Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki łańcuch?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:42, 26 Sie 2017    Temat postu: Jaki łańcuch?

Jaki łańcuch polecacie w miarę rozsądnej cenie? I ile musi mieć ogniw jeśli planuje zakup zębatek 13/52?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Sob 18:02, 26 Sie 2017    Temat postu:

Jak dla mnie tylko DID VX2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 18:08, 26 Sie 2017    Temat postu:

tak jest vx2 lub vt2, u mnie wychodzi 116 ogniw, możesz wtedy na tył dać od 50 do 52 (obracasz tylko dystanse na napinaczu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:17, 26 Sie 2017    Temat postu:

popieram przedmówce VX2 spoko, VT2 jest lzejszy i węzszy ( mniej żre ślizgi) ale jest droższy, ale z tych dwóch wybieraj - najlepszy stosunek ceny do jakości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 9:46, 27 Sie 2017    Temat postu:

Vx2 tez mam i pancerny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel506




Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wwy

PostWysłany: Pon 19:00, 27 Lis 2017    Temat postu:

podepnę się pod temat, bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji jaka długość łańcucha powinna być w ktm exc 300 2006r. ? ewentualnia jaka jest oryginalnie? Będę zmieniał napęd i obecnie mam 114 ogniw, a jeździłem na zębatkach 13x51, a obecnie z przodu mam 14 zębów i musiałem odwrócić napinacze.
Wydawało mi sie, że mam 118 ogniw i na szybko taki łańcuch zamówiłem, ale teraz się zastanawiam czy nie za długi będzie. Zębatki nowe to 13x50, proszę o pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:19, 27 Lis 2017    Temat postu:

a jak za długi to w czym problem ? ja zawsze biore 118 i w razie co skracam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 20:20, 27 Lis 2017    Temat postu:

Tak najlepiej, skrócić niż kupować na wymiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel506




Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wwy

PostWysłany: Wto 8:06, 28 Lis 2017    Temat postu:

Nigdy nie skracalem ale pewnie to nieskomplikowane ☺ skoro tak mówicie to nie bede wymienial☺ dzieki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dakarowy




Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 8:39, 28 Lis 2017    Temat postu:

To teraz ja.. Very Happy
KTM450EXC

Obecnie mam przełożenie 13/52, ale motocykl ma za krótkie biegi, jak na moje przyzwyczajenia... jest po prostu za wolny przy maksymalnych prędkościach.

Pytanie - mam nowy łańcuch, mam nową tylną zębatkę 52 supersprox-a, czy jak właduję zębatkę zdawczą (przód) 14 to jak bardzo zmieni się charakterystyka/długość biegów, prędkość, czy ma to sens?

Pytam tych doświadczonych, gdyż prędzej nie miałem potrzeby gmerania w przełożeniach, ponieważ standardowe ustawienia były odpowiednie i w miarę uniwersalne, no ale mimo że były to motocykle enduro, to sposób jazdy i wykorzystanie jakby inne Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 10:12, 28 Lis 2017    Temat postu:

Będzie różnica, aktualnie masz spore przełożenie jak na 450.
Śmiało zmień przód na 14, jeżeli to Ci nie wystraszy to baw się tyłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dakarowy




Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 10:46, 28 Lis 2017    Temat postu:

Ok, dzięki za podpowiedź..

to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.

Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda Twisted Evil a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dakarowy dnia Wto 10:49, 28 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 16:01, 28 Lis 2017    Temat postu:

fabryczne przełożenia będą w serwisówce
[link widoczny dla zalogowanych] - strona forumowego kolegi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:43, 28 Lis 2017    Temat postu:

dakarowy napisał:
Ok, dzięki za podpowiedź..

to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.

Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda Twisted Evil a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu. Smile
Fabrycznie 450exc ma przełożenie 13x52 i to jest dramatyczne przełożenie dla tego silnika. Na przód zakładaj 14, będzie już wyraźna różnica. Tył dopasujesz na 51 lub 50 według subiektywnych odczuć.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin