Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 300, 250, różnice w rocznikach i zawieszenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek1232




Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:12, 14 Lip 2013    Temat postu: EXC 300, 250, różnice w rocznikach i zawieszenie

Chodzi mi o te dwa modele. Czym różniły się one z roczników 2006-2009 ?
Głównie chodzi mi o ramę i wysokość siedzenia. Wiem, że w 300`setce od 2008 montowali rozrusznik. Czy w 250 występuje on w ogóle?
Jak z zawieszeniem, oryginalnie jest dwukomorowe ? Generalnie postawie duże piwo za garść rzeczowych informacji, na bazie doświadczenia a nie z artykułu reklamowego.
Jeszcze sprawa zasięgu, na ile godzin wystarcza bak w 300`setce ?
W 250`tce nie ma tragedii, widząc z własnej ekipy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek1232 dnia Nie 20:41, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Pon 11:17, 15 Lip 2013    Temat postu:

W serii enduro , pierwsze dwukomorowe zawieszenia mają six daysy od zeszłego roku , dotąd były tylko w SX-ach . Ja przynajmniej w żadnym Ktm-e którego miałem bądź dosiadalem nie miałem takiego zawiasu , choć widziałem gościa który zapodał zawias od crossa , albo do crossa zapodał prąd ...
Ale wiem że zawodnicy czasem mieli zawieszenie z PP i ono jest z zamkniętymi cartridgami .
Husabergi miały je wcześniej ...
Moja trzysetka na litrze robi 10 km Smile na przełozeniu 13/52 i tak samo palą wszystkie nasze cztery , rozbieżności 0.5 litra na stacji .
Siedzenie i geometria ( wys ) właściwie są nie zmienne , bez wzgl. na rocznik ... teraz jest lepsze sprzęgło , już nie powinny robić się progi na koszu ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek1232




Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:48, 15 Lip 2013    Temat postu:

Z tym zawieszeniem to klapa.... Obniżyło to trochę mój zapał do EXC.
Ma ktoś porównanie jeśli chodzi o zawieszenie z WRF na aluminiowej ramie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:20, 15 Lip 2013    Temat postu:

Dla czego klapa?
Coś z nim jest nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody20120




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:44, 15 Lip 2013    Temat postu:

W wersji XC masz przednie zawieszenie dwukomorowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:30, 15 Lip 2013    Temat postu:

Ja miałem WR450F 2010 i bezpośrednie porównanie do EXC450 2013.
Wnioski ?
Zawias z WR nawet nie stał obok tego z EXC.
Nie ma porównania. Zarówno pod względem pracy jak i możliwości regulacji/personalizacji.
Po prostu dwa światy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 21:31, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:48, 25 Lip 2013    Temat postu:

Duża jest różnica w lagach w exc 2t z rocznika 03 a 12?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:31, 25 Lip 2013    Temat postu:

12 to juz dwukomorowe ;D dodatkowe napięcie wstępne spręzyny. całkowicie co innego. ale powiem Ci że nawet troszke starszy zawias, ten np z 2009 roku to też inna historia mimo że budową jest prawie identyczny z tym starszym. swoja drogą to jeszcze w 2003 szły lagi te cienkie ( 42 mm chyba ? ) a po 2003 do dzis 48mki w standardzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 5:23, 26 Lip 2013    Temat postu:

W 03 już są 48 bo mam tak owe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pią 5:25, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin