Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 525 diagnoza doktora :P

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 22:07, 04 Wrz 2013    Temat postu: exc 525 diagnoza doktora :P

siemka
mam takie pytanie ze od niedawna mam 525 i nie wiem co tam siedzi w nim jak sie do niego zabrac, chcialem tak wstepnie sie dowiedziec w jakim stanie tlok itp tylko ze jak rozbiore to zaraz uszczelki trzeba bedzie kupywac i teraz nie wiem czy zbierac kase i i nakupowac czesci i przy otwarciu odrazu pozmieniac czy jak, tylko jedno i drugie mija sie z celem, po prostu jakie macie rady zeby spr w jakiej kondycji jest silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:41, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Jak nie wiadomo kiedy moto miał robiony remont i jak ktoś o niego dbał to wiadomo że najlepiej rozebrać i widzieć wszystko na własne oczy. Na początek można sprawdzić czy niema opiłków na sitkach oleju, zawory wyregulować przy okazji zmierzyć czy do dźwigienki nie mają mniej niż 0,20mm szczelinomierzem bo jeśli mniej to wymiana, sprawdzić stan łańcuszka rozrządu, korbowód czy nie klekocze, czy nie dymi - spala oleju. Jeżeli coś z tego występuje to najlepiej rozebrać za wczasu i zobaczyć na własne oczy co do ew. wymiany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 17:04, 05 Wrz 2013    Temat postu:

a mam lancuszek dida do rozrzadu, ale mechanik powiedzial ze tylko org bo te dida sie rozciagaja, a jak sprawdzic czy korbowod klekocze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:27, 05 Wrz 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=lRZrK107Yik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 20:50, 05 Wrz 2013    Temat postu:

ta z walem na wierzchu moze i mozna to spr., sle chodzi o oznaki z silnika w calosci na co zwrocic uwage

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:06, 05 Wrz 2013    Temat postu:

nic nie sprawdzisz. o ile nie jarmoli i nie kopci znaczy że, albo coś jest w stanie średnim, albo pada coś czego nie słychać, albo że silnik jest ok.

ale moim zdaniem temat jest bez sensu i takie wymyslanie i jasnowidzenie. po prostu sezon sie konczy, silnik na stół, rozbierasz diagnozujesz, kupujesz częsci składasz i jeździsz. po co wymienaic pół silnika jak sie może okazać igiełka i moze posłuzyc jeszcze długo długo. wtedy same uszczelki i latasz dalej. róznie z tym bywa wszystkim dla przykładu mi moto pracował idealnie, nie brał oleju nie kopcił. a tłok był ostro wytarty ptrzetrzymany duzo za duzo. luzy 2X wieksze niz dopuszczalne fabryczne. przez to cylinder poszedł na śmietnik. a z zewnatrz nie było zadnych oznak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 22:00, 13 Wrz 2013    Temat postu:

a jak myslicie rozbierac powoli przez zime samemu czy lepiej komus oddac, jesli chodzi o mechanike to wiadomo w jakis 2t sie wymienialo tloki pierscienie itp, ale czteropaka nigdy nie rozbieralem (chcialbym sie nauczyc zeby mnie nie kasowali ale czy nie za duze ryzyko)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:12, 13 Wrz 2013    Temat postu:

to pytanie nie jest do nas tylko do Ciebie. nikt nie jest jasnowidzem żeby ocenic czy dasz rade czy nie. wystrarczy obczaic tematy kolegów, też robili to pierwszy a moze którys raz - i wychodziły problemy, że skrzynie źle poskładali, a to że costam źle, połowy rzeczy moze nie posprawdzali jak trzeba. w serwisie masz więcej pewnosci że zrobią to fachowo ( wiadomo zalezy od serwisu ale nie o tym chce teraz pisać ) jak sie zabierzesz moze ci sie udac wszystko ładnie pieknie, a mozesz sie też pogubić w czymś i potem moze byc problem. ogólnie powiem Ci że też robiłem to pierwszy raz chociaz kilkanascie 2T przerobiłem, a serwisowke tez nie raz przejrzałem i dało rade. chociaż też bez problemów ie nie obyło bo za 1 razem nie ustawiłem poprawnie rozrządu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 9:35, 14 Wrz 2013    Temat postu:

najbardziej to sie obawiam rozrzadu, a ogolnie to chodzilo mi o to czy jest on jakis mega trudny do zlozenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:54, 14 Wrz 2013    Temat postu:

no to jak pisałem od początku - dla jednego to moze byc mega zagadka, a dla drugiego prosta sprawa. ogólnie to wygląda to tak, ustawiasz wał w GMP blokujesz srubką, łancuszek byle jak aby go sensownie spiąc czyli gdzies w górze łączenie. wałek nakładasz, ustawiasz kropki poziomo, zapinasz łancuszek zakuwarką i gotowe ma działac ;D jedynie taki bajer że nie ma idealnego połozenia wałka na poziomo kropkami żeby łancuszek pasował. i ja wybrałem tą złą opcje ;P teraz wiem że jak mam dylemat to sobie palcem lekko wciskam tam gdzie jest napinacz ( napinam po prostu łancuszek lekko ) i wtedy nie ma zadnej wątpliwosci co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 20:49, 14 Wrz 2013    Temat postu:

a tak z takich narzedzi specjalnych pod moto to co potrzeba? sciagacz do magneta, zakowarka cos jeszcze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:25, 15 Wrz 2013    Temat postu:

zalezy, wszystko mozesz robic młotkiem i przecinakiem, a mozesz uzyc pro narzędzi. w serwisówce na początku masz rysunek i spis narzędzi jakich wymagaja do prawidłowego złozenia motocykla. przy kazdym punkcie potem pisze którego narządu masz uzyc Very Happy tym sie sugeruj. a czego uzyjesz to juz twoja sprawa Very Happy sciągacz i zakuwka do łancucha to podstawa. jakis pneumat bo często niektóre sruby nie sa łatwe do odkręcenia, np kosza sprzegłowe. klucz dynamometryczny boi nie złozysz silnika bez niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 18:16, 15 Wrz 2013    Temat postu:

tytja masz manual do silnika, jak krok po kroku rozłożyć i złożyć;

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin