalacja, moduł, stator i gaźnik założył od SX'a.
Po zakupie ja zmieniłem stator i koło na "duże" (od EXC)

Później przez długi czas bawiłem się w regulacje i doszedłem do obecnej sytuacji - moto jedzie ok (jak opisałem wyżej) w pełnym zakresie obrotów.
Jestem w stanie ustawić go stricte na tor - wtedy "górę" ma niesamowitą (nawet z 4'ki podrywałem na koło), ale takie ustawienie nie wchodzi w grę, bo fura zupełnie nie ma dołu, a to mnie nie satysfakcjonuje!


Reasumując...

Mając na uwadze w.w informacje, proszę o sensowne/pomocne odpowiedzi do moich pytań (jaki moduł i gaźnik?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin