Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 350 czy warto się interesować

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 13:25, 16 Lut 2016    Temat postu: Exc 350 czy warto się interesować

Cześć. Mam 175 cm wzrostu i trochę ponad 100kg. Mam kilka pytań, ale chciałbym to zmieścić w 1 wątku dlatego proszę o wyrozumiałość Smile 1 czy warto interesować się exc 350 po remoncie zatartego go silnika? Czy było to na tyle niszczące że lepiej ominąć ten egzemplarz. Kolejne pytanie: czy 350 nie będzie się pode mną nadmiernie męczyła? Dotąd jeździłem 450 i czułem się na niej dobrze. Moc spokojnie wystarcza, ale boję się że 350 mimo zbliżonej mocy może się męczyć z ciężkim facetem Smile i ostatnie pytanie dość na razie abstrakcyjne: na jaką zniżkę można liczyć w salonie na nowe 350 lub 450. Zdaję sobie sprawę ze to indywidualna kwestia ale można znaleźć ogólna tendencję. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 14:29, 16 Lut 2016    Temat postu:

hej.
samo zatarcie o ile dobrze wyremontowane nie jest wielkim nieszczęściem, zależy co i jak zostało wymienione, czy ktoś nie poszedł na łatwiznę i zreanimował moto tylko żeby opchnąć czy zrobione jest porządnie.
zostałbym przy 450 chyba że męczysz się na extreme albo potrzebujesz bardziej poręczniejsze moto, no i 350 trzeba bardziej kręcić żeby jechała, a nie każdy lubi agresywniejszy styl jazdy, Generalnie mocno indywidualna sprawa, jak lubisz jeździć dołem to na 350 może nie do końca Ci odpowiadać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 14:52, 16 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki. Właśnie myślę o pozostaniu przy 450. Waga moto mi odpowiada, ładnie idzie dołem, a z racji tego, że jeżdżę amatorsko nie muszę wkręcać na wysokie obroty. Chyba 450 sprawdzi się lepiej przy przeskakiwaniu drzew, rowów, może na pojazdach jest łatwiej na 350. Kolejna rzecz, że przynajmniej teoretycznie 450 przejedzie więcej na tłoku. Czy możesz mi powiedzieć czym się różni naprawa na lipę a dobra naprawa przy zatarciu? Pewnie powinien iść nowy tłok, pierscienie plus może nowy cylek lub nicasil ? Czy rusza się też korbę i coś więcej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 15:12, 16 Lut 2016    Temat postu:

zależy od czego się zatarło, czy jechał bez oleju, czy bez wody, czy jedno i drugie
najszybciej zaciera górne wałki rozrządu, ale np. jak korba na dole też nie dostała oleju to też będzie do wymiany, jak złapało na cylindrze to zestaw tłok+cylinder , ew. nowy nikasil. ciężko powiedzieć jak nie zna się przyczyny, ale porządny przegląd silnika jest konieczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:14, 16 Lut 2016    Temat postu:

nie jest łatwiej. 350tka jest duzo lzejsza w prowadzeniu, i łatwiej nią "sterowac" w locie itp. a mocowo tez spoko wystarczy tylko inne techniki sie wykorzystuje troche.

350tka lepiej nauczy techniki. 450tka bedzie duzo lepsza do amatorskiego polatania - mniej pali, wiecej wytrzyma, jest duzo szybsza itp.

róznice w naprawach :
zestaw tłokowy na pewno, akurat cylinder o ile nie dostał uszkodzen moze zostać. gorzej korba - jak silnik zblokowało lepiej zmieniac od razu z łozyskami bo na pewno miały potęzne przeciązenia i w krótkim czasie mogą sie odzywać. ale ogólnie o cały remotn chodzi. mozesz kupic tłok oryginalny, oryginalne uszczelki, wymienic wszystko co po drodze wymagało by wymienic ( łozyska, uszczelniacze łancuszek itp ) a mozna kupic tlok zamiennik, byle jaki zestaw uszczelek chinskich. nie wymieniac łozysk ani uszczelniaczy - to wszystko tutaj i tutaj odpali i pojedzie - nawet bez żadnej róznicy. gorzej bedzie po jakimstam przebiegu, bo sie znowu cos posypać może.

ale z drugiej strony - to czy zatarty, po wybuchu cyz po prostu po remoncie bo juz nadszedł czas - to nigdy nie masz pewnosci kto jakie częsci wsadzał. no chyba ze pokaże paragony albo jakies dowody że wszystko zostało zrobione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 16:06, 16 Lut 2016    Temat postu:

No tak panowie. Jak wiadomo wszystko zależy od ceny. Jeśli macie doświadczenia z negocjowanie z salonem to chętnie tego tez bym się dowiedział, w nawiązaniu do pytania z pierwszego postu. I dzięki za dotychczasową pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Wto 19:59, 27 Sie 2019    Temat postu:

Chcesz powiedzieć, ze 450 mniej pali? Nie ma większej średnicy gardzieli/króćca?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Wto 20:00, 27 Sie 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:17, 27 Sie 2019    Temat postu:

nawet jak ma rózne srednice dolotu to i tak ilosc paliwa zalezna jest od modułu i sterowania wtryskiwaczem, w 450 wiekszosc kierowców nie otwiera nigdy do konca manety - to i spali mniej niz kręcenie pod czerwone pole non stop 350

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:47, 28 Sie 2019    Temat postu:

450excf jak jest manetowane to zaczyna wpierdzielać benzynę wiadrami. Przy normalnej jeździe enduro, pali podobnie do mniejszych pojemności, ale nigdy mniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin