Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka kompresja w EXC 250 2T.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek05




Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:05, 30 Lis 2017    Temat postu: Jaka kompresja w EXC 250 2T.

Witam.
Za kilka dni wybieram się po zakup motocykla KTM EXC 250 2T z 97 roku do obejrzenia mam także KTM EXC 250 2T z 2004 czy te modele jeśli chodzi o roczniki znacznie się od siebie różnią próbowałem znaleźć jakiś podział na wersje KTM ze względu na rocznik ale nic nie znalazłem. Na co warto zwrócic uwagę przy zakupie tego KTMA ?? Zamierzam także zmierzyć kompresję w tych motocyklach żebym wiedział w jakim stanie jest tłok i pierścienie ile powinna wynosić kompresja w 250 cm3 ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:31, 30 Lis 2017    Temat postu:

róznica znaczna jestm, 94 to zabytek, 2004 to prawie współczesny pojazd duzo bardziej sensownie by sie na takim jeździło.

pomiary kompresji wsadź sobie miedzy bajki - nic tym nie wywrożysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 11:46, 30 Lis 2017    Temat postu:

Model 97 i 2004 to dwa zupełnie różne motocykle. Starszym sprzęcie może być problem z dostępnością niektórych części. Poza tym zawieszenie USD jest krokiem milowym.

Jeżeli chodzi o komprechę, to nie skupiałbym się na niej specjalnie przy 2t. Po pierwsze wymiana tłoka to najmniejszy problem w tych motocyklach. Po drugie z doświadczenia wiem, że ten wynik w kopanych 2t nie jest tak miarodajny jak w 4t. Martwiłbym się wynikiem poniżej 9 bar. Najważniejsza jazda próbna, ważne aby sprawdzić motocykl przy jeździe, sprawdzić czy nie wypadają biegi pod obciążeniem.

Skup się mocno naz zbadaniem stanu hamulców, zawieszenia, czy rama nie jest gdzieś spawana, jak wygląda grucha. Wszystko składa się na całokształt motocykla i doprowadzenie wszystkiego do ładu kosztuje. W trakcie oględzin spisuj sobie na kartce co jest do zrobienia i szacowane koszta. Bo nie raz jest tak, że zakup "okazji za 4k" wiąże się z remontem na 8, a mając 12 w kieszeni można szukać dużo lepszej maszyny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek05




Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:32, 30 Lis 2017    Temat postu:

Gdzie znajdę jakiś podział wersji KTM EXC 250 względem rocznika ?? co się zmianiało w jakich latach itd ?? bo zastanawiam się czy się nie wstrzymać i dozbierać trochę do nowszego rocznika bo byłem nastawiony na ten z 97 jeśli by było wszystko ok...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek05




Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:38, 30 Lis 2017    Temat postu:

Miałem wcześniej stara yamahe Dt125R z 89 roku i mi służyła nie będę jeździł po żadnym torze moto będzie służyło do dojazdów do pracy przez las oraz czasem do zabawy po lesie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:56, 30 Lis 2017    Temat postu:

edytuj posty nie pisz jeden pod drugim

nigdzie nie znajdziesz co sie zmieniało, chyba ze jakies kwity reklamowe ktma - zycze powodzenia Very Happy

mozesz popatrzec na fiszkach z czesciami co sie zmieniało - ale tobie i tak to niewiele powie

generalnie do około 2000 roku sprzety to padaki, potem 00-04 to sprzety juz powidzmy ze do jazdy ale to zwykle mocno dobite egzemplarze, 2005-2007 to kolejna generacja juz duzo fajniejsza ale po 2007 roku dostały jeszcze nowsza bude i jezdzą tez znacznie lepiej od poprzedniej, dalej to juz 2012 rok i kolejna generacja....

generacje to mówie ogólnikobo buda/ silnik, bo potrafily sie róznic detalami miedzy każdym rocznikiem, a wystarczy czasem pare innych blaszek w zawiasie - a chodzi sprzet całkiem inaczej.

chociaz po tylu latach to takie motocyjkle jezdzą znacznie gorzej niz fabryka przewidywała


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 17:00, 30 Lis 2017    Temat postu:

Jak ktoś potrzebuje motocykla na dojazdy do pracy, czy tam od czasu do czasu na wypad do lasu to myślę że aż takiej ingerencji w zawias nie będzie, blaszki cuda wianki. Czasami te stare "dziadki" jeżdżą dłużej i lepiej niż te nowsze. Sprawdź sobie te 97 i 04, przecież nikt Cię nie zabije za to. Będziesz miał porównanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 19:48, 30 Lis 2017    Temat postu:

Kajtek wie co mówi w końcu jego 300-tka z 2002 chodziła jak szwajcarski zegarek:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 21:54, 30 Lis 2017    Temat postu:

Witek05 napisał:
Gdzie znajdę jakiś podział wersji KTM EXC 250 względem rocznika ?? co się zmianiało w jakich latach itd ?? bo zastanawiam się czy się nie wstrzymać i dozbierać trochę do nowszego rocznika bo byłem nastawiony na ten z 97 jeśli by było wszystko ok...


Jeżeli masz możliwość dozbierać, to szczerze polecam, bo uważam że im lepszy motocykl kupisz, tym będziesz potem bardziej zadowolony i tym większa szansa, że unikniesz wtopy. Jak szukałem 200 dla siebie to szukałem sprzętów w przedziale 8-10k i widziałem same trupy. Po 3 miesiącach dorzuciłem jeszcze 3k i kupiłem całkiem ładny egzemplarz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 23:46, 30 Lis 2017    Temat postu:

Tomokat napisał:
Kajtek wie co mówi w końcu jego 300-tka z 2002 chodziła jak szwajcarski zegarek:)

i chodzi nadal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:47, 01 Gru 2017    Temat postu:

hehe to czemu kajtek jeździ na becie skoro ten ktm tak dobrze jeździł ? Very Happy

rocznika sie nie oszuka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 10:28, 01 Gru 2017    Temat postu:

I pytanie jakim kosztem maszyna 15 letnia jest w dobrym stanie. Sam mam lc4 z 2001r. Od 3 lat robię kapitalkę i już dawno wydałem więcej niż ten sprzęt jest wart, a nadal stoi w garażu nie skończony, bo wiecznie czasu nie ma.

Renowacja zabytków, to niestety bardzo drogie hobby i często dużo taniej kupić nowy sprzęt z salonu niż stare redło doprowadzać do dobrego stanu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek05




Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:29, 01 Gru 2017    Temat postu:

Co sądzicie o tym egzemplarzu [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 15:17, 01 Gru 2017    Temat postu:

Witek05 napisał:
Co sądzicie o tym egzemplarzu [link widoczny dla zalogowanych]
t

Tylko u mnie zdjęcia się nie wyświetlają?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:17, 01 Gru 2017    Temat postu:

jakis gniot ale pewnie jaka cena takie moto ;P

plastiki to jakas marnie naklejona folia kolorowa moto wyszykowane pod handel
pozatym ocenianie takich zabytków na fotki mija sie totalnie z celem, jedź i oglądaj na zywo, trtzeba posłuchac silnika, sprawdzic jak to jeździ, jak zawias hamulce.....

kolega zółw wyzej dobrze mówi - mozna sie bawic w dopieszczanie i reanimacje trupów ale wiaze sie to z ogromnymi kosztami tak na prawde, i efekt jest słaby zwłaszcza jak chodzi o wyczynówki, LC4 czy jakies inne ciekawe motocykle moze i warto bo za p[are lat ktos bedzie chciał kupic fajnego klasyka i pare groszy za to zapłaci. a ten ktm za 5500 zl wrzucasz drugie 5500 w serwis, i w zaden spsobó nie zwiekszysz jego wartosci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin