Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 525 dławi sie i nie wkreca na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalgsxr




Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 31
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:30, 03 Gru 2018    Temat postu: EXC 525 dławi sie i nie wkreca na obroty

Swiezo kupiony sprzet EXC 525 2007. Chodzil bez zarzutu, dopoki nie zdjalem zbiornika.
Teraz chodzi na wolnych obrotach, ale przy gwaltownym dodaniu gazu od razu gasnie. Musze go krecic dluzej niz zwykle zeby zapalil.
Da sie jezdzic, ale tylko z lekkim dodawaniem gazu.
Pompka przyspieszenia dziala i sika strumieniem paliwa. Kranik drozny. Gaznik czyscilem 2 razy i jest perfekcyjnie czysty.
Jakies sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 9716
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 195 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 22:41, 03 Gru 2018    Temat postu:

albo dotrysk jest za późny, albo za słaby
mozesz sie pobawic ta srubką do regulacji - najlepiej ustawić maksymalny czas czyli wykręcic do konca, odchylić ten czarny popychacz, i popuszczać do aż sie poczuje "opór" pierwszy, i do tego momentu dokręcasz srubke - wtedy jest odpowiednio wczesny, i najdłuzszy siur.
jak to nic nie da - to albo membrana siada albo problem jest gdzies indziej
jak tez kiepsko odpala to mozna mu dodac troche składu ( sruba skłądu od spodu ) powinien na bogatszej mieszance lepiej odpalać - i też te dławienie minimalnie moze sie poprawić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalgsxr




Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 31
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:56, 03 Gru 2018    Temat postu:

Ewidentnie czuje jakis problem "paliwowy"
Poza tym swieca jest zbyt czarna.
Śruba od składu wykrecona o 2 obroty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalgsxr dnia Pon 22:57, 03 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 9716
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 195 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 23:17, 03 Gru 2018    Temat postu:

nic mi to nie mówi sruba wykręcona o 2 obroty - moze byc o dwa za duzo albo za mało Razz
swieca czarna od pracy na wolnych obrotach czy po jeżdzeniu ?
to co wyzej napisałem tyczy sie problemu paliwowego - zwykle w tych motocyklach problem z reagowaniem poprawnym na gaz to problem pompki przyspieszającej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalgsxr




Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 31
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:33, 04 Gru 2018    Temat postu:

Regulacja srubka od pompki nic nie dala.
Minimalna poprawa jest po zalozeniu "oring moda"
Sprawdzilem membrane pompki i jej wszystkie uszczelnienia i wszystko jest ok.
Niestety nadal nie wchodzi na obroty Sad
https://youtu.be/dOrbsoEo4uQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 9716
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 195 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Wto 19:54, 04 Gru 2018    Temat postu:

niestety membrany wzrokowo tak do konca sie nie da sprawdzic - kiedys jak była "Sztywna" w rękach to wiedziałem że jest kiepska - ale pare razy trafiło mi sie że membrana wyglądała jak nówka - a po założeniu fabrycznie nowej była znaczna poprawa - dlatego taka ocena jest dośc kiepska
jak chcesz mozesz mi wysłać gaźnik, moge ci go umyc w ultradzwiekach i ocenic co i jak, membrane moge przełożyć nową - zobaczyc czy bedzie poprawa siurka, jak nie bedzie to bezkosztowo wrzucam starą a nowa zostaje u mnie. mam tez patent na tuning tych gaźników - wtedy stan membrany az takiego znaczenia nie ma - bo dorzucam dysze przelewową ( tak jak w nowszych gaźnikach ) i nią mozna sterować ewentualnie - sam tuning wiec eliminuje problem zamuły, dodatkowo robi z takiego 525 niezłego szatana - nie chce nic nikomu wciskac - ale sam mozesz miec problemy z dojsciem do ładu, chyba ze wymienisz pół gaźnika na nowy Very Happy albo spędzisz kilka godzin jeszcze bawiąc się w regulacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalgsxr




Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 31
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:04, 04 Gru 2018    Temat postu:

Rozwiazalem problem.
Smieszny powod: zalozylem tylne oswietlenie i wzialem "+" z nieodpowiedniego przewodu :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin