Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 530 czynnosci serwisowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:08, 09 Mar 2012    Temat postu:

Plytki na sztuki to ok 10zl, komplet 84szt 269zl. Ale nie zawsze bedzie trzeba wszystkie 4 wymieniac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 9:42, 09 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

witam mam 530 exc f trzeci sezon, tak jak poprzednicy pisali wszystko zależy od stylu jazdy.Co do zaworków to zaglądam co 40-45 mth(plytki zaworowe, olej silnik 15-20mth,olej skrzynia co druga wymiana silnikowa, ważna rzecz to czysty filtr powietrza. 530 zasysa potężne ilości powietrza a i nicasil nie znosi nieodpowiedniej mieszanki. Najlepiej 530 kupić nową i dbać od początku wtedy zalecenia manuala mijają się z rzeczywistością. Na swoim mam 140 mth i z ciekawości zrobiłem przegląd, żadnych luzów i usterek. Te motory to twarde sztuki ale wymagaja tez dbałości. Trzeba też pamiętać .że kupując od kogoś taki sprzęt należy liczyć się ,że taki ktoś może nie mówić prawdy co do stanu technicznego. Dlatego jeżeli wydasz np 20000pln to i tak włożysz co najmniej 5000 w serwis itp pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:22, 09 Mar 2012    Temat postu:

Dzieki jess za info, co do zakupu nowki, to mozna powiedziec, ze jestem gdzies tam blisko twoich zalecen, osobiscie nie spotkalem wlasciciela moto, jednak moj kolega go zna i twierdzi, ze konkretny gosc, ma kilka motorkow, wszystkie kupuje nowe i dba o sprzet, ale tego dowiedzialem sie juz po zakupie. Moto kupilem u dealera, gdzie byl on zakupiony w 2009 roku, w tym sezonie wlasciciel kupil znowu nowke, a tego zostawil w rozliczeniu. Dealer zarzekal sie, ze moto jest idealne. Nawet jak dzwonilem ostatnio znowu do niego zamowic olej i sugerowalem jakis maly przeglad przed sezonem, to stwierdzil, ze wszystko bylo zrobione i nie ma co robic z motorem, ale jak pojezdze cos wiecej to moge wpasc do niego, a przeglad zrobi mi na miejscu, bo i tak nic powaznego nie bedzie do roboty. A mogl mi probowac wcisnac kit, ze dobrze byloby zrobic to i tamto skoro sie juz drugi raz dopytuje o tlok, rozrzad itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 10:38, 09 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

530 to endurak i na tor się nie nadaje, co innego las i naprawdę ciężki przeprawowy teren, do tego jest ten motor stworzony. Wytrzymuje dużo ma ogromny zapas mocy która nie bierze się z obrotów tylko z pojemności i do tej pory nie odkręciłem manety do końca. Dlatego w 530 silnik nie jest wyżyłowany i co za tym idzie dużo trwalszy niż 250 czy 300, tak że serwisowanie wg manuala przynajmniej w niektórych detalach można sobie darować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:58, 09 Mar 2012    Temat postu:

po to jest manual żeby z niego korzystać Razz kto kupuje sprzet pod dane warunki to powinien go tak uzywac, nikt nie kupuje 125 crossówki żeby ganiac po lesie, i nikt nie kupuje ktma 530 żeby do koscioła co niedziele podskoczyc. nie jest wyzyłowany, ale też nie jest to LC4. 530 to nadal wyczynówka i wymaga sporo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:08, 09 Mar 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
po to jest manual żeby z niego korzystać Razz kto kupuje sprzet pod dane warunki to powinien go tak uzywac, nikt nie kupuje 125 crossówki żeby ganiac po lesie, i nikt nie kupuje ktma 530 żeby do koscioła co niedziele podskoczyc. nie jest wyzyłowany, ale też nie jest to LC4. 530 to nadal wyczynówka i wymaga sporo

No to juz zalezy gdzie ten kosciol jest polozony, jesli gdzies wysoko w gorach i to jedyny sposob, zeby sie do niego dostac, a ktos nie wyobraza sobie niedzieli bez udzialu we mszy, to moze i zainwestuje w exc 530 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 12:14, 09 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

może i tak, ale jak zakupiłem moto to 1 przegląd zalecany przez producenta po trzech mth-jakaś pomyłka, od początku dbam o niego trochę po swojemu a trochę w/g instrukcji. Jakbyś chciał robic wszystko tak jak w tabeli to byś z torbami poszedł i dłubał przy sprzęcie a nie latał w terenie.Prosty przykład-zawory co 40-45mth lub częściej ja mam 140 mth raz wymieniane płytki i to tyłko 2 i jedna regulacja tak ,że nie dajmy się zwariować z tymi manualami.Tak samo cyt"KTM zaleca oleje firmy Motorex" co za robienie ludziom wody z mózgu, są o niebo lepsze o lepszych parametrach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 13:03, 09 Mar 2012    Temat postu: Re: 530 exc

jess34 napisał:
może i tak, ale jak zakupiłem moto to 1 przegląd zalecany przez producenta po trzech mth-jakaś pomyłka, od początku dbam o niego trochę po swojemu a trochę w/g instrukcji. Jakbyś chciał robic wszystko tak jak w tabeli to byś z torbami poszedł i dłubał przy sprzęcie a nie latał w terenie.Prosty przykład-zawory co 40-45mth lub częściej ja mam 140 mth raz wymieniane płytki i to tyłko 2 i jedna regulacja tak ,że nie dajmy się zwariować z tymi manualami.Tak samo cyt"KTM zaleca oleje firmy Motorex" co za robienie ludziom wody z mózgu, są o niebo lepsze o lepszych parametrach

dokładnie, manual trzeba brać jak odnośnik ,a nie jako 100% wyrocznię,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 14:09, 09 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

Kristof fajnie że podzielasz moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:26, 09 Mar 2012    Temat postu:

Paru uzytkownikow na forum posiada 530-ki, jess zamiescil sporo ciekawych informacji, sam jak cos bede robil, to tez bede dopisywal. Jak kazdy dopisze cos ze swoich przezyc serwisowych 530, to moze byc ciekawy zbior. 140mth i dwie plytki wymienione to juz niespodzianka. Chociaz gdzies czytalem juz ze 530 dobrze trzyma luzy na zaworach, z tym, ze w tamtym poscie uzytkownik tlumaczyl sobie to tym, ze zaraz po zakupie zalozyl napinacz dirttricks. Jezeli ktos ma problemy z napinaczem to chyba to jest najpopularniejszy zamiennik. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 17:16, 10 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

co do wypowiedzi kolegów, 530 exc wyciąga CIĘ z każdej opresji- to jest koleś , który w terenie z TOBĄ żyje, reszta to namiastka -pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:40, 10 Mar 2012    Temat postu:

@jess
Ty byłeś dziś na torze w Siedlęcinie z Jarosami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 19:15, 10 Mar 2012    Temat postu: tor

nie to nie ja, sorry raczej, sam jeżdżę może to niebezpieczne ale tak mi wygodnie pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Sob 19:25, 10 Mar 2012    Temat postu: 530 exc

jak coś to daj znać, w najbliższym czasie, czeka mnie olejenie 2 opony łancuch ,i ogólny przeglad tak , że wyruszę gdzieś koło końca marca na razie 530 dżemie jeszcze w zimowym śnie...POZDRAWIAM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Nie 10:32, 11 Mar 2012    Temat postu:

piotrekws napisał:
...Chociaz gdzies czytalem juz ze 530 dobrze trzyma luzy na zaworach, z tym, ze w tamtym poscie uzytkownik tlumaczyl sobie to tym, ze zaraz po zakupie zalozyl napinacz dirttricks. Jezeli ktos ma problemy z napinaczem to chyba to jest najpopularniejszy zamiennik. [link widoczny dla zalogowanych]


Wymiana napinacza hydraulicznego na mechaniczny to jakiś mit czy konieczność ? Znalazłem dużo postów n/t i wiele zdań podzielonych.

...przed chwilą obejrzałem dwa filmy na utube - napinacz hydrauliczny/napinacz mechaniczny. U mnie dzwoni/cyka dokładnie tak samo Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moquai dnia Nie 10:37, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin