Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 2t - nie wkreca sie na pelne obroty
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:29, 29 Maj 2017    Temat postu: EXC 250 2t - nie wkreca sie na pelne obroty

Witam,

Od ostatniej jazdy mam pewne problemy z moto. Otóż motocykl chodzi elegancko, pali od strzała, nie traci obrotów, na luzie przy gazowaniu nic go nie dławi etc. problem pojawia sie gdy na biegu 2,3,4 chce wskoczyc na pełne obroty dochodzi gdzieś do 3000 i zaczyna tak dławić, że nie może wskoczyć na maksymalne.

Olej motorex w proporcjach 1:50/55, filtr dokładnie wyczyszczony, gaźnik przeczyszczony, była lekka rysa na dyfuzorze na kolanku gdzie dmuchało - zostało pospawane. Nie jest to żadna z przyczyn. Świecę również wyeliminowałem gdyż motocykl elegancko chodzi tylko nie potrafi wskoczyć na maksymalne obroty bo go przydławia... czy ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:48, 29 Maj 2017    Temat postu:

Miałem podobnie jak mi kawałek pierścienia się ukruszył przy zamku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 12:17, 29 Maj 2017    Temat postu:

A kopci bardzo przy tym zawieszaniu się obrotów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:39, 29 Maj 2017    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
A kopci bardzo przy tym zawieszaniu się obrotów ?

w ogóle nie zauważyłem kopcenia przy zawieszaniu się...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:00, 29 Maj 2017    Temat postu:

Gaźnik regulujesz czy cały rok na jednym ustawieniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:29, 29 Maj 2017    Temat postu:

Kupilem z miesiac temu zrobilem z 15 mth i wszystko ladnie chodzilo, nic nie regulowalem. Najlepiej obrazuje to nagrany filmik - https://youtu.be/NgHP6HG7Iz4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:30, 29 Maj 2017    Temat postu:

Jeśli moto mialo zimowe nastawy to teraz gdy zrobiło się gorąco mieszanka jest za bogata, powinieneś zastosować mniejsze dysze i inną iglicę, zwlaszcza dysze główną która odpowiada za skład mieszanki na otwartym gazie. Sprawdz w serwisowce jakie nastawy ma miec gaznik na daną temeraturę, przy czym przynajmniej w moich egzeplarzach zawsze musiałem ustawiac uboższą mieszankę niz w ksiazce, ale bedziesz mniej wiecej wiedział jaki jest przeskok miedzy 0*C a 25*C, reguluj. Nie wiem czy to jest przyczyną az takiej zamuły ale od tego bym wyszedł.
Jeśli kupiłeś moto i nie wiesz jak było serwisowane to "zwykłe' przeczyszczenie gaznika moze nie wystarczyc jak jest zapuszczony, byc moze myjka bedzie konieczna.
I zobacz jak wygląda membrana dolotowa.
Tłok wiesz ile ma najechane? cylinder ogladałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:00, 29 Maj 2017    Temat postu:

Kupiłem go z forum i z użytkownikiem, który mi go sprzedał do teraz mam bardzo dobry kontakt, więc wszystko wiem co było robione. Generalnie na nowym tłoku jest zrobione niecałe 15 mth. Cylindra nie ogladalem. Ale bawiłem się śrubą, która jest poniżej wkręciłem z 2/3 razy i motocykl się nie dławi, sprawdzałem na tym samym podjeździe co na filmiku, ale czy jest możliwe, że to było przyczyną? Rozumiem, że jest tam sprężyna mocy...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:34, 30 Maj 2017    Temat postu:

wkręcanie śruby powoduje pozniejsze otwarice zaworu wydechowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:09, 30 Maj 2017    Temat postu:

Sprawdz zawór wydechowy. Najlepiej zdejmij lewa obudowę z cylidra , odpal moto i przegazuj zobacz czy sie otwiera. Moze sie przycina i to jest problemem. Masz obrotomierz więc zobaczysz mniej więcej czy juz powinien sie zaczac otwierać. W serwisowce masz podane obroty przy których powinien się zacząć otwierać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 22:48, 30 Maj 2017    Temat postu:

90% że to będzie zawieszający się zawór wydechowy. Jak nigdy nie był czyszczony czy serwisowany to takie cuda mogą się dziać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:23, 31 Maj 2017    Temat postu:

dzięki panowie tylko jak będę miał chwile wolnego czasu to zerknę do zaworu wydechowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:51, 01 Cze 2017    Temat postu:

generalnie sprawdziłem, motor został odpalony i przegazowany otwiera się do końca. Ryk bez dyfuzora niemiłosierny... żadnego nagaru, syfu nie było.. musze ogarnąć uszczelkę i sprawdzę jak moto jeździ, ale większych zmian tam nie robiłem bo wszystko wygląda ok...




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:04, 01 Cze 2017    Temat postu:

a czemu masz zawór źle ustawiony ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:12, 01 Cze 2017    Temat postu:

tak był jak zobaczyłem nic właśnie nie kopałem w ustawieniach... ząbki na samej górze powinny się pokrywać? muszę jeszcze drugą stronę zobaczyć jak wygląda..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin