Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik 520EXC
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 20:48, 23 Mar 2013    Temat postu:

Ustawienia serwisowe nie sprawdzają się tzn. odpala bez problemu , wkręca się na obroty , ale strasznie strzela w tłumik i przy gwałtownym dodaniu gazu strasznie zamula i zdarza się , że poprostu zgaśnie Crying or Very sad , zmieniłem na poprzednie ustawienia tzn. 1 i 3/4 obrotu skład mieszaniki i 4 rowek iglicy. Odpala bez problemu na dotyka , ale nie zdążyłem sprawdzić podczas jazdy. Mam nadzieję , że nie będzie tak się mulił przy gwałtownym dodaniu gazu i nie będzie gasł przy gwałtownym odkręceniu gazu. Nie sprawdziłem dzis , poba jutro. Co ma wpływ najbardziej nato , że się tak zadławi przy gwałtownym odkręceniu gazu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 21:12, 23 Mar 2013    Temat postu:

Dwa razy już podawałem powody zamulanie przy gwałtownym odkręcaniu (z dość obszernym fragmentem z KTMTalk). Zresztą Madart już na początku Ci na to odpowiedział.
A ustawienia serwisowe (wykręcenie regulacji składu mieszanki) są tylko wartościami wyjściowymi do dalszej regulacji i w serwisuwce jest podane jak wyregulować gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 21:27, 23 Mar 2013    Temat postu:

Nie rozumiem :
"co do dławienia to jaki masz czas wtrysku pompki? podstawa to ustawienie go na okolice 1s"
Jaki czas ?? Pompka wtrysku paliwa w moim gaźniku nie ma żadnej regulacji?! Nawet nie ma możliwości regulacji skoku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 22:26, 23 Mar 2013    Temat postu:

Regulacji nie ma, ale są na to pewne metody.
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/ktm-525-mxc-exc-desert-problem,3443-75.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:49, 24 Mar 2013    Temat postu:

wszystko co ci trzeba jest w tym temacie powyzej
dodatkowo
1. test manetki TYLKO podczas jazdy
2. Ustawienie iglicy i srubki skladu mieszanki nie ma zadnego wplywu na dławienie - tylko czas i moment wtrysku
3. regulujesz czas wtrysku przed manipulacje widelcem popychajacym czarny plastik od pompki

miłej zabawy, mnie to zajeło 2dni jeżdzenia z kroplówką zamiast baku Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madart dnia Nie 8:51, 24 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 10:27, 24 Mar 2013    Temat postu:

Tylko , że ja mam gażnik FCR MX 39 (2001r.) , membrana dobra, sprężna membrany dobra . Pozostaje jedynie teoretycznie założyć tuningową sprężynę zewnętrzną przy gaźniku , która "naciska" na pręcik od pompki przyśpieszacza , innej regulacji wg. mnie nie ma Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 13:57, 24 Mar 2013    Temat postu:

"Zadrutowałem" ten czarny element od pręcika pompki przyspieszacza z elementem metalowym od gazu. Skok zrobił się większy a tym samym wtrysk paliwa bardzo się poprawił. Nie zakładałem gaźnika ponieważ zamówiłem dyszę od regulacji składu mieszanki (tuningową). Nie będę musiał demontować gaźnika aby wyregulować skład mieszanki. Mam zagwozdkę z iglicą tzn. ustawić ją tak jak było czyli czwarty rowek czy ustawić na trzeci?! Jak macie ustawione iglice?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:32, 24 Mar 2013    Temat postu:

na czwarty
wieksza dawka paliwa nie koniecznie rozwiaze twoj problem, z reguly jest dokladnie odwrotnie - trzeba zmiejszyc. Ale to musisz sie przejechać zeby stwierdzić.
Jeśli po dodaniu gazu masz odrazu dławienie to paliwa jest za dużo, jeśli przesadzisz w drugą strone to najpierw bedzie ogień przez ułamek sekundy a potem duszenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 15:02, 24 Mar 2013    Temat postu:

Czyli metoda prób i błędów pozostała Sad , narazie zostawie zadrutowane , a jak będzie to samo to usunę drutowanie , faktycznie jak był ustawienie mieszanki 1 i 3/4 to mn iej strzelał , a jak ustawiłem 2 i 1/2 czyli bogatsza miesznka to walił nieźle w tłumik i bardziej się dławił.
Ale i tak czekam na dyszę , zostawię na 4 rowku. Po sprawdzeniu dam znać czy coś to dało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:12, 24 Mar 2013    Temat postu:

strzelanie z wydechu to nie koniecznie objawy zle zestrojonego gaznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 22:31, 24 Mar 2013    Temat postu:

Jak wali w tłumik możesz mieć wywalone zawory lub np brak waty Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 22:59, 24 Mar 2013    Temat postu:

Możesz mieć dziurę gdzieś w wydechu, załatałem cementem do wydechów to przestało strzelać, ale ten cement coś puszcza i zaczyna znów strzelać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pon 6:56, 25 Mar 2013    Temat postu:

Wcześniej strzelał , ale bez przesady , natomiast przy ustawieniu iglicy na 3 i regulacji składu mieszanki na 2 i 1/2 obrotu drastycznie zwiększyło się napierdzielanie z tłumika (tłumik przelotowy - wata jest) .
Jak przyjdzie now igliczka to zamontuję gaźnik po małej przeróbce i dam znać czy coś to dało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin