Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Husqvarna te300 2016/ ladowanie/ rozrusznik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 12:02, 23 Paź 2017    Temat postu:

Teraz mam 12V 4AH YTX5L-BS
Jest wiekszy z wysokosci ok 20% wiec wszedl tylko tylko na styk pod siedzenie a byl 12V 3AH YTX4L-BS wiec byl tez pojemnosciowo mniejszy 25%. Przejechalem jakies 35 mh i jak narazie bez kaplikacji w moim przypadku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:25, 23 Paź 2017    Temat postu:

Rozrusznik jest nowy nie otwierany, aku nowe, nic nie ma luzów. Myśle jeszcze nad bendixem albo ten przekaźnik rozrusznika może coś z nim jest nie tak.

Akumulator jest varty ytz7s-bs nowy tygodniowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 614mati614 dnia Pon 12:29, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 13:32, 23 Paź 2017    Temat postu:

Spruboj podpiac na krotko rozrosznik bo moze tez gdzies mase traci po drodze. I tak jak wczesniej koledzy pisali gaznik zobaczyc . A jak z kopki pali?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:05, 23 Paź 2017    Temat postu:

Próbowałem na krótko i masę tez.. ale znalazłem powód jak motor pale z rozrusznika to nie ma iskry... od kopa pali idealnie zawsze za pierwszym. Co może blokować iskrę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:52, 23 Paź 2017    Temat postu:

instalacja elektryczna Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:02, 23 Paź 2017    Temat postu:

jak blokować iskrę!? z kopa jest lepsze pie....cie i od razu iskra lepsza; pomierz stator, ustaw gaźnik jak należy, rozrusznik oryginał czy zamiennik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:03, 23 Paź 2017    Temat postu:

Panowie podmieniłem z kolesiem bendixy on ma miesięczny i kręci zdecydowanie lepiej.

Podmieniłem tez regulator i dalej ładowania brak..

Rozrusznik mam zamiennik.

Chyba kupię nowy stator, oryginał rozrusznik i nowy bendix. I będzie święty spokój.

Bo nie mam czasu jeździć ostatnio, a co dopiero naprawiać ;/

Jak jes wolna chwila to zamiast jeździć to się grzebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:08, 23 Paź 2017    Temat postu:

jak chcesz pisz na PW moze jakies dobre ceny załatwie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:20, 23 Paź 2017    Temat postu:

Poszło na pw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 19:42, 23 Paź 2017    Temat postu:

614mati614 napisał:
Jutro zobaczę jakie u mnie kable wychodzą i jakie maja napięcie


U mnie nie kręcił na odłączonych białych kablach, ale na podłączonych i pracującym silniku dało się je rozpiąć i sprawdzić napięcie. Miedzy tymi białymi powinno być zgodnie z serwisówką (jakoś 60-70V nie pamietam).

Co do kręcenia, to można też sprawdzić przekaźniki - często ich podłączenia są zaśniedziałe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 19:44, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:30, 23 Paź 2017    Temat postu:

e46 napisał:
614mati614 napisał:
Jutro zobaczę jakie u mnie kable wychodzą i jakie maja napięcie


U mnie nie kręcił na odłączonych białych kablach, ale na podłączonych i pracującym silniku dało się je rozpiąć i sprawdzić napięcie. Miedzy tymi białymi powinno być zgodnie z serwisówką (jakoś 60-70V nie pamietam).

Co do kręcenia, to można też sprawdzić przekaźniki - często ich podłączenia są zaśniedziałe



Przekaznik jest okej nawet podmienialem z innego ktma.
Kabli wychodzi 6 szt ze statora jest jedna kostka 4pinowa i dwa kable każdy osobno.
Wie może ktoś które odpowiadają za ladowanie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:04, 23 Paź 2017    Temat postu:

W kostce masz cztery przewody, dwa od impulsatora, dwa od cewki co daje iskre, dwa oddzielne luzne od cewki swiatel. Cos kojaze ze stator dostepny dopiero jest od grudnia. Jak masz problem ze statorem to pisz pw, ogarne Ci go i inne graty.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Pon 22:04, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:54, 24 Paź 2017    Temat postu:

Dzięki kolego za odpowiedz. A powiedz mi na stole mogę stator sprawdzić bo wyjąłem go z rana i zabieram do pracy. Mam multimetr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:51, 24 Paź 2017    Temat postu:

w serwisówce masz opis jak mozna pomierzyc opory i przejścia podsrtawowe informacje to pokaze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
614mati614




Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:05, 24 Paź 2017    Temat postu:

Mam oryginalna książkę i jest taka uboga ze w niej nic nie ma jak to pomierzyć. Ma ktoś może taka bardziej obszerna ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin