Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250-F 2012 Odpala przy minimalnie odkręconej manetce.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 14:50, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Faktycznie nie ma, dziwne troche a moze tylko na schemacie nie ma zerknij w motorku Shocked
A z kablem to wepnij sie sam w dwa przewody na wiazce i potem zaizolujesz dobrze i wsio gra ,pare zlortch w kieszeni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:39, 13 Kwi 2015    Temat postu:

mały filterek paliwa w modelach 2012 jest w innym miejscu, nr 26
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:10, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Gadboy w które kolory się wpiąć , Są 3 kabelki ?

major000 dzięki, ide do garażu zobaczyć czy jest filterek.
Edit: sprawdziłem, filterka nie ma.. widocznie poprzedni właściciel stwierdził, że jest zbędny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majras dnia Pon 18:20, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 18:21, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Masz podpowiedz w filmie-w czarny wpinasz czarna koncowke czyli- i w czerwony + czyli czerwona koncowke miernika i zalacz go na setne wolta. Potem regulujesz i dokrecasz katre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:36, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Napewno dobrze patrzysz w poszukiwaniu tego filtr? On jest wsadzony w środek króćca tego plastikowego co się przykręca do wtrysku, tak jak na schemacie.
Jeśli go nie ma to bardzo źle bo cały brud teraz leci na wtryskiwacz.
Nic narazie nie reguluj póki mechanicznie go nie doprowadzisz do ładu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pon 18:56, 13 Kwi 2015    Temat postu:

To fakt jesli nie ma tego filterka czy tam sitka to moze wtrysk sie przytkal i poki nie dostanie wiekszego cisnienia (ruszenie manetka)to mu cieszko odpalic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:59, 13 Kwi 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam gdzie czarna opaska miał być filterek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:27, 13 Kwi 2015    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:04, 13 Kwi 2015    Temat postu:

No właśnie miał być Smile bo go nie ma,
Przy okazji kupię ten większy, bo opaski wyglądają na oryginalne.(moto ma 90mh)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:34, 13 Kwi 2015    Temat postu:

źle patrzysz. on jest z drugiej strony, tam gdzie trytytka na wężu. On jest od strony wejścia gumowego wężyka na ten krócieć, w środku króćca.
I od razu cię uprzedzam przed uszkodzeniem oringu podczas montowania tego króćca we wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:38, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.

major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku Shocked
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.

Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:07, 13 Kwi 2015    Temat postu:

majras napisał:
Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.

major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku Shocked
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.

Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
HAHAHA. Masz wyjęty cały wtrysk na wierzch czy jest zamontowany na motocyklu? Musisz mieć bardzo dobre dojście do niego bo inaczej rozwalisz następne 10 oringów. A najlepszą opcją jest wyjęcie wtrysku lub chociaż wysunięcie go kawałek poza ramę żeby móc rękę tam wsadzić. Nowy oring polej benzyną, załóż go na króciec i dopiero to wszystko wpychaj do obudowy wtrysku lekko obkręcając tym aby oring dobrze wszedł.
Od modelu 2013 ten filterek jest w innym miejscu, kupując kilka rzeczy od nowszego modelu przeniesiesz go w miejsce szybkozłączki i nawet w środku lasu wymiana trwa tam 1minutę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Mam odkręcony tylko ten pierwszy element. Postaram się uważać przy montażu nowego oringa.
A mogę posmarować oring olejem, żeby łatwiej wszedł ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:17, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Oba filterki wymieniona na nowe , oring na przewodzie do wtrysku również - faktycznie, trzeba się przyłożyć, żeby wszedł dobrze, ale ładnie poszło Smile

Mam pytanie,
jak jest ze ssaniem w tych moto z wtryskiem, kiedy używać i na jak długo ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:52, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Odpalasz na "ssaniu" w celu łatwiejszego rozruchu, wyłączasz gdy zaczynasz jechać lub gdy motocykl chwile pochodzi i zaczyna osiągać optymalną temp. Jeśli wyłączysz "ssanie" za wcześnie to poprostu moto zgaśnie lub będzie miało bardzo niskie obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin