Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 300 1999rok b dużo pali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:54, 22 Kwi 2017    Temat postu: exc 300 1999rok b dużo pali

witam, exc 300 1999rok dużo pali, dysza główna aktualnie 160 (przedtem była 170 ale też dużo paliło)iglica na samym dole, a exc pali jak smok.
Pełny bak (bodajże 7L)spali w 1,5h jazdy podczas gdy exc 250 z 2003 roku nie spali nawet 5 litrów na 2 godziny jazdy.
Co jeszcze można zmienić/podregulować? Dyfuzor FMF Fatty. EXC na tuleji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 1:03, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Nie wiem co wymagasz od 18 letniego motoru, gdzie gaźnik itp są już dość mocno zuzyte, zresztą motocykle z tego roku były inaczej strojone niż teraźniejsze i napewno sobie więcej wypiją. Wyreguluj porządnie gaźnik, bo duże spalenie to już głowna przyczyna niewyregulowanego gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:43, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Tuleja. Stare moto duzy silnik. Sport wydech.... Wynik spalania jest calkiem ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:45, 23 Kwi 2017    Temat postu:

nie mam oczekiwań jakiś wygórowanych, ale myślałem że te wyniki powinny być porównywalne, a różnica pomiędzy 250 a 300 w spalaniu jest kolosalna.

Czy zakładanie mniejszej dyszy głównej ma sens? ORaz czy obniżenie poziomu paliwa w komorze pływakowej coś da?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Nie 13:58, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chaamik




Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017    Temat postu:

w moim starym exc 200 tez potrafiłem w 1,5h spalic 7l, wiec to normalny wynik.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chaamik dnia Nie 15:36, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Żebyś tylko nie zatarł bo będzie za ubogo. Kompresję chociaż mierzyłeś ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Nie 15:36, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:43, 23 Kwi 2017    Temat postu:

zbyster napisał:
Czy zakladanie mniejszej dyszy głównej ma sens?O raz czy obnizenie poziomu paliwa w komorze plywakowej coś da?

Ma sens jesli chcesz go zatrzeć😉 Generalnie ustawienia gaznika zaczynaj od tego co proponuje fabryka i potem dostrajasz pod swoje moto (masz tuleje i stosunkowo stare moto wiec ustawienia fabryczne nie zdadzą egzaminu). Reguluj na podstawie tego jak silnik pracuje i poprzez kolor swiecy, jesli dazysz do jazdy o kropelce to jedyne co osiagniesz to zatarcie silnika 😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:14, 23 Kwi 2017    Temat postu:

po prostu chcę trochę ograniczyć paliwożerność. Więc spróbuję zamontować mniejszą dyszę i zobaczę co będzie się działo. A kolor świecy po jakim czasie pracy silnika należy sprawdzić? 10 min wystarczy?

A może trzeba założyć dłuższą iglicę?

A obniżenie poziomu paliwa w komorze pływaka wpłynie na spalanie?

Ps. Ktm 380 z 1997roku pali mniej od tego exc 300, to chyba coś jest nie tak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Nie 16:21, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 16:42, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Wystarczy że ktoś kto robił tuleje spieprzył okna i juz będzie palić jak smok. Zmniejszaniem dysz i wymianą iglicy nic nie osiagniesz - co najwyżej go zatrzesz albo wypalisz dziurę w tłoku. Poza tym te spalanie z EXC 250 to jakieś nierealne (chyba że stoi te dwie godziny na wolnych obrotach).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 17:58, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Znajomemu gg ec 250 w jakieś 2,5h jazdy po lesie spalił niecałe 10l. To jest normalne w starych motocyklach, wysłużony gaźnik itp też robią robotę. Na własne oczy widziałem exc 380 z gaznikiem keihin 38, spawakiem po portingu itp, generalnie bardzo dużo modów, palił 18l na godzinę jazdy po torze, także nie masz co narzekać, tylko to było zrobione profesjonalnie a nie po spartańsku Wink Co ci da obniżenie poziomu paliwa ? Nic to nie da, a będzie skutokowało to tym że po paru dłuzyszch, mocniejszych odkręcaniach manety silnik bedzie robił buuu, bo nie dostanie mieszanki, a zanim spłynie do komory to zdąży wszystko wyssać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:12, 23 Kwi 2017    Temat postu:

gaźnik ma byc wyregulowany tak żeby go nie zalewało, ani nie było za ubogo i tyle. nie mozna go zubożyc żeby mniej palił bo uszkodzisz sobie silnik. i zamiast kilku dyszek na paliwo wydasz kilka stówek na tłoczek.
zwłaszcza w tulei.

mozliwe że teraz masz za bogato - wtedy rzeczywiscie regulacja miała by sens i nieco by obniżyła spalanie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin