Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 400 / Ocena
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 12:05, 04 Mar 2016    Temat postu:

Oczywiście, że wolałbym kupić sprzęt do remontu, ale trafić coś takiego jest naprawdę bardzo trudne, więc szukam czegoś. Wpadło mi w oko jeszcze coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 12:55, 04 Mar 2016    Temat postu:

Uparles się na moto z Włoch i od handlarza Smile ja bym nie dał ceny ktma za betę nawet z silnikiem rfs.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 13:02, 04 Mar 2016    Temat postu:

Na nic sie nie uparłem, po prostu głośno myślę i pytam Smile Pytam o Betę, ponieważ dostałem propozycję zakupu na PW, a powyższy egzemplarz jest tylko przykładowym Smile Jeżeli będę potrzebował zakupić coś z Włoch to zapytam znajomego, przyciąga tylko sprawdzony i w dobrej kondycji sprzęt. Orientuje się po prostu w rynku, bo wypadłem trochę z wprawy.

Pozdrawiam
Daniel


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 13:18, 04 Mar 2016    Temat postu:

Ktm jest o tyle lepszy ze części do niego będą w każdym warzywniaku jeśli nie masz daleko to podejdź i zobacz. Jeśli nie znasz się do końca to weź mechanika. Z doświadczenia wiem ze to się opłaca. Bo te zdjęcia są zrobione tak ze nic na nich nie widać. Nie nastawia się specjalnie na to bo handlarze sprowadzają moto zmęczone. Ale chyba wole poczekać i kupić od polaka mimo że też kombinator ale jak dajesz 10 to większą szansa ze cos jest zrobione w nim. A tu kupuje się np za 7, potem koszt sprowadzenia, tłumaczeń,zysk handlarza(za 500zl nie będzie się bawil) coś tam jeszcze poprawić żeby pojechał. A kupując w pl odchodzą koszty sprowadzonego moto. Już bym wolał kupić np jakiś słabszy z polski za np 8500 czy 9000 i ten tysiąc sobie dorzucić na remont a nie dorabiać oszustow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 13:24, 04 Mar 2016    Temat postu:

Ja bym prędzej szukał czegoś w takim stylu
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mowie ze akurat to ale tu masz polaka, chce sprzedać, nie handlarz to większą szansa ze utwargujesz cos, kupisz za 8500, masz 2 tysiące do remontu czyli powiedzmy połowę. A że gorzej wizualnie wygląda to sobie 300 weź z tych 2 tysięcy na nową okleine. Tamte moto ładniej wyglądają bo klient kupuje oczami ale podejrzewam ze ten ktm będzie w lepszym stanie mimo niższej ceny. I nie wierz ze kupując moto z tego roku nie będziesz miał czegóż do zrobienia bo zawsze coś jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 13:39, 04 Mar 2016    Temat postu:

Rozumiem, jest to jakieś wyjście. Tak jak pisałem nikt mnie nie goni, więc na spokojnie mogę czegoś poszukać. Jeżeli chodzi o 450, to niestety ale to już za dużo jak dla mnie, 400 to jest powiedzmy taki "max" Prawdę mówiąc na początku skłaniałem się ku 250 w 4t, ale wytrzymałość pewnych podzespołów silnikowych jest mniejsza jak w przypadku poczciwej 400 dlatego też taki wybór.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 13:57, 04 Mar 2016    Temat postu:

To chyba bym wolał kupić dobre 450 i założyć inna zębatke wtedy nie będzie tak zrywny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 14:13, 04 Mar 2016    Temat postu:

maximus_vodka napisał:
To chyba bym wolał kupić dobre 450 i założyć inna zębatke wtedy nie będzie tak zrywny.


Nie chodzi o zrywność a o silnik mniej wysilony.
Jako posiadacz Bety się wtrącę Wink
Zależy kto do czego potrzebuje sprzęciora.
400'ka jest najbardziej przyjazna a tym samym najwięcej wybacza.

I pewnie,że najlepiej zrobić samemu ale trzeba odpowiednio tanio kupić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 14:25, 04 Mar 2016    Temat postu:

Czy faktycznie różnica w wytrzymałości 400 a 450 będzie taka wyraźna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 14:29, 04 Mar 2016    Temat postu:

Tego nie wiem.
Miałem kilka enduraków o poj. od 250 do 600 i 400'ka mi najbardziej pasuje. Z guzikiem i kopniakiem Wink
Ale każdy szuka i odnajduje coś innego w motocyklach stąd prawo wyboru Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 14:52, 04 Mar 2016    Temat postu:

Masz takie prawo wyboru jaka podaż sprzętów na rynku.wiadomo ze 400 jest spokojniejsze od 450 ale chodzi mi bardziej o to czy warto czekać na ta 400 których jest mniej, czy lepiej kupić 450 od reki i trochę go ugrzecznić. Ja bym wolał kupić 450 i ewentualnie przełożeniem go ustawić. Chciałem tylko zasygnalizować taka możliwość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 20:05, 04 Mar 2016    Temat postu:

Nie do końca chodzi mi tutaj też o samą moc, ale bardziej o trwałość jednostki napędowej, dlatego też skłaniam się ku 400, a nie 450. No ale nie ukrywam,że moc też jest tu istotnym czynnikiem:)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:54, 04 Mar 2016    Temat postu:

nie patrz na trwałosc tylko na stan. co z tego ze kupisz 400 do remontu jak w podobnych pieniadzach trafi sie przyzwoita 450tka. Bierz to co w lepszym stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:00, 05 Mar 2016    Temat postu:

fakt moze 400 jest mniej wysilona od 450 ale to wciaz prawie ten sam motocykl nie jest tak wytrzymała jak xr 400 albo drz 400, czesto ludzie ida takim tokiem mysilenia i do silnika sie nie dotykaja bo jest mniej wysilony od 450 exc co jest troche błędem...Jezdze na 450 i powiem ci tyle ze nie masz co sie bac, 450 od dołu nie jest az takie mocne... i serwisowo jak nie katujesz i dbasz posłuzy tak samo długo jak 400

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob 13:00, 05 Mar 2016    Temat postu:

Rozumiem, a powiedzcie mi, co sądzicie o 250? W tamtym roku mocno zastanawiałem się na 2t, w tym na EXC 200, później zainteresowałem się 4t,a dokładniej WR 250F. Po przeczytaniu różnych komentarzy, zrezygnowałem z tego pomysłu na rzecz właśnie EXC 400, powiedzcie mi, czy to dobra decyzja?

Pozdrawiam
Daniel


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin