Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 525 nie wchodzą/wychodzą biegi
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:30, 30 Maj 2014    Temat postu:

ja do zmiany biegów czasami w ogóle sprzegła nie uzywam... czy w góre czy w dół wchodza tak samo zawsze ładnie płynnie, chyba że własnie słabe sprzegło i jego uzywanie cos złego powoduje


swoją drogą sprzedajesz przekładki do 525 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:33, 30 Maj 2014    Temat postu:

Biegi ładnie wchodzą w górę bez sprzęgła jeżeli obroty rosną.
Zmiana biegów bez sprzęgła na stałych obrotach jest troszkę brutalna.

Więc jeżeli przyśpieszam to bez sprzęgła, jeżeli jadę ze stałą prędkością to ze sprzęgłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:35, 30 Maj 2014    Temat postu:

Problem rozwiązany. Sprawdziłem gwiazdkę i upewniłem się że jest dobrze założona, wszystko zamontowałem jeszcze raz, chociaż moim zdaniem było ok, zmieniłem docisk sprzęgła na ten który miałem w 525 bo on moim zdaniem robi więcej miejsca zestawowi tarcze + przekładki a tu tkwił problem. Ja w nowym sprzęgle z 520 powinienem mieć tarcze 1.8mm, a mam 2 mm, które teraz mają około 1.9 mm, nie wysprzęglał do końca i dlatego się krzaczyło. Tarcze z 525 chętnie sprzedam jeśli jesteś zainteresowany, bo muszę kupić takie jak należy - 1.8mm. Teraz lekko ciagnie na biegu, ale generalnie wszystko działa jak należy, pojawił się natomiast kolejny problem. Cieknie mi z tego drenu pod pompą wody... czego to mozę być wina? Czy jeśli mam trochę pozaginane przewody przez co zwiększa się ciśnienie to może dochodzić do sytuacji, że wywala mi praktycznie cały płyn?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:37, 30 Maj 2014    Temat postu:

simering wałka pompy wody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:38, 30 Maj 2014    Temat postu:

nieee, często bardzo przy montazu pokrywy głowicy sie przycina oring, albo uszczelniacz siada, zdejmij dekielek pompy, wiatraczek, i masz 2 otworki srednicy 3 mm mozesz wkręcic srubki i wyjąc cały wkład, zobacz moze cos bedzie widac, a jak nie to do wymiany zestaw naprawczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:40, 30 Maj 2014    Temat postu:

zaraz wrzucę fotkę, nie odchodźcie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:42, 30 Maj 2014    Temat postu:



widzicie coś tu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaacaman dnia Pią 22:43, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:45, 30 Maj 2014    Temat postu:

gwoli ścisłości, ten otwór który teaz jest do góry nie był tak, dopiero to teraz poprawiłem bo zobaczyłem w serwisówce, ale dlaczego tak ma być? O ring też był podwinięty, ten dalej od wiatraczka, udało mi się go wyciągnąć, ale nie wiem czy to się obraca wszystko razem z wałkiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 23:33, 30 Maj 2014    Temat postu:

pierwszy o-ring od strony wirnika jest zsunięty czy Ty go tak odsunąłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 23:41, 30 Maj 2014    Temat postu:

Obraca się tylko wirnik pompy z czopem wałka rozrządu ten aluminiowy krążek z tymi o-ringami jest nieruchomy.Zdejmij wirnik pompy i za nim będzie uszczelniacz i obczaj jak wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:01, 31 Maj 2014    Temat postu:

jezeli ten oring był tak podwinięty to na 100% bedzie sie lało Very Happy


p.s ale żeś silikonu nawalił Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 12:34, 31 Maj 2014    Temat postu:

Z tym silikonem to na bogato poszło Very Happy
A serio to nie szalej tak z tym silikonem mogą się odrywać kawałki i blokować kanały olejowe a na pewno nie chcesz zatrzeć sprzęga.Silikon to fajna sprawa ale w nadmiarze może zaszkodzić zresztą jak wszystko w tych ilościach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:37, 01 Cze 2014    Temat postu:

dobra, problem rozwiązazany, wyjąłem cały ten element zza pompy wody, tak jak jest na tym filmiku na yt, założyłem oringi jak należy i jest git. Tylko teraz dałem mniej silikonu i mi podcieka ;p U mnie ten element ma już trochę zjechaną krawędź, która trzyma oring i musiałem zdjąć kopułkę, żeby to należycie włożyć. Dla potomnych, przy wyciągniu tego srebrnego elementu na którym jest wiatraczek od pompy wody wypadała mi za każdym razem sprężynka z simeringu, trzeba na to uważać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin