Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 2012-2013
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianadernew




Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:04, 26 Wrz 2014    Temat postu: EXC 450 2012-2013

Witam,
Jestem na drodze poszukiwań dobrego enduro w mocny teren ( żwirownie, błota, lasy ) na tor nawet się nie napalam bo mnie to nie kręci.
Jestem chyba na 100% przekonany że kupię EXC 450 z 2012 rocznika czy jest ktoś na forum ( oprócz KNKS - bo już jego opinię znam ) kto ma tutaj EXC 450/500 na wtrysku i może się wypowiedzieć cokolwiek na temat sprzętu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:29, 26 Wrz 2014    Temat postu:

tez jestem ciekaw tematu, robił juz ktos korbe w tym modelu ? Chuba nie jest standardowa jak w starszych modelach tylko juz na panewce ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:33, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Silnik generalnie udany jednak już nie tak debiloodporny jak starsi bracia. Te modele są kilka kilo lżejsze od poprzedników. Po otwarciu silnika odrazu widać te brakujące kilogramy, m.in na kołach zębatych skrzyni biegów, korbowodzie(korba w porównaniu do poprzednika wygląda jak wyjęta z setki). Od 2013 na schematach widać panewkę na stopie korbowodu. Głowica bardzo podobna jak w starszym bracie. Jeden obieg oleju, mechaniczny napinacz na plus.
Moto fajne i godne uwagi jednak można zapomnieć o przebiegach bez remontu po kilkaset godzin jak to było w przypadku RFS i XC4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hus300




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:35, 27 Wrz 2014    Temat postu:

dwóch kolegów ma 500 jeden 160mth drugi 180mth jeszcze nic nie robili , mam też 3-ech znajomych z 450 '13 ale oni mają koło 100mth także jeszcze o niczym nie myślą. Ogólnie wszyscy zadowoleni, motocykle jak na pojemność dość poręczne, bardzo mało palące . Z nowych widziałem 350 exc rozebraną przy 120 mth ogólnie bez śladów zużycia , tłok mieścił się w normie, ale profilaktycznie został zmieniony, nadmienię, że z tych trzech zdecydowanie najmniej żywotny to 350;
osobiście zamiast panewki na korbie wolałbym łożysko ale jak dba się o olej nie powinno być problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:44, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Na amerykańskich forach krążą opinie, że EXC 500 robi bez problemu 250 godzin na nominalnym tłoku. Podobno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianadernew




Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:15, 28 Wrz 2014    Temat postu:

dzięki za info Smile ! to teraz nie wiem czy 450 czy 500 ... Smile chyba wezme co będzie w lepszej kondycji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:44, 28 Wrz 2014    Temat postu:

500 jest wyrażnie mocniejszy od 450, który i tak jest mocny.
Warto przejechać się dla porównania jednym i drugim, żeby nie okazało się potem, że 500 "urywa rączki" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hus300




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:29, 29 Wrz 2014    Temat postu:

jak ktoś nie potrafi panować nad mocą to 4,5 też będzie za mocne; w 500 ta moc jest bardzo przyjemna i czasem przydatna - są sytuacje gdzie zdążysz tylko odkręcić i jak nie "braknie' to "przejdziesz";
moim zdaniem brać ten który się lepszy trafi, jakbym miał decydować po przejażdżce w życiu bym nie wsiadł na 300 2t.
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fawinyl




Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drawsko Pomorskie

PostWysłany: Pon 19:45, 29 Wrz 2014    Temat postu:

Mam 500 od nowości jeżdżę nią w rajdach, 500 zaliczyła ze mna wszystkie serie MTrally zawsze kończąc na pudle, cały puchar polski w Rajdach Baja. Dobiła już do około 180mth i jest po wymianie tłoka ( profilaktycznie ) Jak dotychczas chodzi bez najmniejszego zarzutu. Olej co 15mth zawory co 100mth. Kolega ma również EXC500 od nowości i ma nalatane około 250-270mth na oryginalnym tłoku!!!!
Jak ktoś dbał o sprzęt i używał go z głową to moim zadaniem przebiegi rzędu 200-250 nie są tym motocyklom straszne.
Z tego co pamiętam to 450 ma dwa wałki rozrządu, a 500 jeden.
Jeździłem na obu modelach i 450 trzeba zdecydowanie wyżej kręcić. 500 ma mocny dół, który nie w każdych warunkach jest pomocny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fawinyl dnia Pon 19:47, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:14, 29 Wrz 2014    Temat postu:

fawinyl napisał:
Z tego co pamiętam to 450 ma dwa wałki rozrządu, a 500 jeden

450 również jest OHC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianadernew




Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:14, 29 Wrz 2014    Temat postu:

wielkie dzięki raz jeszcze za opinie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianadernew




Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:08, 01 Paź 2014    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie - NIGDZIE nie moge tego znalezc.
Ile ma kucy EXC450? 2012 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:42, 01 Paź 2014    Temat postu:

Ktm oficjalnie nie podaję takich danych. Schamowana 450exc na wtrysku, na seryjnym wydechu ma około 46-48KM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 16:54, 01 Paź 2014    Temat postu:

500EXC Results- Stock and after EFI Tuner and XCW Silencer Installation



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianadernew




Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:00, 06 Paź 2014    Temat postu:

dzięki!, a czy w 2014-2015 coś się zmieniło w mechanice ?
Bo dzwoniłem do gościa który sprzedaje model 2013 i powód sprzedaży -
,, ,, Kupuję nowy model bo jest lepszy""


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin