Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 400 kopci przy odpaleniu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:46, 04 Paź 2016    Temat postu: exc 400 kopci przy odpaleniu

Siema
Mam zagwozdke z moim rfs-em, kat przy odpalaniu przykapca na biało
początkowo myślałem ze łyka olej ale wyraźnie czuć borygo ze spalin,
po cało dniowej jezdzie spalił mi jakies 200ml borygo, pierwsza myśl uszczelka albo głowica ale nie wywala spalin do chłodnicy stan oleju w normie
nie widac zadnego szlamu w oleju więc raczej odpada.

Co jeszcze sprawdzić? sprężanie? chociaz tłok ma jakieś 60mh

Jak jeszcze może się przedostać borygo do komory spalania bądz wydechu?

Czy możliwe jest ze przez pompe wody do głowicy?? lecz wtedy borygo poszło by do oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:54, 04 Paź 2016    Temat postu:

tak w tym silniku jak by woda poszła na silnik jakims cudem ( bo jest jeszcze między olejem a wodą dren którym odpłynie to ( ta dziura pod pompą ) ) to i tak zmiesza sie z olejem tylko a nie dostanie do komory spalania od razu.

jedyna opcja to uszczelka pod głowicą - są rózne opcje, nie zawsze musi dawać cisnienie w układ. chociaz to i tak dosyc dziwne i szczerze mówiąc 1 raz słysze żeby brał płyn...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:55, 05 Paź 2016    Temat postu:

chyba że pękła głowica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:07, 05 Paź 2016    Temat postu:

poszła uszczelka pod glowica albo sama głowica. Robiłes jakis remont w przeszłosci? chodzi mi o to czy byla kupowana oryginalna uszczelka pod glowice czy zamiennnik? Mi nie dawno pusciła uszczelka pod glowica i w płynie chłodniczym nie było sladu spalin, płyn byl czysty jak łza

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 10:36, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:33, 05 Paź 2016    Temat postu:

Tak robiłem remont przed sezonem i uszczelka nie była orginalna tylko firmy Jt.
W następnym tygodniu zdejme głowice i sie wszystko okaże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 20:10, 05 Paź 2016    Temat postu:

podobny problem miałem w sx 450 po wymianie uszczelek na org problem ustąpił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:29, 05 Paź 2016    Temat postu:

no racja - jeszcze mogło cos pęknąć,

ale nie oryginalna uszczelka mogła byc powodem, ja miałem OMP co prawda płynu nie puszczało, ale jak rozebrałem potem silnik to w jednym miejscu z pół cm od brzegu uszczelka była "okopcona" pewnie troche mocniej pokatować i potrzymać z sezon dłuzej to by tam uszczelki w ogóle nie było ;D
i jeszcze sie pociło i pod głowicą i pod cylindrem na zewnątrz, nic nie ciekło, ale po jeździe w pyle zawsze sie tam kurz czepiał.

zmieniaj na oryginał i problem znika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:37, 06 Paź 2016    Temat postu:

Ta firma, łby, też miałem problem z ich uszczelkami, cisnąć patałachów gdzie tylko się da. Dawno już powinni zwijać się z tego biznesu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:25, 21 Paź 2016    Temat postu:

Siema

Trochę odświeżę temat, oddałem głowice do sprawdzenia szczelności i planowania jest OK.
Oczywiście uszczelkę tym razem kupiłem oryginalną wszystko poskładałem jak należy i dalej jest to samo...

Teraz mam zagwozdkę, czy może poszedł cylinder w co nie wierze bo jeszcze widać jodęłke po honowaniu tłok ma jeszcze teflon a pierścienie mają 0.4 mm luzu na zamku a zakres jest do 0.8mm.

Czy może jednak głowica puszcza bo kopci tylko jak się nagrzeję a szczelność głowicy sprawdzają w 60 stopniach z tego co wiem.

Jak myślicie jak to skutecznie sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 17:48, 21 Paź 2016    Temat postu:

Kolego ja miałem taką sytuacje ale u ciebie to ejst mało prawdopodobne
była uszkodzona tuleja cylindrowa, mikro pęknięcie
cisnienei ni szlo w układ a płyn zaciągał do cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:52, 21 Paź 2016    Temat postu:

Właśnie u mnie jest taki problem ze kat przepala płyn chłodniczy a ciśnienie nie idzie na układ chłodzenia ani plyn nie idzie do oleju więc cylinder odpada.

Ale już to sprawdziłem bo jeśli płyn chłodniczy jest spalany a niema go w oleju to musi się dostawać razem z mieszanką przez zawory ssące, wiedz zdemontowalem gaznik i dałem ciśnienie do układu chlodzacego, wycieków nie było widać na pierwszy rzut oka ale gdy zakrecilem rozrusznikiem pokazał się płyn na zaworach. Więc wygląda na to że pęknięcie jest gdzieś na gnieździe zaworowym.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:34, 21 Paź 2016    Temat postu:

fotka mokrego zaworu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:05, 22 Paź 2016    Temat postu:

czym są mokre te zawory?
olej
płyn z chłodnicy
paliwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 18:30, 22 Paź 2016    Temat postu:

plyn chlodniczy widac, ja bym sciagnal ta glowice i obadal dokladnie nawet bez zeaworow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:31, 22 Paź 2016    Temat postu:

borygo, pęknięcie musi być gdzieś na gnieździe zaworowym bo cieknie tylko wtedy gdy zawory są otwarte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin