Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC-F 250 2007r vs 2008r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:08, 01 Wrz 2014    Temat postu: EXC-F 250 2007r vs 2008r

Ma ktoś skondensowaną wiedzę na temat różnic w modelach do 2007r i od 2008r.

Chodzi mi głównie o:
-rozkład momentu obrotowego (czy są znaczące różnice)?
-czy w egzemplarzach od 2008r są 2 obiegi oleju podobnie jak exc 450?
-czy w modelach do 2007r rozrusznik to strd?
-zawieszeni przeszło jakąś modernizację w nowszym modelu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:18, 01 Wrz 2014    Temat postu:

excf 250 do 2007 a excf 250 od 2008 to całkiem różne motocykle, inny silnik, inny zawias, inna rama. Jeśli chodzi o silnik to starszy brat tzw. RFS jest debiloodporną ale mułowatą jednostką, przebieg momentu jest bardzo liniowy i nie zaskakuję kierowcy wyrywaniem kiery z łap. Model od 2008 to całkiem inny silnik, na dwóch wałkach, wyraźnie mocniejszy, niżej środek ciężkości ale wymagający częstych serwisów. excf-y 250 od zawsze mają jeden obieg oleju.
Rozrusznik był od początku produkcji 250-tki excf standardem. Zawieszenia w KTM co roku są ulepszane, i nawet laik odczuwa tę różnicę. Aha i najważniejsze silnik RFS był tylko do modelu 2006. Potem w 2007 był już praktycznie ten sam silnik co od 2008 ale dalej w starej ramie. Od 2008 Ten silnik już jest w nowej ramie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pon 21:24, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:19, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Będę chyba celował w model od 2008r. wzwyż...

Jakieś mankamenty na które warto zwrócić uwagę przy zakupie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Wto 20:11, 02 Wrz 2014    Temat postu:

EXC 250 (4T) idzie do 2005 roku na silniku RFS... od 2006 roku idzie "nowy" silnik (EXC-F 250) z jednym filtrem oleju i na dwóch wałkach rozrządu. Przy czym pierwszy wypust (2006) - z szarą pokrywą zaworów miał ponoć swoje mankamenty. Model 2007 (silnik z czarną pokrywą zaworów) nie różni się od silnika z modelu 2008. Oczywiście rama i zawias w 2008 to już nowsza generacja w porównaniu do modelu 2007.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:43, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Czyli 2008-2010 niczym się od siebie konstrukcyjnie nie różnią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobekKRK




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:43, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Czyli 2008-2010 niczym się od siebie konstrukcyjnie nie różnią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Czw 8:49, 11 Wrz 2014    Temat postu:

2010 ma już lagi nowszego typu (srebrne). Co do silnika to nie jestem sobie pewien, pewnie tylko jakieś drobnostki ale konstrukcja ogólna ta sama. Poza tym to inne kolory plastików.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin