Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 525 elektryka i nie tylko
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 9:05, 09 Cze 2013    Temat postu: exc 525 elektryka i nie tylko

siemanko

wiec stałem się posiadaczem takiego moto i chciałem zaczerpnąć paru podst. info o nim

1. na co zwrocic uwage przy eksploatacji



2.ile litrowy jest zbiornik, i ile ma rezerwy, jest to orginal zbiornik zaden powiekszany



3. mam troche elektryki nie podlaczonej tyle co wiem tylna lampa rozlaczona, klaksonu nie ma,kierunkow i moze ktorys kabel od czujnika w chlodnicy ?
pod lampa [link widoczny dla zalogowanych]
obok prawej chlodnicy [link widoczny dla zalogowanych]
przy gazniku z lewej [link widoczny dla zalogowanych]
pod siedzeniem [link widoczny dla zalogowanych]

i jeszcze jedno pytanie gdzie znajde ten przelacznik do licznika ? a moze da rade jakos go dorobic z czego innego, bo pewnie dostac uzywany ciezko ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 9:45, 09 Cze 2013    Temat postu:

hej
ściągnij manual - [link widoczny dla zalogowanych] - znajdziesz tam schemat elektryczny, i resztę przydatnych info.

zbiornim ma chyba 8.5l , zrobisz ok 100km w terenie
na co zwracać uwage?
na filtr powietrza - wymieniaj/czyśc nawet co każdy wyjazd (jak się kurzy)
olej - wymieniaj co 10-15mth (no chyba że dajesz ostro w palnik to tak max co 10mth)
łożyska tylnego koła - słaby punkt w każdym kacie - dokręcaj koło dynamometrem w/g serwisówki, i nie wal myjką po uszczelniaczach - zwiększysz żywotność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 17:05, 09 Cze 2013    Temat postu:

ten kabel pod lampa to mi sie wydaje ze mogl isc do przelacznika tego do licznika, ten pod siedzeniem sie zaczyna a konczy obok chlodnicy dwa kabelki czyli masa i plus moze jakis wiatrak byl, ten onbok gaznika chyba od kierunkow, a ten drugi obok chlodnicy podwojny nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:06, 09 Cze 2013    Temat postu:

Zbiornik, pewno masz równe 8l (ja w exc 400tak mam), więc u Ciebie będzie to samo.
Na co zwracać uwagę? Na wszystko Razz
Trochę o ktmie możesz poczytać tu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 10:33, 15 Cze 2013    Temat postu:

a robil juz ktos jakies odciecie zaplonu, typu stacyjka jakis pstryczek?? bo chyba sobie dorobie stacyjke, widzialem na aledrogo za niecale 50zl, bo troche strach i wkurza mnie ze kazdy moze podejsc i odpalic z guzika, a czasem podjezdzam pod sklep czy gdzies

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 10:58, 15 Cze 2013    Temat postu:

Akurat ja robiłem ale to już dawno temu. Stacyjkę z allegro kupiłem z niej wychodziły 4 przewody.
Przy pozycji stacyjki OFF:
1-2:ON
3-4:OFF
Przy pozycji stacyjki ON:
1-2:OFF
3-4:ON

Już nie pamiętam jak to zrobiłem, ale 1-2 włączyłem do odcięcia zapłonu, tak jakbyś trzymał ciągle przycisk zgaszenia moto. 3-4 podłączyłem do guzika rozrusznika. Także czeka cię zabawa z kabelkami i schematem instalacji elektrycznej Very Happy. Więcej ci nie pomogę bo sam nie wiele już z tej operacji pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 11:03, 15 Cze 2013    Temat postu:

tylko wydaje mi sie ze trzeba bedzie sie gdzie indziej wpiac niz pod guzik, bo zawsze zostaje kopka nie odcieta ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 12:18, 15 Cze 2013    Temat postu:

Sprawdzone, jeżeli masz zapłon zwarty, to kopką nie odpalisz, a odłączenie przycisku rozrusznika jest jakby dodatkowo u mnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:58, 15 Cze 2013    Temat postu:

kupilem taka stacyjke od chinskiego kłada czy coś, kosztuje 20zł i 4 kabelki jak w opisie powyzej
normalnie rozwarte przerywają czerwono żółty przewod idący do kostki zasilającej kierunkowskazy bo stamtad jest dalej przeszyty do guzika rozruchu, klakson też zza tego miejsca pociągnąłem bo mam go za lampą no i kierunki oczywiscie tez to odcina
drugi normalnie zwarty (off) do masy i czarno żółtego zwiera zapłon na CDI wiec se moze kopką kopać - chyba że ją zdemontujesz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 16:58, 15 Cze 2013    Temat postu:

Co do mojej ostatnniej wypowiedzi miało być: "odcięcie zapłonu zwarte".

Więc tak:
Przy stacyjce w pozycji OFF zwierane są te kabelki (oczywiście nie muszą być przy samym przełączniku):


Czyli jakbyś miał ciągle wciśnięty ten przycisk:


To jest oczywiście mój sposób, jeżeli znajdziesz lepszy to się nim podziel
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 17:30, 15 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 21:27, 22 Cze 2013    Temat postu:

bawilem sie troche z elektryka, i [link widoczny dla zalogowanych] ten jeden jest do lamp , tylko nie wiem czemu na jednym z kabli po odpaleniu jest caly czas prad, czy w exc swiatla sie wlaczaly automatycznie po odpaleniu ? i jest tak ze odpalam moto tylna lampa swieci na dwa wlokna , wlaczam przelacznik na srodek nic sie nie dzieje przelaczam przelacznik do konca zapala sie przednie swiatlo i tylna lampa lekko przygasa, wczesniej z przodu byly dodatkowe kabelki i byla wsadzona halogenowka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:35, 22 Cze 2013    Temat postu:

tak w EXC od razu po odpaleniu światła swieca. ja miałem wersje z dodatkowym fabrycznym wyłącznikiem ( zamiast np kontrolki obok zegara) i tym gasiłem wszystkie swiatła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 8:35, 24 Cze 2013    Temat postu:

tylko czemu po odpaleniu moto z tylu swieca mi dwa wlokna naraz, skoro na jednym kablu jest prad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:54, 24 Cze 2013    Temat postu:

czujniki porozpinaj. moze one są wadliwe. mi kiedys przedni czujnij tak sie dziwnie zepsuł, ze zczał działąc odwrotnie czyli jak klamke wciskam to gasło. a jak puszczałem to sie zapalało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 15:18, 24 Cze 2013    Temat postu:

dobra sprawa z lampami rozwiazana, znaczy usterka zlokalizowana, a wiec co do swiatel to w przelaczniku sie jedna taka blaszka wyrobila i chyba bede musial ja jakos nadlutowac bo sie dolek zrobil i przez to nie laczy(pozniej dam zdjecie jak bedziecie chcieli), a co do zaowki ze podwojnie swieci wlokno to wina czujnika przedniego hamulca, brakuje mi jakiejs czesci miedzy klamka a czujnikiem ktory wciska ten dzyndzel i ciagle jest luzny tak jakbym trzymal hampel

takie cus [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pon 15:30, 24 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin