Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 525 03- zamarlo ;p
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 20:54, 11 Sie 2013    Temat postu: exc 525 03- zamarlo ;p

siemka
o podczas dzisiejszej jazdy duzo bylo blota wody itp, ale w momencie gdy mnie kumpel ochlapal woda po jakichs 50 metrach moto zamarlo, i tak mi sie wydaje ze to przez ta wode ale gdzie mogla wpasc, bo mysle ze nawet jak by zamoczylo elektryke od lamp to moto dalej by chodzilo, jedyne co zrobilem po scholowaniu do domu, to sprawdzilem swiece w moto nie ma ale swieca dobra sprawdzona w simsonie ;p i porozczepialem kostki obok silnika co by wyschly jak cos, ale kurde wedlug mnie to przez rzeke powinieniem przejechac i nic sie nie powinno dziac moze to nie to ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:58, 11 Sie 2013    Temat postu:

ja tez mam tak ze czasami go topie i nic, a czasami troszke wody i zdycha, u mnie prawdopodobnie puszcza fajka i sie wszystko zalewa, przedmuchaj dobrze fajke przewód wn itp, dmuchnik w ten otwór w głowicy bo moze sie zapchał i woda gdzies stoi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:39, 13 Sie 2013    Temat postu:

moze tez do gaznika zaciagal wode ktora blokuje przeplyw paliwa teraz mialem tak u siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Wto 12:44, 13 Sie 2013    Temat postu:

ale nie ma iskry, jakby woda sie dostala to raczej objawy by byly najpierw by sie dusil, parchal, nie wkrecal itp,a mi moto zgaslo naraz cyk i koniec zero objawow, i wlasnie teraz nie wiem jak sie zabrac za ta iskre, wogole fajka jest odczepialna o cewki ?


no i tak sprawdzilem kable wychodzace z magneta i nie mam pradu na kablu zielonym i czerwonym czyli padl impulsator wedlug tego co napisal lordgrax
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/problem-z-iskra-exc-525,761.html
sprawdzalem probowka czyli typu prad jest badz nie ma


kurde juz sam nie wiem kupilem sobie multimetr ale nie umiem za bardzo sie poslugiwac ;p i teraz pytanie z modulu wychodza dwie wiazki jedna do gaznika i druga do cewki i tam do cewki jeden idzie do masy a drugi bialy z niebieskim paskiem i tam chyba powinien byc prad a nie bylo, i dlatego zaczalem sprawdzac czy dochodzi prad do modulu a ze tylko od impulsatora mi sie nie zapalilo wiec stwierdzilem ze to on


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Wto 17:03, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Wto 20:46, 13 Sie 2013    Temat postu:

Znajdz parę przewodów ze statora w kolorze czerwono czarny i biało czarny. To jest cewka zasilająca CDI (modul).Rozepnij kostkę pod bakiem i wepnij w nie żarówkę 12V 5w. Zakręć albo kopnij powinna rozbłysnąć jasnym światłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Wto 21:22, 13 Sie 2013    Temat postu:

herkloss napisał:
Znajdz parę przewodów ze statora w kolorze czerwono czarny i biało czarny. To jest cewka zasilająca CDI (modul).Rozepnij kostkę pod bakiem i wepnij w nie żarówkę 12V 5w. Zakręć albo kopnij powinna rozbłysnąć jasnym światłem.

i co mi to da? magneto jest sprawne , jedynie nie wiem jak sprawdzic impulsator niby wpialem multimetr w jeden kabnel i w drugi bylo ok 100(czegos tam) wiec powinno byc ok , tylko pozniej z modulu wychodzi kabelek bialy z niebieskim paskiem i nie wiem jak jego sprawdzic bo on idzie do cewki z fajka( o ta cewke mi chodzi to przy kablu WN)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Wto 21:34, 13 Sie 2013    Temat postu:

A to Ci to da że jak CDI niebędzie zasilane to Ci nic nie zadzała od tego sie zaczyna .Dalej jesli ustawiłeś omy na multimet. i masz 100 to impul. dobry.A ten biało niebieski co idzie z CDI do cewki WN SPRAWDZASZ TAK .Żarówka miedzy masę a ten kabel i krecisz powinna błyskać.I rozepnij taki czarno żółty to przewód od gaszacza pod bakiem jest spiety to rozepnij wykluczysz gaszacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 8:50, 14 Sie 2013    Temat postu:

a jak sprawdzic cewke i fajke ?

a mi w tym niebiesko bialym kablu z modul wyszlo ze jest masa, bo wzielem probowke podczepilem do plusa drugi koniec do kabelka i probowka swiecila, a jak dalem do minusa i do kabelka i krecilem rozrusznikiem nic sie nie dzialo

jeszcze raz sprawdzilem kable z magneta tylko multimetrem i tak
czarno/czerwony i czerwono/bialy ok 10
zolty bialy - ok 1 (ale to chyba sie nie sprawdza bo one nie sa w parze?)
impulsator 100
multimetr ustawilem na 200 ohm i wkladalem jedna koncowke do jednego przewodu drugi do drugiego przewodu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Śro 11:09, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 16:37, 14 Sie 2013    Temat postu:

zrobilem rezystancje wedlug serwisowki, i tam gdzie wchodzi niebiesko bialy do cewki czarnykabel do kablka wn czerwony i wartosc sie zgadza okolo 6.20 -6.30ohm, ale po zwarciu do masy juz sie nie zgadza, powinno byc 0,30 a jest 0.01

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pią 10:56, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 20:53, 14 Sie 2013    Temat postu:

no a po podczepieniu zarowki pod niebiesko bialy kabelek nie swieci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Czw 10:54, 15 Sie 2013    Temat postu:

Dlaczego robisz wszystko od końca?Zacznij od magneta tam się indukuje napiecie do zasilania całego układu zapłonowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 16:21, 15 Sie 2013    Temat postu:

no ale magneto pisalem ze srawdzilem, ipulsator opornosc 100, a te dwie wtyki pozostale z magneta tez swieci probowka po zakreceniu rozrusznikiem, czyli gdzies sie gubi miedzy modul -cewka, najbardzie mnie interesuje ten kabelek niebiesko/bialy ze tam masa jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 0:20, 16 Sie 2013    Temat postu:

dobra poprawka impulsator oporonosc 100, ale wedlug serwisowki ma byc 4,5V a u mnie jest 0,01( , dalej, czarno/czerwony kabel i czerwonoy/bialy ma byc 30v a jest 4,5, i teraz nie wiem czym sie kierowac do impulsatora opornoscia czy voltami wedlug serwisowki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pią 11:20, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Śro 20:06, 21 Sie 2013    Temat postu:

No to jest zjebana cewka w magnecie jak masz 4,5V Żarówka powinna swiecić bardzo jasno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 11:38, 22 Sie 2013    Temat postu:

znaczy probowka swieci, tylko mi sie volty nie zgadzaja(moze taki ze mnie elektryk Razz), motor juz stoi u mechanika jak mu powiedzialem ze masa wychodzi na tym kablu niebieskim z modulu to powiedzial przez to ze jest sterowany plusem, zobaczymy co bedzie obstawiam cewke WN bo wczoraj mi przyszla nowa i tak jakby wartosci byly inne ale nie mam teraz motoru przy sobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin