Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 125 2t 2000r potrzebny regulator napiecia i schemat
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 1:26, 30 Cze 2011    Temat postu: Exc 125 2t 2000r potrzebny regulator napiecia i schemat

Witam, niedawno kupiłem ktm'a exc 125 z 2000roku
Brakuję w nim regulatora napięcia.
Poprzedni właściciel podłączył przewody bez niego i motor jeździ ale oświetlenie nie działa.

Pytanie do was czy ma ktoś schemat jak podłączyć ten regulator i czy regulator pokazany w innym temacie (http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/regulator-napiecia,1507.html) będzie pasował?
Motor to 2t bez akumulatora a do warsztatu oddawać nie chce bo pewnie skroili by 2x albo i więcej za naprawę.
Na schemacie jaki mam w książce od motoru regulator wygląda podobnie(kształt i złącze) ale czy tak jest? Nie wiem.

A dodatkowe pytanie czy zna ktoś sklep gdzie można kupić hydrauliczny czujnik stopu do hamulca tylnego? Widziałem taki na allegro ale było za późno a za 10zl poszedł. Podobny jest od harleya ale kosztuje 100zl+ wiec kiepska oferta.
I czy zna ktoś sklep w szczecinie gdzie mógłbym kupić nowy cylinder? Jeśli tak to w jakiej cenie? Mój czeka tulejowanie i zastanawiam sie czy taniej nie będzie kupić nowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Czw 1:28, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:43, 30 Cze 2011    Temat postu:

hmm sciagnij sobie z neta ksiązke serwisową tam masz cały schemat elektryczny.

co do czujnika na larsson.pl widziałem kiedys sporo taniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:06, 30 Cze 2011    Temat postu:

4VVH196001 ODPOWIEDNIK DO KTM 125 2T 98 -04 ROK TAKI SAM JAK W 525EXC


17.90387 regolatore adattabile 12V - c.a./c.c. - 4 faston
Di primo equipaggiamento su:
Aprilia scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha
Beta scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha
Benelli scooter 50/100 c/motori Minarelli/Yamaha e F. Morini Italjet scooter 50 c/motori Minarelli/Yamaha e F. Morini Malagutiscooter 50/100 c/motori Minarelli/Yamaha e F.Morini (esclusi impianti CBC Euro 2/2.3)
Rif. Aprilia: AP8212540
Rif. Beta: 2727800000
Rif. Benelli: R51540011A0
Rif. Ducati: 343480/343481
Rif. Italjet: 3372902
Rif. Malaguti: 02601100
Adattabile su:
KTM 125/250/300 EXC 2T (98/04) • 250 EXC 4T (02/04) 400 MXC/EXC 4T (02/04) • 450 MXE/EXC 4T (03/04) 500/525 MXC/EXC (00/04) • 620 SC (99/01)
MBK scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha (</02)
Yamaha scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha (</02)

Rif. KTM: 5031134000
Rif. MBK/Yamaha: 4VVH196001
allegro ..... [link widoczny dla zalogowanych]



nie sprawdzałem organo leptycznie tylko po nr czesci w/g katalogu powyzej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Czw 10:12, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:14, 30 Cze 2011    Temat postu:

Smile tylko dla ktm-owców nie podawc innym!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:04, 30 Cze 2011    Temat postu:

Za info o regulatorze dzięki ale co do książki serwisowej może być problem.
bo schemat jaki ja mam w manualu jest tylko coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]



Już znalazłem teraz pozostało mi go zrozumieć Razz bo nie mam np przełącznika świateł klaksonu itp ale chyba dam rade dzięki za pomoc
Strona do pobrania książki : [link widoczny dla zalogowanych]
141 strona ze schematem do mojego modelu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Czw 17:43, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pią 14:47, 01 Lip 2011    Temat postu:

mam pare czesci do ktm z tego roku jak cos to pisz na GG 6350199

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:55, 02 Lip 2011    Temat postu:

Mam do was jeszcze jedno pytanie.
Co jest lepsze, a raczej trwalsze cylinder po niscilu czy nowy cylinder?
I czy ma ktoś na sprzedaż przełącznik świateł, kierunków, klakson itp właśnie do exc 125 2000r i by mógł wystawić na allegro? Bardziej chodzi mi o górna część czyli przełącznik świateł, klakson i chyba odcięcie zapłonu.
Na allegro takiego nie ma. W sklepach tym bardziej a chciałbym mieć oryginalny ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:05, 02 Lip 2011    Temat postu:

to chyba logiczne że nowy cylinder lepszy Very Happy wiecej wytrzyma. ale nieco drozej kosztuje. niz regeneracja

co do przełącznika, jak to tym bardziej nie ma go w sklepie ? <wow> idziesz/dzwonisz do serwisu ktma i od ręki maja ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:17, 02 Lip 2011    Temat postu:

Z cylindrem tak myślałem a co do sklepu to nie wiem dokładnie gdzie jest a chodzi mi też o cene jaka by mi walneli w salonie ; d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz125




Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Sob 23:51, 02 Lip 2011    Temat postu:

Tyle że koszt cylindra około 2tys? ale dobra regeneracja dużo kosztuje więc już od Ciebie zależy Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:41, 03 Lip 2011    Temat postu:

to zadzwon do serwisu i pytaj. ale tu na forum pewnie tez było opisywane. ale spytaj uzytkownika sobek on jest pracownikiem serwisu KTMa i pewnie by ci napisał cene Razz wiem ze moduł od kierunków nowy kosztuje 80 zł.

cylek pewnie z 1500 a nowy nicasil z 1000 zł. wiec tak o Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 23:43, 03 Lip 2011    Temat postu:

Nie wiedziałem że jest aż tak grubo. : d
W tygodniu może pojade do salonu to zobaczy sie co będzie bo szlifu zrobic pewnie nie bd mógł jak cylinder orginalny ma kolo 54mm a ja mam tlok 59mm?

Cytat z allegro "Regeneracja powłoki nikasilu w cylindrach do motocykli, skuterów, quadów, skuterów wodnych, lotni, paralotni.

Nikasil najwyższej jakości, bez mikroporów. Gwarancja jakości potwierdzona przez czołowych zawodników wyścigów motocyklowych.

Czas oczekiwnia od 3 do 4 tygodni.

Koszt 500 zł."

Pytanie do was. O ile mniejszą średnice powinien mieć tłok od cylindra?
I czy między koszem sprzęgłowym a tarczami powinien być luz? chodzi mi o te wycięcia w które wkłada sie tarcze by swobodnie sie nie obracały?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 23:55, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:07, 04 Lip 2011    Temat postu:

cylinder przy nicasilu musi byc o 0.05 mm wiekszy Razz

co do nicasilu to ja bym sie bał wsadzic taki za 500 zł. moze i dobry ale póki co wolał bym gdzies brac ze znajomego źródła. chociaz jak czas oczekiwania 3-4 tyg to tez nie wiem czy to w Pl robia czy to moze nie wysyłkowo do czech czy UK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 10:03, 07 Lip 2011    Temat postu:

cylinder na niscilu o 0.05mm a co oryginalny ma inaczej?

Ostatnio sie dowiedziałem, że np dyfuzor u yamah'y dt 125 jest zblokowany w ktm'ie są jakieś blokady? typu moduł zapłonowy lub właśnie ten dyfuzor? Bo jego osiągi i tak są wielkie a chyba jeszcze to mogło by coś powodować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:40, 07 Lip 2011    Temat postu:

nie czaje. ? luz miedzy tłokiem a cylindrem czyli średnica tłoka ma byc 0.05 mm mniejsza niz srednica cylindra. wtedy masz odpowiednie spasowanie.

a co do sprzętła luz ma byc i na pewno taki jak masz jest seryjny. ale 2 rzeczy - nie może byc ząbków musi byc płaska powierzchnia ( mogą byc delikatne zniekształcenia ) ale ząbki 1-2 mm głębokosci na koszu zewnetrznym sprzegła dyskwalifikują go z dalszej eksploatacji - czyli wymiana.

DT to soft enduro. EXC ma sportowy moduł i wydech od razu seryjnie. aczkolwiek zmiana wydechu moze dodać mu nieco wigoru. moduł juz jest odblokowany ale jest ustawiony pod jazde enduro. moduł z SX zmienia nieco charakterystyke. moduł blokuje po prostu v max czyli w DT moze pocisnąć np 80 km h nie wiecej zmieniasz moduł - wycisnie 130 km h np. mocy nie wykastruje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin