Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głowica, rozrząd i inne sprawy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:55, 23 Lip 2011    Temat postu:

dirco wychodzi najtaniej (kupisz praktycznie we wszystkich sklepach motoryzacyjnych), kosztuje chyba 20zl i jest bardzo wydajne i o niebo lepsze od czerwonego sylikonu. Czerwony sylikon zostawmy wiejskim mechanikom składającym ursusy i ws-ki.
Co do śruby to najlepiej jak by była identyczna jak druga albo wymień obie i zwróć uwagę na twardość i je tez wkręć na klej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nick
Gość






PostWysłany: Czw 10:56, 11 Sie 2011    Temat postu:

Koledzy - mam 525 w pierwszych rekach od nowości. Do tej pory przejechałem 2500 km - zmieniłem olej po 500, 1500 i teraz chcę zmienić po 2500. Przy przeglądach, które zrobiłem sam przy przebiegu 500 i 1500 nie miałem potrzeby regulacji luzów zaworowych - trzymały tolerancję.
Do tej pory nic nie robiłem z napinaczem łańcuszka rozrządu - trochę chyba nie rozumiem zasady jego regulacji.
Czy któryś z Was mógłby wyjaśnić jak należy ocenić czy trzeba napinać łańcuch i jak to zrobić. Przeczytałem powyższe posty i niewiele zrozumiałem.
Będę wdzięczny z opis dla laika - bez skrótów myślowych Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 12:46, 11 Sie 2011    Temat postu:

nick napisał:

Czy któryś z Was mógłby wyjaśnić jak należy ocenić czy trzeba napinać łańcuch i jak to zrobić. Przeczytałem powyższe posty i niewiele zrozumiałem.
Będę wdzięczny z opis dla laika - bez skrótów myślowych Smile


hej!
napinacz sam napina łańcuch, my mżemy tylko kontrlować stopień rozciągnięcia łańcuszka.
żeby sprawdzic czy łańcuszek idze do wymiany:
1. odkręcamy śrubkę wystającą z napinacza (przy odkręcaniu dociskaj ją, bo w środku jest sprężyna która wypycha napinacz, - można zerwac końcowke gwintu)
2.wykręcamy napinacz z cylindra
3.naciskamy zapadke napinacza i liczymy ile ząbków zostało do max wysunięcia napinacza, jak więcej niż 2 - można jeździć, jak 2 - szykuj się na wymiane w najbliższym czasie, jak mniej niż 2 - lepiej nie jeździć i wymieniac od razu)
kiedys kupiłem Kata który chodził na wyciągiętym na maxa , ale klekotał dosyc głoścno już Razz
jak założysz nowy - powinno być ok 5-8 ząbków

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 16:49, 11 Sie 2011    Temat postu:

KristofSX napisał:

hej!
napinacz sam napina łańcuch, my mżemy tylko kontrlować stopień rozciągnięcia łańcuszka.
żeby sprawdzic czy łańcuszek idze do wymiany:
1. odkręcamy śrubkę wystającą z napinacza (przy odkręcaniu dociskaj ją, bo w środku jest sprężyna która wypycha napinacz, - można zerwac końcowke gwintu)
2.wykręcamy napinacz z cylindra
3.naciskamy zapadke napinacza i liczymy ile ząbków zostało do max wysunięcia napinacza, jak więcej niż 2 - można jeździć, jak 2 - szykuj się na wymiane w najbliższym czasie, jak mniej niż 2 - lepiej nie jeździć i wymieniac od razu)
kiedys kupiłem Kata który chodził na wyciągiętym na maxa , ale klekotał dosyc głoścno już Razz
jak założysz nowy - powinno być ok 5-8 ząbków

Pozdro


Dzięki wielkie KristofSX !
Teraz wszystko jasne. Szkoda tylko, że sam na to nie wpadłem Smile
Pzdr
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin