Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC f 350 2019 oleje filtry itp.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:25, 14 Paź 2019    Temat postu:

ja dla oszczędnosci mam ten filtr funnelweb o którym juz wspominałem, tam gdzie normalny pewnie juz dałbym do prania na tym jeszcze jakis mały wypad robie - wiec juz osczędnośc czasum plus mozna miec ze 2 filtry albo i więcej, i tylko sobie nasączać i montować, a potem zbiorczo prać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Pon 15:24, 14 Paź 2019    Temat postu:

Tez tak zrobie Kupie 3 sztuki i bede pral co jakis czas pare Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Pon 19:50, 14 Paź 2019    Temat postu:

A wiec tak zacząłem uzywac 1 palca na sprzegle nie jest zle ale ta raczka jest za daleko i w instrukcji jest opisane ze jesli bede wykrecal regulacje to dzwignia sie przysunie do manetki Smile

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Pytanie takie:

Jaki jest skok dzwigni czy to musi byc wycisniete do manetki bo mam te palce pomiedzy i nie wiem czy to nie za mało sie wysprzegla ? Myśle ze musze cofnac z 0,5cm max 1,cm do manetki i bedzie git by wyciskac 1 palcem Very Happy tak to troche ciezko mi zlapac Very Happy bo najlepiej mam rozumiec wyciskac wskazujacym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Pon 21:53, 14 Paź 2019    Temat postu:

Jak wygląda sprawa ze stelarzem pod filtr powietrza ? Bo zobaczylem ze ludzie posiadaja Very Happy cos godnego polecenia ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:32, 15 Paź 2019    Temat postu:

ustaw tak jak tobie pasuje - ale jak za bardzo zmniejszysz skok dzwigni to po wbiciu biegu na sprzegle moto bedzie chciało jechać, ja odchylam mocno daleko dzwignie i mam przesunieta do srodka o palce nie wadze - pokombinuj z ustawieniami i techniką trzymania dzwigni/ kierownicy. moze masz tez za nisko dzwignie opuszczoną w dół.

i edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim to tak w ramach formalności

bez stelaża to raczej filtra nie zamontujesz, wiec nie bardzo rozumiem co mamy polecać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Wto 20:24, 15 Paź 2019    Temat postu:

OK rozumiem Smile

Czyli juz na tą chwilę wszystko wiem zostało mi tylko podpytać jaki smar używacie do ogolnego serwisu. Czyli ośka, dystans itp czy to nie ma znaczenia ? I klej do śrób bo zmieniłem zębaktke na 13 i zakręciłem bez kleju musze kupić Very Happy Loctite 243 ?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Wto 20:26, 15 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:11, 15 Paź 2019    Temat postu:

wg mnie najlepiej stosowac to co zaleca ksiazka serwisowa - jest bezpiecznie na pewno, klej taki najlepiej uzyc
co do smaru - ja uzywam dwóch, yamalube lical grease, to smar do smarowania elementów w silnikach zaburtowych łódek, jest wodoodporny, dośc rzadki, wiec nie stawia oporów, no i nic go nie zmyje, druga opcja to belray waterproof grease - to samo, wodoodporny, nic go nie ruszy, jedynie co jest bardziej gesty, ten stosuje np do łozysk wahacza, a np oś koła wole posmarowac łódkowym bo lżej sie potem montuje czy wyciaga Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Czw 19:41, 17 Paź 2019    Temat postu:

Zastanawiam sie nad tym łańcuchem poniewaz juz jest na koncu skali na zebatce 13x52 a motor ma 1mth wiec jesli sie naciagnie troche to juz nie bede miał jak go naciagnac Sad Czyli chyba trzeba bedzie skrócić ?? Jeśli tak to wystarczy odpiać oryginalna spinke i rozszlifowac np 2 ogniwa i zapiać spinke ponownie czy wymagana jest nowa spinka ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Czw 19:59, 17 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:52, 17 Paź 2019    Temat postu:

tak skróc i po problemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Nie 20:49, 20 Paź 2019    Temat postu:

Byłem 1 raz w terenie Smile No powiem ze fajnie :d tylko po zamontowaniu przelacznika map przesunalem klamke sprzegła do srodka i jest lepiej ale 1 palcem ciezko mi zmieniac za krotki palec Sad najlepiej jak wciskam 2 Smile ale jechalismy moze max 1h i palców nie czułem Very Happy W motorku wymieniłem olej po 1,3mth i widac było opiłki na srubie i na sitku Smile A i łancuch skróciłem jest teraz idealnie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Nie 21:13, 20 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Pon 21:38, 21 Paź 2019    Temat postu:

Siema.

Co używcie do czyszczenia lancucha ?

znlazlazłem takie cos:

https://www.youtube.com/watch?v=7H5hgVbTvhg

Z tego co przetłumaczylem to nafta oczyszczona.

Stosował ktos ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:25, 22 Paź 2019    Temat postu:

wg mnie nie opłaca sie czyscic łancucha - chyba ze chcesz akurat tego dnia motocykl postawić gdzies na pokaz, wtedy mozna uzyc nafty - najlepsza opcja bo jest tania, nie niszczy łancucha, łatwo usunać nadmiar, nie polecam preparatów typowych do czyszczenia łancucha, są bardzo skuteczne - za skuteczne, i są pod cisnieniem wypłukuje smar z miejsc gdzie juz cięzej go wprowadzić.
takie problemy z czyszczeniem mogą mieć "asfaltowcy" bo tamte smary są troche inne, i czasami motocykle są aż oblepione. ja po jeżdzeniu mam łancuch nie brzeczący ale czysty, w terenie z policzków bocznych łancucha moment sie smar " wytrze" o slizgi czy gdzies w terenie wiec problemu nie ma.
jak sie łancuch smaruje to obficie "nasączam" smarem ( polecam motorex offroad ) a potem szmatką "zbieram" nadmiar, łancuch jest wtedy czysty, nic sie do niego nie lepi.
podobny patent stosuje w szosówce, po smarowaniu, wycieram łancuch do sucha, smar na policzkach łancucha nie ma zadnego zastosowania prócz łapania syfu. i ja napędów myć nie musze bo wszystko jest czyste, przed zimą czasem jakas naftą lekko doczyszcze np koła łancuchowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Czw 19:41, 24 Paź 2019    Temat postu:

Super Smile

Teraz mam taki mały dylemat po zmianie oleju na nowy wlałem 1 literke miezona miara z banieczki 4 wlalem Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

Po wlaniu nowego oleju odpalilem motor na ta 1min i sprawdziłem stan był na połowie, przejechałem jakies 0,7mth i tak z ciekawosci sprawdziłem stan i to cos jest na minimum hmmm.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tez zrobiłem pomiar po całej nocy odpalilem motor i tak po 1 , 2min sprawdziłem.

Korki wszystkie śruby dokrecalem z momentem, bardzo starannie czyscilem i montowałem. Nie ma wycieku Smile

Czy to cos nie tak czy mam dolac, w intsrukcji pisze uzyć 1L Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:27, 24 Paź 2019    Temat postu:

instrukcji jest wlać litr, a potem sprawdzic stan - jak nie ma stanu to dolać. nie wiem do konca czemu ale wszystkie instrukcje podaja MINIMALNĄ ilość oleju, głownie japonczyki podaja w danych serwisowych ilosci gdzie potem jest poziom minimum.
jak pamietam to do tych piecyków wchodzi 1.2 litra, bezpieczniej jest jak bedzie 3/4 oczka, wiec dolej i po temacie. chociaz jako ciekawostka ktm zalecał wlewanie minimum do pół oczka ( przynajmniej w starszych modelach ) miało to na celu niby lepsze rozchodzenie sie ciepła i lepsza reakcja na gaz - wiadomo im mniej oleju tym mniejsze opory w silniku. ale do amatorskiego uzywania klientom lejemy te 3/4 oczka, nigdy problemów nie było, im wiecej oleju wg mnie jest bezpieczniej a reakcja na gaz na 95% uzytkowników jest pomijalna i nieodczuwalna


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampers




Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brumunddal

PostWysłany: Czw 21:07, 24 Paź 2019    Temat postu:

Super dzieki za pomoc, bo tak to troche nie jasne jest zalej 1 litr a tu minimum Very Happy A w sumie zobacze z ciekawosci stary bo tam malutko mi sie rozlało Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Czw 21:09, 24 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin