Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 VS EXC 300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 22:43, 01 Gru 2015    Temat postu:

Silnik się nie męczy przy takiej jeździe dołem na 300?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:48, 01 Gru 2015    Temat postu:

Przym napisał:
Silnik się nie męczy przy takiej jeździe dołem na 300?
To jest stworzone do jazdy niskimi obrotami, dla silnika to normalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:08, 07 Gru 2015    Temat postu:

Witam jestem nowym użytkownikiem i chciałbym zasięgnąć więcej informacji na temat EXC 300 bo właśnie takiego chcę kupić tylko zastanawiam się czy zwykłą wersje czy z zawiechą 4cs.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:26, 07 Gru 2015    Temat postu:

jeśli myślisz o nowym moto to 4cs w modelu '16 jest dobry, we wcześniejszych modelach średni, jeśli używany motocykl to chyba lepiej brać ze zwykłymi jednokomorowymi, może lepiej nie działają ale za to są firmy które potrafią poprawić ich właściwości

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pon 15:29, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:40, 07 Gru 2015    Temat postu:

Dzięki za konkretną odpowiedz. To teraz czy huske te300 za 35000 czy ktm six daysa? Zwykły ktm exc 300 można kupić już za 29000zl Jest nad czym myśleć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:30, 07 Gru 2015    Temat postu:

Huska kosztuje praktycznie tyle samo co zwykły exc, 6d w stosunku do zwykłego exc za wiele nie oferuje oprócz wyglądu, z kolei cena 29000zł mało realna (chyba, że jakiś przemyt bez możliwości rejestracji w PL);
ja z tych trzech oczywiście polecam huskę zdecydowanie najwięcej dostajesz - większy zbiornik, lepszy zawias (szczególnie tył), lepsze koła, lepszy subframe,
przede wszystkim sprawdź(wynegocjuj) realne ceny oraz dostępność i wtedy podejmij decyzję, masz kompetentne przedstawicielstwa obydwu marek w lbl polecam zakupy w obydwu firmach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:24, 08 Gru 2015    Temat postu:

Więc wszystko już wiem ktm exc 300 jest już niedostępny w lublinie a cena była 29600zł, huska dostępna 34000zł. Ale chodzą pogłoski że po nowym roku maja się pojawić nowe katy na wtrysku 2T, i podobno mają być lżejsze parę kilo, w standardzie ma być już 4cs. to są nieoficjalne wiadomości i wcale tak może nie być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:28, 08 Gru 2015    Temat postu:

jak juz to dopiero pod koniec przyszłego roku, wiec szkoda było by chyba rok na moto czekać ;D

pozatym ja bym wolał poczekać aż ludzie troche potestują wtryski - bo moze nie beda tyle warte co gaźniki Very Happy czas pokaże.

a 4CS - jak dla mnie średni zawias, chcesz to kupuj zwykłe exc to mozemy sie zamienic za 4csa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:37, 08 Gru 2015    Temat postu:

Mam exc 450 6 days i zawias przedni mi bardzo odpowiada a jest pierwszej generacji 2012r,w tech chwili podobno jest już mocno poprawiony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:54, 08 Gru 2015    Temat postu:

W SixDays z 2012 (Finlandia) montowano tradycyjne "jednokomorówki". 4CS szedł od 2013 (Germany).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:13, 08 Gru 2015    Temat postu:

Tak dokładnie 2012r produkcji a model 2013r Germany na 4cs i na wtrysku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:20, 08 Gru 2015    Temat postu:

I tak się bije z myślami czy barć teraz te 300 2016r czy poczekać i kupić te nowe modele ponoć na wtrysku i lekko odchudzone. A tak jeszcze zapytam jak macie ustawione swoje maszyny( 2t 300 ) żeby szły równym momentem jak na najwyższe obroty (seria wydech) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:05, 08 Gru 2015    Temat postu:

kup 16 sprzedasz kupisz wtrysk jak wyjdzie
ktos to z forum musi testowac xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:32, 08 Gru 2015    Temat postu:

poker - sprawdź wiadomosci

o jakim ustawieniu mówisz ? chodzi ci o zgranie zaworu ? itp ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poker




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 22:53, 08 Gru 2015    Temat postu:

Możemy się styknąć nie ma problemu bardzo często smigam po stanisławce-celejowie-parchatce tereny są fajne. Ostatnio upalałem na rokitnie więc zapraszam. A co do mojej zawiechy od samego początku chodzi jak marzenie zawsze tak samo nie ma że na postoju lekko a w czasie jazdy sztywnieje idealnie wybiera drobne nierówności przy wolnej jak i szybkiej jeździe, jedynie przy dużych skokach tłumienie lekko wymięka. A co do ustawienia 300 2T chodzi mi właśnie o zawór w seryjnym wydechu jaka sprężyna i jak skręcona ile obrotów żeby był jak łagodniejszy liniowy moment obrotowy. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin