Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki klucz hakowy do tylnej sprężyny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 20:04, 28 Maj 2014    Temat postu: Jaki klucz hakowy do tylnej sprężyny

Panowie w końcu zabrałem się za ustawienie SAGa w moim sprzęcie. SAG statyczny wyszedł 6 cm także muszę skręcić sprężynę o 2,5 cm. SAG ze mną na motorze też wyszedł za dużo - około 13,5 cm. Nie chcę zabierać się za nakrętkę z młotkiem i przecinakiem więc pozostało kupić klucz hakowy, i tu pojawia się pytanie jaki?? Na allegro znalazłem kilka rozmiarów i jaki jest prawidłowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:23, 28 Maj 2014    Temat postu:

wystarczy pozulować opaskę i kręcić sprężyną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:32, 28 Maj 2014    Temat postu:

a jak nie dasz rady sma sprezyna to odkrecasz dolne mocowanie amorka od wahacza i krecisz spokojnie sprezyna i mocowaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 20:59, 28 Maj 2014    Temat postu:

A którą opaskę poluzować? Myślałem, że jedyną metodą - z serwisówki - jest kręcenie nakrętką, która znajduje się nad sprężyną zgodnie z ruchem zegara.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 21:02, 28 Maj 2014    Temat postu:

na tej nakrętce jest śrubka imbusowa którą trzeba poluzować by móc nią kręcić, prawdopodobnie masz ją po drugiej stronie i nie widzisz jej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 21:04, 28 Maj 2014    Temat postu:

dokłądnie, pewnie będę musiał wywalić airboxa, żeby się do niej dobrać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:01, 28 Maj 2014    Temat postu:

normalnie srubka imbusowa powinna byc do odkręcenia z zewnątrz motocykla, jak ktos nie pomysli i ją skręci w losowej pozycji moze nie trafić i potem problem. ale próbuj moze da sie zakręcic bez luzowania, przynajmniej do pozycji w której bedziesz mógł ją zdjąc... a jak juz nic nie dasz rade ty wyjmij amorek, to tylko 2 sruby łatwo dostepne i masz wszystko jak na dłoni, wiec airboxa w zadnym przypadku nie trzeba zaczepiac

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 6:44, 31 Maj 2014    Temat postu:

Jeszcze jedno głupie pytanie...SAG statyczny wychodzi 6 cm, czyli sprężynę powinienem ścisnąć czy rozprężyć? Według mnie ścisnąć -czyli kręcę zgodnie z ruchem wskazówek zegara -czy dobrze rozumuję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 7:15, 31 Maj 2014    Temat postu:

jak za duży sag statyczny to sprężynę musisz ścisnąć
czyli kręcisz nakrętką zgodnie z ruchem wskazówek - tak jakbyś nakręcał nakrętkę na śrubę patrząc od góry
imbus dokręcasz 8Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 9:33, 31 Maj 2014    Temat postu:

Obrocilem srube o 2.5 obrotu a sag zmienil sie z 6 na 5.5 cm. Czyzby sprezyna kaput?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:41, 31 Maj 2014    Temat postu:

a jaki motocykl i jaka sprężyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 9:52, 31 Maj 2014    Temat postu:

200 exc 2001 rok, nie mam pojecia jaka sprezyna, gdzie to sprawdzic? Zrobilem kolejny obrot i jest 45 mm. Kolejny obrot i nakretka bedzie na samym dole

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:56, 31 Maj 2014    Temat postu:

na sprężynie musi być napisane
coś tego pokroju


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 10:04, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 10:12, 31 Maj 2014    Temat postu:

Moze kiedys bylo ale teraz przejzalem cala sprezyne i nic nie widac. Sprawdze jutra jak sag wyjdzie z ubraniami i butami, teraz wychodz 40 mm takze prawie ok. Zostal moze 1 obrot nakretki do konca. Dzieki za podpowiedzi. Jutro wyjdzie co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:26, 31 Maj 2014    Temat postu:

To o ile skręciłeś sprężynę?
Fabryczne ściśnięcie sprężyny to 5mm
max można 10mm

Może masz amortyzator albo sprężynę nie od tego modelu.
W twoim modelu jest sprężyna o długości 250mm
A po ściśnięciu ile ma?

Może też być tak że masz amortyzator pod sprężynę 260mm z założoną sprężyną 250mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin