Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:06, 19 Lip 2013    Temat postu: exc 450

witam od nie dawno zakupilem ktm exc 450 2003 r kto mi powie co ile wymiana oleju 15 mth czy liczyc od spalonego paliwa mam jakis licznik zamontowany ale on liczy czas pracy silnika nie mth 0.1=6 min wedllug jego wkazan przelatalem 15 tych jednostek i wyszlo ok 500 km czy to nie za szybko wymaina jka wy to liczycie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 22:36, 19 Lip 2013    Temat postu:

Czym częściej wyminisz olej tym lepiej dla twojego silnika.
Olej tak co 10.-15mth powinno się wymieniać.
Ja obliczyłem że wd licznika jeden bak paliwa to tak około 2mth ( u mnie), więc zamierzam olej wyminiać po 7 bakach spalonego paliwa Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:37, 19 Lip 2013    Temat postu:

ciezko powiedziec, takie liczniki licza czas odpalonego silnika, jak pyrkasz to taka godzina nijak sie ma do czasu jak np katował bys sprzęt na torze czy jakiejs prostej kręcąc v maxa. najlepszy jest fabryczny licznik mth sprawdza się dobrze i liczy realnie to co sie nalatało. mozna liczyc na baki 1 bak = 1 mth. ale czasami cięzko to kontrolować jak są jakies dolewki itp itd. ale i tak to wszystko nawet jak bedziesz liczył ma sie ni jak do super dbania o silnik. bo jak sobie bedziesz zmiał co 15 mth a silnik jest np dobity. to bedziesz spuszczał kisiel. najlepiej to patrzec po 10 bakach mniej wiecej w jakim stanie olej. jak leje motula ma zielonkawy kolor. jak widze że juz zielonego praktycznie nie widać, i dochodzi własnie 15-20 MTH to wymieniam. ale jak widze że jeszcze jak nowy jest, to zostawiam. różnie jeżdze i czasami 5 mth z tych 20stku pyrkam, wiec olej sie tak nie zuzywa mocno jak przy pałowaniu w terenie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 8:52, 20 Lip 2013    Temat postu:

a ten przeliczniki z serwisowki 15 mth = 100 l paliwa moze tego sie trzymac a jak poznac jaki jest napinacz lancuszka jak na biegu popchne moto do tylu to taki jek jest z okolic napinacza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 11:59, 20 Lip 2013    Temat postu:

Też może być. To wtedy i tak wychodzi że jeden bak to jedna motogodzina, bo w zasadzi 12.5baku to 100l wachy, bo bak ma równe 8l.
Drugiej części pytania nie rozumiem. Chodzi ci czy masz napinacz hydrauliczny czy manualny, czy chodzi ci kiedy jest do wymiany łańcuszek rozrządu czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:58, 20 Lip 2013    Temat postu:

chodzi o to ze nie wiem czy napinacz jest hydrauliczny czy manualny jak to sprawdzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:46, 20 Lip 2013    Temat postu:

moto masz z 2003 r hydraulicznego napinacza tam niema

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 22:08, 20 Lip 2013    Temat postu:

Jest to normalny stary rfs z manulanym napinaczem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 5:58, 21 Lip 2013    Temat postu:

a jaka jest obsluga takiego napinacza ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:34, 21 Lip 2013    Temat postu:

4tstunt no jak manualny ? to jest napinacz automatyczny ale nie hydrauliczny. prosta spręzynka i zapadki. nie ma zadnej obsługi. jedynie mozna sprawdzic mniej wiecej stan łancuszka, odkręcając najpierw srodkową srube ( uwaga bo sie zrywają chętnie gwinty ) a potem cały napinacz odkręcaz 2 srubami. i jak masz zdemontowany, wyciągasz stopke i liczysz kliknięcia w oryginalnym napinaczu zwykle zostaje kilka klików, ja np na nowym łancuszku mam 3 kliki. ale cżesto ludzie wsadzają chinskie i one są dłuzsze ;D potem stopke wciskasz, skręcasz w odwrotnej kolejnosci i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 8:33, 21 Lip 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
4tstunt no jak manualny ? to jest napinacz automatyczny ale nie hydrauliczny. prosta spręzynka i zapadki. nie ma zadnej obsługi. jedynie mozna sprawdzic mniej wiecej stan łancuszka, odkręcając najpierw srodkową srube ( uwaga bo sie zrywają chętnie gwinty ) a potem cały napinacz odkręcaz 2 srubami. i jak masz zdemontowany, wyciągasz stopke i liczysz kliknięcia w oryginalnym napinaczu zwykle zostaje kilka klików, ja np na nowym łancuszku mam 3 kliki. ale cżesto ludzie wsadzają chinskie i one są dłuzsze ;D potem stopke wciskasz, skręcasz w odwrotnej kolejnosci i tyle


No popieprzyłem chodziło mi właśnie że jest to najprostrzy napinacz. Nie hydrauliczny jak w nowszych motocyklach i przez jego prostę nazwałem go manualnym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin